Wyniki wyszukiwania
Szybką koleją z Olsztyna do Giżycka
05.05.2022
trasy Ełk – Korsze, która zostanie przystosowana do jazdy pociągów z dwukrotnie większą niż dzisiaj prędkością – z 80 km/h do 160 km/h. Pozwoli to skrócić podróż z Olsztyna do Ełku przez Korsze i Giżycko o
PRZECZYTAJZebrzydowskiej Lanckorona do Wadowic i Andrychowa. Na odcinku Wadowice – Andrychów zwiększy się prędkość pociągów z 40 do 80 km/h. Zapewni to przebudowany w ubiegłym roku odcinek 12 km torów wraz z siecią
PRZECZYTAJKolejowych S.A. Nowy bezstykowy tor na ok. 20 km odcinku Wolsztyn – Drzymałowo umożliwi przejazdy z prędkością do 120 km/h. Modernizacja urządzeń sterowania pozwoli na zwiększenie liczby składów – możliwe będą
PRZECZYTAJzostanie niewykorzystywany od 2004 r. odcinek Gołańcz – Panigródz. Trasa będzie przystosowana do prędkości 120 km/h dla pociągów pasażerskich i 80 km/h dla składów towarowych. Bezpieczeństwo zwiększy przebudowa
PRZECZYTAJmiędzy Poznaniem a Szczecinem. Po uzyskaniu niezbędnych pozwoleń najszybsze pociągi pokonają trasę z prędkością 160 km/h, poniżej 2 godzin. Możliwy będzie przejazd większej liczby pociągów i uruchomienie dodatkowych
PRZECZYTAJrokiem było to ok. 2:20 h. Jeszcze w tym roku całą trasą między Wrocławiem a Poznaniem pojedziemy z prędkością 160 km/h w ok. 1:30 h. Projekt „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap
PRZECZYTAJnad DK81 w Katowicach Ligocie i most nad rzeką Mleczną w Katowicach. Dzięki przeprowadzonym pracom prędkość pociągów towarowych wzrośnie dwukrotnie, z 40 do 80 km/h. Zwiększy się też poziom bezpieczeństwa
PRZECZYTAJtrakcyjną oraz zabudujemy nowe urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Dzięki temu pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. Podniesiemy poziom bezpieczeństwa na styku dróg i torów dzięki pracom na 8 przejazdach
PRZECZYTAJkolejnego etapu modernizacji linii kolejowej nr 25 (na odcinku Dwikozy – Sandomierz) i podniesienia prędkości pociągów. Wiosną pociągi PKP Intercity pojadą szybciej niż teraz, pasażerowie zaoszczędzą kolejne
PRZECZYTAJtowarowych, dostosowanie infrastruktury kolejowej do rzeczywistych potrzeb przewoźników, podwyższenie prędkości oraz stworzenie warunków sprawniejszego przewozu towarów między północnym Mazowszem a Warmią i Mazurami
PRZECZYTAJ