Wyniki wyszukiwania
h kolejowo - drogowych reaktywowanej linii. Prace pomiędzy Ostrołęką a Chorzelami zaplanowano do połowy 2023 roku. Ostatni pociąg na tej linii pojechał w czerwcu 2001 roku. Średnia prędkość na linii wynosiła
PRZECZYTAJogłoszony został przetarg na projekt i realizację prac, których zakończenie planujemy w pierwszej połowie przyszłego roku. Mieszkańcy Niemojek korzystają już z efektów wcześniejszej inwestycji w ramach Programu
PRZECZYTAJprowadząca z Warszawy Wschodniej do Gdańska Głównego ma ok. 320 km i składa się z dwóch torów. Łącznie do połowy grudnia wyszlifowanych zostanie 450 km pojedynczego toru oraz 136 rozjazdów. Dzięki pracom zapewnimy
PRZECZYTAJmuszą zostać dokończone roboty związane z budową części tramwajowej. Ten etap planowany jest do połowy roku i po przeprowadzeniu ostatecznych odbiorów pasażerowie będą mogli już zejść pod ziemię. – Stacja
PRZECZYTAJDiamentową. Stary wiadukt został już w połowie wyburzony. Ruszyła budowa nowych fundamentów. Obiekt zostanie całkowicie rozebrany i zbudowany od podstaw. W połowie marca ruszyły roboty na moście kolejowym
PRZECZYTAJJasionka, co wpisuje się w plany budowy Podmiejskiej Kolei Aglomeracyjnej. Po zakończeniu inwestycji w połowie 2021 r. będą uzyskiwane certyfikaty i zezwolenia na eksploatację linii pociągami elektrycznymi.
PRZECZYTAJKomfortowa stacja w centrum Gdańska
19.01.2017
projektową i pozwoleniem na budowę. Podpisanie umowy na prace modernizacyjne przewidziane jest w połowie 2017 r. Prace zaplanowano do 2019 r. Przedsięwzięcie współfinansowane jest ze środków UE. Projekt
PRZECZYTAJogłoszenie przetargu na realizację robót. Podpisanie umowy na prace modernizacyjne przewidziane jest w połowie 2017 roku. Projekt „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie
PRZECZYTAJramach umowy o wartości ponad 9,3 mln zł na części dalekobieżnej mostu średnicowego, w pierwszej połowie 2014 roku, zostaną przeprowadzone prace o podobnym zakresie. Informacje dla mediów Maciej Dutkiewicz
PRZECZYTAJZasadnicze roboty torowe zostaną zakończone pod koniec 2013 roku, zaś cała inwestycja ma się zakończyć do połowy przyszłego roku. Jest to jeden z kluczowych projektów rewitalizacyjnych prowadzonych przez PKP Polskie
PRZECZYTAJ