• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1869, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-dla-podroznych-na-pomorskich-stacjach-3596

Wygodniej dla podróżnych na pomorskich stacjach

18.01.2018

urządzenia wyposażono w dźwiękową informację oraz oznakowanie alfabetem Braille’a. Bezpieczeństwo podróżnych dodatkowo zwiększa monitoring. Windy są przystosowane także do przewozu rowerów - zapewniają to

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rzeszow-glowny-stacja-spelni-oczekiwania-podroznych-3420

Rzeszów Główny – stacja spełni oczekiwania podróżnych

08.07.2017

h oraz z ograniczoną mobilnością, a także poprawę komfortu podróżnych. Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny” [...] Wyższy komfort dla podróżnych Stacja Rzeszów Główny zyska trzy wyższe, funkcjonalne perony. Będą wiaty z poczekalniami oraz ławki. Informacje o pociągach podróżni otrzymają na wyświetlaczach i dzięki [...] Szczecin Główny, Gdańsk Główny i Rzeszów Główny: „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM)”. W Krajowym Programie Kolejowym przewidziano na projekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lacznica-i-nowy-przystanek-w-suchej-beskidzkiej-gotowe-dla-podroznych-3400

Łącznica i nowy przystanek w Suchej Beskidzkiej gotowe dla podróżnych

09.06.2017

wyposażony jest w nowe wiaty, system oznakowania, oświetlenie i tablice informacyjne. Wygodną obsługę podróżnych, m.in. osób o ograniczonych możliwościach poruszania się zapewnia winda z parkingu na peron. Na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/legnica-komfortowe-perony-i-windy-dla-podroznych-3393

Legnica – komfortowe perony i windy dla podróżnych

02.06.2017

dynamicznej informacji pasażerskiej z elektronicznymi tablicami informacyjnymi. Poziom bezpieczeństwa podróżnych zwiększy monitoring peronów i przejścia podziemnego. Na stacji zamontowane będzie też nowe oświetlenie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozny-w-centrum-uwagi-centrum-wsparcia-klienta-3394

Podróżny w centrum uwagi - Centrum Wsparcia Klienta

02.06.2017

dotyczące zmienionej organizacji ruchu na stronie Intercity.pl. Infolinia dla podróżnych Warto pamiętać, że dla podróżnych całodobowo funkcjonuje Infolinia PKP Intercity. Dzwoniąc pod numer 19 757, pasażerowie [...] spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Wówczas pracownicy CWK decydują o wydaniu podróżnym ciepłych napojów, wody czy poczęstunku. Jednocześnie, w przypadku gdy skład został unieruchomiony [...] z małymi dziećmi, osobom starszym czy pasażerom z niepełnosprawnością). Zespół zapewnia także podróżnym dojazd do miejsca docelowego – zazwyczaj pociągiem PKP Intercity lub innego przewoźnika. Zdarzają

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-glowna-znow-dla-podroznych-3375

Warszawa Główna znów dla podróżnych

08.05.2017

Warszawy Gdańskiej, gdyż przejmie cześć pociągów. Stacja powstanie na poziomie „0”. Do obsługi podróżnych zaplanowano 2 dwukrawędziowe zadaszone perony o długości ok. 350 m. Obiekty będą wyposażone w czytelne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czestochowskie-stacje-wygodniejsze-dla-podroznych-3120

Częstochowskie stacje wygodniejsze dla podróżnych

19.07.2016

Nowa nawierzchnia (ponad 7 000 m² kostki) ułatwia dojście do pociągów. Odnowione wiaty chronią podróżnych od deszczu. Perony są wyposażone w nagłośnienie, wyświetlacze odjazdów i przyjazdów oraz gabloty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-libiaz-wygodniej-dla-podroznych-sprawniej-dla-przewozu-towarow-3115

Stacja Libiąż – wygodniej dla podróżnych, sprawniej dla przewozu towarów

12.07.2016

Modernizacja stacji w Libiążu zapewni wygodniejszą obsługę podróżnych. Wyższy peron i antypoślizgowa nawierzchnia ułatwią wsiadanie do pociągów. Zamontowane zostaną nowe wiaty, ławki, oświetlenie, megafony

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-fabryczna-stacja-przyjazna-podroznym-3103

Łódź Fabryczna – stacja przyjazna podróżnym

27.06.2016

urządzenia na dworcu działały sprawnie położono 340 km kabli. Trzypoziomowy obiekt jest przyjazny podróżnym, ponadto zastosowano rozwiązania dla osób niepełnosprawnych. PLK konsultowały projekt budowlany [...] ów planujemy, że kasy biletowe wraz z zapleczem zajmą ponad 420 m². Dla jak najlepszej obsługi podróżnych przewidziano blisko 1600 m² powierzchni komercyjnej. Klienci kolei znajdą tam m.in.: punkty ga

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-glowny-nowoczesna-obsluga-podroznych-3197

Gdańsk Główny – nowoczesna obsługa podróżnych

05.10.2016

ostatnim etapie prac projektowych dla zadania „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM)”, etap II - stacja Gdańsk Główny. Jeszcze w tym roku planowane [...] przewidziane jest w połowie 2017 roku. Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM)”, etap II - stacja Gdańsk Główny ubiega się o współfinansowanie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...891011121314151617...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 121 do 130 z 1869.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook