Wyniki wyszukiwania
Od 10 lutego nowy rozkład jazdy pociągów
19.01.2013
dotychczas do PLK uwagi i propozycje. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. od listopada 2012 r. rozwiesza plakaty o rozkładzie jazdy pociągów pasażerskich zgodnie z zapisem ustawy z 28 marca 2003 r. o transporcie
PRZECZYTAJświąt dostępny jest rozkład jazdy obowiązujący od 26 kwietnia. O zmianach przypominają też ulotki i plakaty. Dzięki współpracy zarządcy infrastruktury i przewoźników ponad 90% pociągów dojeżdżających do Wrocławia [...] Wrocławia Głównego przez Wrocław Nadodrze. Szczegółowe informacje o kursowaniu pociągów podawane są na plakatach rozkładów jazdy, przez przewoźników, w Internecie m.in. www.plk-sa.pl , www.rozklad.plk-sa.pl ,
PRZECZYTAJpełną informację pasażerską. Informacje o rozkładzie dostępne są na stacjach i przystankach w formie plakatów oraz na stronach www.portalpasazera.pl i www.rozklad-pkp.pl . Informacje przekazują także przewoźnicy
PRZECZYTAJmieszkańców regionu, studentów, turystów. Pociągi pojadą od 4 września. Rozkład jazdy jest dostępny na plakatach, Portalu Pasażera oraz na stronie przewoźnika. W stacji Cieszyn przebudowano dwa perony, co wpływa
PRZECZYTAJperony wejście będzie wyłącznie od strony Al. Jerozolimskich. O zmianach podróżnych informują banery, plakaty, komunikaty głosowe ( schemat komunikacji ). Wykonawca równolegle do budowy nowych peronów, zadaszenia
PRZECZYTAJKolej na Ciebie - uratuj życie!
12.06.2017
pociągach PKP Intercity i na monitorach przy kasach biletowych. Na dworcach umieszczone zostaną również plakaty i ulotki informujące o akcji. W czasie wakacji, mniej ludzi niż zwykle oddaje krew, natomiast wzrasta
PRZECZYTAJPolskich Linii Kolejowych S.A. Ze statystyk PLK wynika, że w działaniach powstało m.in. blisko 500 plakatów, transparentów, 3 tys. ulotek. Udało się bezpośrednio dotrzeć do ponad 13 tys. osób – dzieci i młodzieży [...] (spotkania z dziećmi w szkołach, szeroko zakrojona kampania informacyjna zarówno w mediach jak i na plakatach i ulotkach), egzekwowanie prawa („Bezpieczny poniedziałek”). Celem działań jest podnoszenie świadomości
PRZECZYTAJkomunikacji. Będą bilbordy, spoty telewizyjne i radiowe, ”jeżdżące” banery na samochodach, ulotki i plakaty informacyjne adresowane do dzieci i dorosłych, materiały promocyjne w tym zeszyty edukacyjne. Spotkania
PRZECZYTAJwspółpraca z mediami, konferencje prasowe, materiały na stronie internetowej, foldery, ulotki i plakaty, telewizyjne i radiowe spoty informacyjne powinny być skierowane do: ogółu społeczeństwa, partnerów
PRZECZYTAJi Mieczysław Czuma. Do jubileuszu swoje "trzy grosze&" dorzuciły PKP Przewozy Regionalne. zobacz plakat - Jaworzno zobacz program - Mysłowice zobacz program - Sosnowiec
PRZECZYTAJ