Wyniki wyszukiwania
urządzenia wyposażono w dźwiękową informację oraz oznakowanie alfabetem Braille’a. Bezpieczeństwo podróżnych dodatkowo zwiększa monitoring. Windy są przystosowane także do przewozu rowerów - zapewniają to
PRZECZYTAJh oraz z ograniczoną mobilnością, a także poprawę komfortu podróżnych. Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM), Etap III Rzeszów Główny” [...] Wyższy komfort dla podróżnych Stacja Rzeszów Główny zyska trzy wyższe, funkcjonalne perony. Będą wiaty z poczekalniami oraz ławki. Informacje o pociągach podróżni otrzymają na wyświetlaczach i dzięki [...] Szczecin Główny, Gdańsk Główny i Rzeszów Główny: „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM)”. W Krajowym Programie Kolejowym przewidziano na projekt
PRZECZYTAJwyposażony jest w nowe wiaty, system oznakowania, oświetlenie i tablice informacyjne. Wygodną obsługę podróżnych, m.in. osób o ograniczonych możliwościach poruszania się zapewnia winda z parkingu na peron. Na
PRZECZYTAJdynamicznej informacji pasażerskiej z elektronicznymi tablicami informacyjnymi. Poziom bezpieczeństwa podróżnych zwiększy monitoring peronów i przejścia podziemnego. Na stacji zamontowane będzie też nowe oświetlenie
PRZECZYTAJdotyczące zmienionej organizacji ruchu na stronie Intercity.pl. Infolinia dla podróżnych Warto pamiętać, że dla podróżnych całodobowo funkcjonuje Infolinia PKP Intercity. Dzwoniąc pod numer 19 757, pasażerowie [...] spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Wówczas pracownicy CWK decydują o wydaniu podróżnym ciepłych napojów, wody czy poczęstunku. Jednocześnie, w przypadku gdy skład został unieruchomiony [...] z małymi dziećmi, osobom starszym czy pasażerom z niepełnosprawnością). Zespół zapewnia także podróżnym dojazd do miejsca docelowego – zazwyczaj pociągiem PKP Intercity lub innego przewoźnika. Zdarzają
PRZECZYTAJWarszawa Główna znów dla podróżnych
08.05.2017
Warszawy Gdańskiej, gdyż przejmie cześć pociągów. Stacja powstanie na poziomie „0”. Do obsługi podróżnych zaplanowano 2 dwukrawędziowe zadaszone perony o długości ok. 350 m. Obiekty będą wyposażone w czytelne
PRZECZYTAJNowa nawierzchnia (ponad 7 000 m² kostki) ułatwia dojście do pociągów. Odnowione wiaty chronią podróżnych od deszczu. Perony są wyposażone w nagłośnienie, wyświetlacze odjazdów i przyjazdów oraz gabloty
PRZECZYTAJModernizacja stacji w Libiążu zapewni wygodniejszą obsługę podróżnych. Wyższy peron i antypoślizgowa nawierzchnia ułatwią wsiadanie do pociągów. Zamontowane zostaną nowe wiaty, ławki, oświetlenie, megafony
PRZECZYTAJurządzenia na dworcu działały sprawnie położono 340 km kabli. Trzypoziomowy obiekt jest przyjazny podróżnym, ponadto zastosowano rozwiązania dla osób niepełnosprawnych. PLK konsultowały projekt budowlany [...] ów planujemy, że kasy biletowe wraz z zapleczem zajmą ponad 420 m². Dla jak najlepszej obsługi podróżnych przewidziano blisko 1600 m² powierzchni komercyjnej. Klienci kolei znajdą tam m.in.: punkty ga
PRZECZYTAJostatnim etapie prac projektowych dla zadania „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM)”, etap II - stacja Gdańsk Główny. Jeszcze w tym roku planowane [...] przewidziane jest w połowie 2017 roku. Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM)”, etap II - stacja Gdańsk Główny ubiega się o współfinansowanie
PRZECZYTAJ