• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 4.2. Rezultatów: 958, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-do-pociagow-nie-tylko-na-wszystkich-swietych-3219

Wygodniej do pociągów - nie tylko na Wszystkich Świętych

31.10.2016

Górze już od lipca przebudowane są dwa perony: nr 3 i 4. Mają nową nawierzchnię, na peronie nr 3 odnowiono wiatę oraz zadaszenie zejścia z peronu 4. Obiekty są wyposażone w nowe oświetlenie i nagłośnienie [...] a, a 7 ma nowe urządzenia zabezpieczające. Odnowiono też 23 obiekty inżynieryjne, w tym 5 mostów i 4 wiadukty. Zmodernizowany tor i odnowione obiekty pozwoliły na likwidację ograniczeń prędkości. Pociągi [...] korzystają z nowych ławek i tablic informacyjnych. Przebudowane przejście podziemne między peronami 3 i 4 znacznie poprawiło obsługę pasażerów. Będzie jeszcze lepsza informacja. Obecnie trwa testowanie zam

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-110-mln-zl-wzmocni-transport-towarow-magistrala-weglowa-3376

Ponad 110 mln zł wzmocni transport towarów magistralą Węglową

10.05.2017

kończą już remontować 29 km odcinek toru. W zakresie zadania jest 9 przejazdów kolejowo–drogowych, 2 przejścia, 4 wiadukty oraz most nad Brdą. W ramach inwestycji wymienione zostanie również 24,5 km sieci trakcyjnej [...] Maksymilianowo. Aby zwiększyć przepustowość linii, między Bydgoszczą a Emilianowem zostaną wyremontowane 2 wiadukty. Modernizacja rozpocznie się w czerwcu i potrwa do 2019 r. Zaprojektowanie i wykonanie robót [...] Świnoujściu. Łącznie na modernizację infrastruktury portowej oraz trasy Bydgoszcz – Trójmiasto PLK wydadzą 4 mld złotych. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zespół prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dzieki-kolei-plus-szybko-i-wygodnie-dojedziemy-koleja-z-niepolomic-i-olkusza-do-krakowa-8096

Dzięki Kolei Plus szybko i wygodnie dojedziemy koleją z Niepołomic i Olkusza do Krakowa

20.03.2023

Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury Program jest wart 13,2 mld zł, w tym 11,2 mld zł stanowią środki budżetu państwa i ok. 2 mld środki jednostek samorządu terytorialnego. Program przyczyni się [...] przez samorządy 11 województw: 7 w śląskim, 5 w lubelskim oraz wielkopolskim, po 4 w małopolskim i mazowieckim, 3 dolnośląskim, 2 w łódzkim, po 1 w lubuskim, opolskim, podlaskim i świętokrzyskim. Projekty obejmują [...] 10-tys. Bukowna zyskają szybsze i sprawniejsze połączenia kolejowe z Krakowem. Projekt zakłada budowę 4 km dwutorowej i zelektryfikowanej łącznicy kolejowej Borowa Górka – Pieczyska na terenie Jaworzna, pomiędzy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsze-podroze-i-lepszy-dostep-do-pociagow-nowy-roczny-rozklad-jazdy-2024-2025-10133

Krótsze podróże i lepszy dostęp do pociągów - nowy roczny rozkład jazdy 2024/2025

16.10.2024

Zakopanego pojedziemy w nieco ponad 2 godziny. Z Zamościa do stolicy Małopolski dojedziemy w niecałe 4 godziny. Mieszkańcy Gdańska dotrą o ok. 20 minut szybciej do Wrocławia (w ok. 4 h 20 minut). Również z Gdyni [...] atrakcyjny czas przejazdu ze stolicy do Zielonej Góry (4 h 38 minut), jak również z Zielonej Góry do Szczecina - najszybsze połączenie wyniesie 2 h 11 minut. Na Dolnym Śląsku w grudniu najszybszy pociąg [...] co oznacza jeszcze szybsze podróże. Od 15 grudnia krócej pojedziemy z Warszawy do Szczecina (około 4 h 20 minut). Ze stolicy Pomorza Zachodniego dotrzemy szybciej nie tylko do Warszawy, ale także do stolicy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przyspieszanie-inwestycyjne-na-kolei-staje-sie-faktem-3345

Przyspieszanie inwestycyjne na kolei staje się faktem

07.04.2017

Szacunkowa wartość ogłoszonych przetargów w I kw. br. jest także 4 krotnie wyższa niż w analogicznym okresie roku ubiegłego i wynosi 2,3 mld zł. W I kw. 2017 r. podpisaliśmy również o 36 więcej umów (86 [...] (86 kontraktów) niż w I kw. 2016 r. Ich szacunkowa wartość to ponad 2,3 mld zł, co oznacza, że wartość podpisanych umów jest prawie 4 krotnie wyższa niż w I kw. roku ubiegłego. Do końca 2017 roku planujemy [...] (wartości umów) I kwartał 2017 roku: 120 ogłoszonych przetargów na kwotę 2,3 mld PLN netto (wartość szacunkowa) 86 umów podpisanych na kwotę 2,3 mld PLN netto, (wartości umów) Kontakt dla mediów: Joanna Kubiak

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-pierwsza-umowe-na-modernizacje-dwoch-odcinkow-linii-kolejowej-zabrze-katowice-krakow-1045

Podpisano pierwszą umowę na modernizację dwóch odcinków linii kolejowej Zabrze - Katowice - Kraków

30.11.2010

133), 2. Przetarg nr 2: Modernizacja odcinka: Trzebinia – Krzeszowice (17,6 km linii nr 133); 3. Przetarg nr 3: Modernizacja odcinka: Krzeszowice – Kraków Główny Towarowy (20,5 km linii nr 133); 4. Przetarg [...] Przetarg nr 4: Sygnalizacja dla obszaru: LCS Jaworzno Szczakowa, LCS Trzebinia, LCS Kraków Mydlniki (6,9 km linii nr 134) oraz (51,8 km linii nr 133). Oprócz powyższych 4 przetargów na realizację robót b [...] Zakres robót budowlanych na obu odcinkach obejmie między innymi: modernizację 20,2 km linii; modernizację 6 szlaków i 5 stacji/posterunków odgałęźnych/przystanków osobowych; likwidację 8 przejazdów i przejść

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gdansk-glowny-ruszyla-modernizacja-peronow-3475

Gdańsk Główny - ruszyła modernizacja peronów

13.09.2017

4 września PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły przebudowę stacji Gdańsk Główny. Obecnie prowadzona jest rozbiórka peronu nr 2 (od strony wiaduktu Błędnik) oraz przylegającego toru i sieci trakcyjnej [...] podziemnego istotnie poprawią 4 windy i schody ruchome. Inwestycja na stacji Gdańsk Główny realizowana jest w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 5.1-19.2 "Poprawa stanu technicznego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/v-kadencja-rady-nadzorczej-pkp-plk-sa-1686

V kadencja Rady Nadzorczej PKP PLK S.A.

29.06.2012

1. Tomasz Warsza - Przewodniczący Rady Nadzorczej 2. Joanna Demediuk - Członek Rady Nadzorczej 3. Gabriela Popowicz - Członek Rady Nadzorczej 4. Piotr Góralewski - Członek Rady Nadzorczej 5. Jacek Partyka

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/budowa-systemu-ertms-gms-r-i-modernizacja-linii-czestochowa-zawiercie-z-unijnym-wsparciem-3578

Budowa systemu ERTMS/GMS-R i modernizacja linii Częstochowa - Zawiercie z unijnym wsparciem

29.12.2017

unijnego 198,2 mln zł. Projekt zostanie zakończony w 2020 roku. Programu Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 to największy w całej UE program finansowany ze środków polityki spójności. 109,4 mld zł [...] Osi V Rozwój transportu kolejowego – Działania 5.1 i 5.2 . Łączna wartość całkowita wynosić będzie 17,6 mld zł, zaś dofinansowanie UE wyniesie 10,4 mld zł. Oznacza to, że na koniec 2017 zakontraktowanych [...] „Prace na linii kolejowej nr 1 na odcinku Częstochowa – Zawiercie.” Wartość obu inwestycji to prawie 4 mld PLN, w tym dofinansowanie UE to ponad 1,5 mld zł. - Umowy, które dziś podpisujemy zapewnią sprawne

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-analizuje-jakosc-ekspertyz-obiektow-inzynieryjnych-10776

PLK S.A. analizuje jakość ekspertyz obiektów inżynieryjnych

10.06.2025

przejazdu taboru np. przy sześciu klasach linii (od C2 do D4), gdy tymczasem wartość obciążenia klasy D4 jest o 25% większa niż obciążenia klasy C2. Jest niska, gdyż przy niskiej prędkości wykonano próbne [...] fundamenty) spełniają warunki nośności użytkowej” przy obciążeniu rzeczywistym taborem kolejowym (model D4 wg PN-EN 15528), a obliczenia wykonano przyjmując zmniejszenie przekroju zbrojenia o 30% ze względu [...] ponad 800 m spełnia warunki nośności użytkowej przy obciążeniu rzeczywistym taborem kolejowym (model D4 wg PN-EN 15528) i przy prędkości 100 km/h. We wnioskach tej ekspertyzy napisano „Dźwigary przęseł z

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...891011121314151617...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 121 do 130 z 958.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook