Wyniki wyszukiwania
komputer lokomotywy (eurokabiny). Informacje, wraz z danymi o warunkach przejazdu, dopuszczalnej prędkości i położeniu innych pociągów, trafiają na pulpit maszynisty. Kierujący pociągami mają wszystkie szczegóły [...] także „kontrola” pracy maszynisty i w przypadku zignorowania ostrzeżeń, automatyczne dostosowanie prędkości pociągu do panujących warunków. Wykonawcą prac na zabudowę systemu ERTMS/ETCS na linii 278 Węgliniec
PRZECZYTAJkolejowym na ponad 162 kilometrach linii dwutorowej i 17 stacjach. Dzięki systemowi ETCS, lokalizacja i prędkość pociągów są na bieżąco weryfikowane m.in. przez umieszczone w torach czujniki, tzw. eurobalisy, [...] komputer lokomotywy (eurokabiny). Informacje, wraz z danymi o warunkach przejazdu, dopuszczalnej prędkości i położeniu innych pociągów, trafiają na pulpit maszynisty. Kierujący pociągami mają wszystkie szczegóły [...] także „kontrola” pracy maszynisty i w przypadku zignorowania ostrzeżeń, automatyczne dostosowanie prędkości pociągu do panujących warunków. W ramach podpisanej umowy w trzech lokalnych centrach sterowania
PRZECZYTAJNa modernizowanej trasie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększą prędkość pociągów do 160 km/h. – Prace na linii kolejowej między stolicami województwa małopolskiego i śląskiego to jedna z oczekiwanych
PRZECZYTAJpociągów. Składy pojadą ze stałą prędkością nawet 120 km/h. Dotyczy to zwłaszcza ciężkich składów towarowych, które pojadą bardziej ekonomicznie bez konieczności zmiany prędkości. Dla zapewnienia sprawnego przejazdu
PRZECZYTAJdwóch lokalnych centrów sterowania w Tarnowie i Rzeszowie. Dzięki systemowi ETCS, lokalizacja i prędkość pociągów będą na bieżąco weryfikowane m.in. przez umieszczone na torach czujniki, tzw. eurobalisy [...] wyposażonej w komputer lokomotywy. Informacje, wraz z danymi o warunkach przejazdu, dopuszczalnej prędkości i położeniu innych pociągów, trafią na pulpit maszynisty. Dzięki temu kierujący pociągami uzyskają [...] Analizuje on także decyzje maszynisty i w przypadku zignorowania ostrzeżeń, automatycznie dostosuje prędkość pociągu do panujących warunków. – Małopolska zyskuje coraz lepsze połączenia kolejowe. Dzięki m
PRZECZYTAJosiągnięcie prędkości maksymalnej 160 km/h na ponad 60 km linii. Dalsza eksploatacja, bez przeprowadzenia prac modernizacyjnych, nie pozwoli na utrzymanie aktualnie obowiązującej prędkości. Stan techniczny
PRZECZYTAJCertyfikat Bezpieczeństwa rozszerzony o możliwość wykonywania przewozów pasażerskich kolejami dużych prędkości tj. powyżej 160 km/h. PKP Intercity posiada taki dokument, jako jedyny przewoźnik w Polsce. W 2015
PRZECZYTAJpociągów osobowych z taborem klasycznym z prędkością V max = 160 km/h, pociągów osobowych z wychylnym pudłem z prędkością V max = 200 km/h, a pociągów towarowych z prędkością V max = 120 km/h. Realizacja robót
PRZECZYTAJdopuszczalnej prędkości, będzie przekazywana bezpośrednio na pulpit maszynisty, a jego praca kontrolowana przez system. W przypadku zignorowania komunikatów i ostrzeżeń oraz niedostosowania prędkości, komputer [...] głosowymi GSM-R zapewnia również transmisję danych dla potrzeb ETCS (np. o możliwej maksymalnej prędkości pociągu na danym odcinku). Jest to drugi nowoczesny systemem wdrażany na polskiej kolei, który odpowiada [...] niezawodność sytemu, a także zweryfikowaliśmy zachowanie lokomotywy podczas hamowania przy dużych prędkościach. Przeprowadzone testy potwierdzają, że system działa zgodnie z przyjętymi założeniami. Pod koniec
PRZECZYTAJpodniesie poziom bezpieczeństwa oraz umożliwi skrócenie czasu jazdy o około 16 minut i zwiększenie prędkości pociągów pasażerskich do 80 i 100 km/h . Inwestycje na linii kolejowej Rzeszów – Jasło, realizowane
PRZECZYTAJ