Wyniki wyszukiwania
most na Bugu i wiadukt kolejowy. Nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym umożliwią sprawne prowadzenie pociągów. Gruntownie przebudowanych zostanie ponad 70 km torów i sieci trakcyjnej. W przyszłym
PRZECZYTAJ4 września PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły przebudowę stacji Gdańsk Główny. Obecnie prowadzona jest rozbiórka peronu nr 2 (od strony wiaduktu Błędnik) oraz przylegającego toru i sieci trakcyjnej
PRZECZYTAJ300 m, będą dostosowane do obsługi pociągów dalekobieżnych. Przebudowane tory zapewnią możliwość prowadzenia ruchu pociągów na stacji z prędkością do 60 km/h (ze względu na geometrię toru z i ograniczenia
PRZECZYTAJposiadać odpowiednią przepustowość oraz gwarantować właściwy poziom bezpieczeństwa. Modernizacja linii prowadzona jest etapowo od początku lat 90-tych, a obecne stadium jest wieńczącym ją przedsięwzięciem, w wyniku
PRZECZYTAJprac budowlanych na odcinku Trzebinia – Oświęcim planowana jest w latach 2019 – 2021. Inwestycja prowadzona będzie w ramach większego projektu o nazwie „Prace na linii kolejowej nr 93 Trzebinia – Zebrzydowice”
PRZECZYTAJzmodernizowano 510 km torów, 200 przejazdów kolejowo-drogowych, zamontowano 549 rozjazdów. Na bieżąco prowadzone są szkolenia i instruktaże, szczególnie dla pracowników związanych z bezpieczeństwem ruchu kolejowego [...] przejazdach kolejowo-drogowych, a także wybudowane i zmodernizowane przejazdy bezkolizyjne. PLK prowadzą także kampanię społeczną Bezpieczny przejazd – „Szlaban na ryzyko”. To działania adresowane szczególnie
PRZECZYTAJzwiększy poziom bezpieczeństwa pasażerów i kierowców. Obecnie na linii Legnica – Rudna Gwizdanów prowadzony jest tylko ruch towarowy. Zadanie realizowane będzie w ramach projektu POIiŚ 5.2-7 „Prace na linii
PRZECZYTAJwiększej ilości materiału, co znacznie przyspieszy roboty. - Nowe maszyny zapewnią sprawniejsze prowadzenie robót na liniach kolejowych, związanych m.in. z budową i modernizacją sieci trakcyjnej. Nowy pojazd [...] rozjazdowej. Nowoczesny sprzęt to lepsze możliwości sprawnej realizacji inwestycji kolejowych i prowadzenia prac utrzymaniowych, które zwiększają możliwości kolei. Dla pasażerów oznacza to krótsze i bez
PRZECZYTAJStalowa Wola, Tarnobrzeg, Nowa Dęba, Kolbuszowa, Rzeszów Główny. Nowa jakość podróżowania Efektem prowadzonych prac będą krótsze o ok. 20 min podróże na trasie Lublin – Stalowa Wola – Rzeszów. Pociągi pasażerskie
PRZECZYTAJmaszynisty. Dzięki temu kierujący pociągami mają wszystkie szczegóły niezbędne do bezpiecznego prowadzenia składu do celu. System nie ogranicza się tylko do przekazywania kierującym pociągami bieżących
PRZECZYTAJ