Wyniki wyszukiwania
Żółtej Naklejki PLK pozwala uniknąć najgorszego scenariusza i uratować życie. Tylko w 2021 roku w 150 przypadkach, dzięki specjalnemu szybkiemu połączeniu, wstrzymano ruch pociągów na linii kolejowej i
PRZECZYTAJna ul. Marsa. Dla wygody pasażerów, przystanek został przesunięty w stronę Warszawy Wschodniej o ok 150 m. Budowane są windy i schody, które ułatwią dostęp na wiadukt. Na przystanku Warszawa Olszynka Grochowska
PRZECZYTAJi w jej obrębie ułożono dotychczas 6 km nowych torów i sieci trakcyjnej, którą rozwieszono na ok. 150 słupach. Zamontowano 43 rozjazdy. Kończy się część prac przy zadaszeniu hali peronowej. Wykonawca montuje
PRZECZYTAJPrzemysłowej dostęp do pociągu będzie z jednego peronu jednokrawędziowego. Platformy mają długość 150 m. Ich wysokość (76 cm) ułatwi podróżnym wsiadanie i wysiadanie z pociągów. Przygotowano ławki i wiaty
PRZECZYTAJodcinku Tunel – Charsznica – Wolbrom – Jaroszowiec Olkuski, w granicach woj. małopolskiego, są warte 150 mln zł. Na trasie od strony woj. śląskiego, roboty na odcinku Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa
PRZECZYTAJstacjami Wrocław Zachodni i Smolec. Nowy przystanek w Mokronosie Górnym będzie miał dwa jednokrawędziowe 150 m perony usytuowane obok przejazdu kolejowo-drogowego. Zapewniony będzie dostęp dla osób z ograniczoną
PRZECZYTAJSprawniejsza podróż przez Podkarpacie
08.02.2017
przez Lwów ruszyły regularne kursy pasażerskie. Na trasie Rzeszów – Przemyśl odnowiono już m.in. ponad 150 km torów, przebudowano blisko 90 obiektów inżynieryjnych, w tym 32 wiadukty, 16 mostów i 4 przejścia
PRZECZYTAJWrocławia do Lipska i Berlina. Po modernizacji z przeprawy będzie mogło korzystać w ciągu doby nawet ponad 150 pociągów towarowych i pociągi pasażerskie. Realizowana przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. budowa
PRZECZYTAJWrocławia do Lipska i Berlina. Po modernizacji z przeprawy będzie mogło korzystać w ciągu doby nawet ponad 150 pociągów towarowych i pociągi pasażerskie. Od 12 września na moście trwają próby obciążeniowe. Wcześniej
PRZECZYTAJwykonawców: 1. Oferta złożona przez: EIFFAGE Polska Koleje Sp. z o.o., Warszawa oferowana cena: 95 668 150,02 PLN brutto, 2. Oferta złożona przez: Konsorcjum Przedsiębiorstwo „UNITOR B” Sp. z o.o., Tychy P
PRZECZYTAJ