• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 26,3. Rezultatów: 200, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/torujemy-lepsze-polaczenia-dolny-slask-opolszczyzna-11100

Torujemy lepsze połączenia: Dolny Śląsk – Opolszczyzna

10.09.2025

nowoczesne systemy zabezpieczenia ruchu. Wyremontujemy lub przebudujemy również 26 obiektów inżynieryjnych. Pracami objęte będą 3 mosty i 4 wiadukty, a także 19 przepustów. Odnowimy przeprawy nad rzekami Smolną [...] linii kolejowej nr 143 – zadanie 2 odcinek Kluczbork – Wołczyn od km 71,366 do km 81,800” – wartość 234,3 mln zł netto, wykonawca: Konsorcjum PPM-T Sp. z o.o. (lider), DOLKOM sp. z o.o. (partner). Roboty budowlane [...] Kolejowe S.A. przygotowują się także do przetargu na kolejny odcinek linii 143. W planach jest przebudowa 3 km fragmentu linii, ważnego z punktu widzenia sprawnego kursowania pociągów w aglomeracji wrocławskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-na-miedzynarodowych-warsztatach-o-poprawie-kolejowego-dostepu-do-portow-8451

PLK SA na międzynarodowych warsztatach o poprawie kolejowego dostępu do portów

16.06.2023

lne połączenia infrastrukturalne, przyjętej przez Zgromadzenie Ogólne Narodów Zjednoczonych w dniu 26 kwietnia 2023 r. W warsztatach uczestniczyli również m. in. przedstawiciele Portu Gdańsk i Baltic Hub [...] środkiem transportu, co przekłada się na ograniczenie liczby pojazdów ciężarowych na drogach. Warte około 3 mld zł netto inwestycje istotne są z punktu widzenia całej krajowej gospodarki. W 2022 r. zakończone

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepszy-dostep-do-kolei-na-linii-miedzy-warszawa-a-minskiem-mazowieckim-i-terespolem-8035

Lepszy dostęp do kolei na linii między Warszawą a Mińskiem Mazowieckim i Terespolem

27.02.2023

Dodatkowo w Chotyłowie dla pasażerów o utrudnionych możliwościach poruszania się zostaną zamontowane 3 windy. Na obu stacjach zostanie zamontowany nowy system nagłośnienia, wiaty, ławki, tablice i gabloty [...] Jaski i Aleksandrów. Podróżni korzystają już z nowych peronów w Leopoldowie na trasie Łuków – Dęblin (lk26). Inwestycja poprawiła dostępność i komfort podróży koleją. Lepszy dostęp do kolei dzięki Celem Rządowego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/klodzko-miasto-kolej-dostepniejsza-dla-podroznych-3776

Kłodzko Miasto – kolej dostępniejsza dla podróżnych

11.06.2018

stacyjnych” jest firma Infra SILESIA S.A. Wartość umowy finansowanej ze środków budżetowych 59 778 672,26 zł (netto). Termin realizacji - 23 miesiące. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przebudowują stacje Kłodzko [...] nowe ławki, wiaty, lepiej oznakowane. Wymieniony zostanie system nagłośnienia Pomiędzy peronami nr 1 i 3 będzie wybudowane bezpieczne, monitorowane przejście dla pieszych oraz odnowiona kładka. Prowadzona

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-konsultacji-dotyczacych-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-lodzkiego-1189

Relacja z konsultacji dotyczących przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa łódzkiego

16.02.2011

przedstawione 3 warianty przebiegu linii, które będą konsultowane z mieszkańcami, a do końca bieżącego roku rekomendowany będzie wariant do dalszych badań i analiz”. www.pois.gov.pl Projekt 7.1-26 Przygotowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-konsultacyjne-dotyczace-przebiegu-korytarzy-linii-duzych-predkosci-na-terenie-wojewodztwa-wielkopolskiego-1345

Spotkanie Konsultacyjne dotyczące przebiegu korytarzy linii dużych prędkości na terenie województwa wielkopolskiego

22.06.2011

Poznań/Wrocław”, organizuje w dniu: 29 czerwca 2011 r. o godzinie 1000 w sali seminaryjnej nr 312 (3 piętro) Oddziału Polskiej Akademii Nauk w Poznaniu ul. H. Wieniawskiego 17/19. spotkanie konsultacyjne [...] regionu. Ewa Krupska Centrum Kolei Dużych Prędkości PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Projekt POIiŚ 7.1 – 26 Przygotowanie budowy linii dużych prędkości Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-mozliwosci-dowozu-towarow-do-portow-trojmiasta-4679

PLK zwiększają możliwości dowozu towarów do portów Trójmiasta

20.05.2020

Przebudowane będą 3 mosty, 2 wiadukty oraz 18 przepustów. Inwestycje PLK w trójmiejskich portach znacznie poprawią warunki przewozu ładunków koleją. Wartość prac łącznie ponad 2,6 mld zł netto. Prawie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-najwieksza-maszyna-tbm-w-drodze-do-lodzi-beda-lepsze-podroze-koleja-4670

Druga największa maszyna TBM w drodze do Łodzi – będą lepsze podróże koleją

15.05.2020

tunelu. Do budowy podziemnej linii Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec potrzebne jest ok. 26 tys. tubingów. Prace przygotowawcze widać w Łodzi. Pomiędzy ulicami Odolanowską a Stolarską powstaje [...] już pierwsza tarcza , która wydrąży 4 jednotorowe tunele o średnicy 8,5 metra i łącznej długości ok.3,5 km od komory rozjazdowej przy al. Włókniarzy do linii kolejowej nr 15 w kierunku Łodzi Żabieńca i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komory-startowe-i-reaktywacja-maszyn-do-drazenia-kolejowych-tuneli-w-lodzi-5039

Komory startowe i reaktywacja maszyn do drążenia kolejowych tuneli w Łodzi

05.10.2020

długość tunelu średnicowego 3 km – długość odcinka dwutorowego 4,5 km – łączna długość czterech odcinków jednotorowych 12,7 m i 8,5 m – średnice tuneli kolejowych pod Łodzią 26 m – największa głębokość, [...] rozpocznie drążenie dwutorowego tunelu w kierunku dworca Łódź Fabryczna. Z szybu wydobyto już ponad 20 000 m3 ziemi. W kolejnym etapie wykonawca przygotuje tzw. płytę denną o grubości ok. 2 m i średnicy 30 m. W [...] zaplanowano w grudniu. Duża maszyna o średnicy ponad 13 m i długości 110 m wykona dwutorowy tunel o długość 3 km i średnicy 12,7 m – odcinek od ul. Odolanowskiej do Łodzi Fabrycznej. Mniejsza tarcza wydrąży 4

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tbm-faustyna-na-polmetku-drazenia-trzeciego-tunelu-miedzy-zabiencem-a-kozinami-9695

TBM Faustyna na półmetku drążenia trzeciego tunelu między Żabieńcem a Kozinami

15.05.2024

przejściu dużego TBM postępuje budowa płyty dennej na głębokości 26 metrów. Na Kozinach kontynuowane są prace na najniższym poziomie przystanku -3. Rozpoczęto też budowę tzw. kołyski dla mniejszej tarczy TBM

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...891011121314151617...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 121 do 130 z 200.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook