Wyniki wyszukiwania
prowadzenie ruchu pociągów. Za ponad 4 mln zł PLK wybudowała nowoczesny symulator dla dyżurnych ruchu. W ciągu trzech miesięcy blisko 200 osób już przećwiczyło na nim różne sytuacje, które mogą zdarzyć się każdego
PRZECZYTAJmoże zostać podjęta decyzja o wydłużeniu obowiązywania tymczasowej organizacji odprawy podróżnych. W ciągu dwóch dni dwa największe dworce obsłużą 850 pociągów, z czego 72 to pociągi specjalne ŚDM. Szacuje
PRZECZYTAJKrupski Młyn-Lubliniec, tor nr 1, km 27,900 – 40,262” w ramach programu „Udrożnienie podstawowych ciągów wywozowych na terenie Śląska w ruchu towarowym - Etap III”. Wartość zamówienia została określona
PRZECZYTAJA. notarialnej wymiany gruntów – to jedna z największych takich operacji, jeśli nie największa, w ciągu ostatnich lat. Zamiana gruntów to jeden z najważniejszych etapów niezbędnych do rozpoczęcia budowy
PRZECZYTAJzatrzymują się wszystkie lokalne pociągi z Wrocławia Głównego w kierunku Rawicza (i z powrotem) – w ciągu doby to 24 pociągi. Koszt budowy nowego przystanku wyniósł ponad 6 mln zł. W Małopolsce pasażerowie
PRZECZYTAJSą efekty inwestycji PLK
21.01.2015
dynamiką. Każdy projekt generuje ryzyka, które są pod stałym monitoringiem zarządcy infrastruktury. W ciągu ostatnich dwóch lat wprowadziliśmy mechanizmy, które przywróciły PLK kontrolę nad procesem inwestycyjnym
PRZECZYTAJkonkurencyjność względem ruchu drogowego poprzez atrakcyjny czas przejazdu; podniesienie parametrów ciągów towarowych poprzez podniesienie prędkości handlowej oraz eliminację ograniczeń prędkości i nacisku
PRZECZYTAJTrzebinia. Prace prowadzone są w trybie „projektuj i buduj”. – Firmy muszą dostarczyć harmonogram prac w ciągu 28 dni od dnia podpisania umowy. Zawarliśmy cztery kontrakty budowlane: trzy na typowe projektowanie
PRZECZYTAJzamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wybudowanie skrzyżowania dwupoziomowego w ciągu drogi krajowej nr 72 Rawa Mazowiecka – Łódź z torami linii kolejowej Warszawa – Katowice w miejscowości
PRZECZYTAJmiał długość ok. 12 m i szerokość ok. 24,1 m. Inwestycja obejmie budowę układu drogowego wraz z ciągiem pieszo-rowerowym. Wartość inwestycji to ok. 29,9 mln zł netto, z czego PLK przeznaczą 18,6 mln zł
PRZECZYTAJ