• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1876, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-informacja-na-peronach-w-wielkopolsce-4656

Lepsza informacja na peronach w Wielkopolsce

07.05.2020

Tylko w ubiegłym roku w Wielkopolsce dla podróżnych nowe, estetyczne gabloty stanęły na 7 stacjach i przystankach na linii Luboń/k Poznania – Powodowo, m.in. w Szreniawie, Stęszewie, Grodzisku Wielkopolskim

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-zwiekszaja-zakres-informacji-pasazerskiej-na-stacji-w-radomiu-4444

PLK zwiększają zakres informacji pasażerskiej na stacji w Radomiu

18.11.2019

nowego systemu dynamicznej informacji pasażerskiej na stacji w Radomiu to odpowiedź na potrzeby podróżnych. Dzięki wyświetlaczom oraz nowemu nagłośnieniu każdy otrzyma wyraźną informację o odjazdach i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-informacja-pasazerska-i-nowe-technologie-dla-podroznych-na-stacjach-i-przystankach-10458

Lepsza informacja pasażerska i nowe technologie dla podróżnych na stacjach i przystankach

27.01.2025

Postęp techniczny w zakresie systemów komunikacji z podróżnymi oraz zdobyte doświadczenia w realizacji inwestycji, pozwoliły Polskim Liniom Kolejowym opracować nowe wytyczne w zakresie elementów wykonawczych [...] obudowy. Dodatkowo uszczegółowiono wytyczne dotyczące czasu usuwania awarii w systemach komunikacji z podróżnymi. Dzięki temu zmniejszą się przerwy w dostępności informacji pasażerskiej na stacjach oraz przystankach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lepsza-informacja-dla-podroznych-na-olsztynskich-peronach-10733

Lepsza informacja dla podróżnych na olsztyńskich peronach

19.05.2025

Jezioro Ukiel, Dajtki i Śródmieście, zrealizowaliśmy następne zadanie, podnoszące poziom obsługi podróżnych i zachęcające do korzystania z kolei – mówi Marcin Kurowski, dyrektor Regionu Północnego Centrum [...] a na przystanku Olsztyn Zachodni dodatkowo kamery monitoringu, które zwiększają bezpieczeństwo podróżnych. Z kolei na przystanku Olsztyn Dajtki i stacji Naterki (linia kolejowa nr 353 Poznań Główny – Skandawa)

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-informacji-dla-podroznych-na-linii-zory-rybnik-nedza-9203

Więcej informacji dla podróżnych na linii Żory – Rybnik – Nędza

04.01.2024

zwiększy bezpieczeństwo podróżnych. Dzięki przeprowadzonym pracom, system obsługi pasażerskiej zostanie ujednolicony na całej linii. Nowe rozwiązania podnoszą poziom obsługi podróżnych i zachęcają do korzystania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-linii-z-otwocka-do-lublina-wiecej-informacji-dla-pasazerow-10261

Na linii z Otwocka do Lublina więcej informacji dla pasażerów

03.12.2024

przypadku zmian w rozkładzie jazdy, przekazywane informacje będą aktualizowane. Bezpieczeństwo podróżnych zapewni nowoczesny system kamer monitoringu. Na stacji w Otwocku planujemy montaż 46 wyświetlaczy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-informacji-dla-pasazerow-na-linii-warszawa-radom-9692

Więcej informacji dla pasażerów na linii Warszawa – Radom

15.05.2024

bieżący przekaz o odjazdach i przyjazdach pociągów. Nowe rozwiązania, podnoszące poziom obsługi podróżnych, stanowią także zachętę do korzystania z ekologicznego środka transportu, jakim jest kolej. Wykonawcą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-informacji-dla-podroznych-na-warszawie-zachodniej-7948

Więcej informacji dla podróżnych na Warszawie Zachodniej

30.01.2023

trybie docelowym. Do tego czasu widoczny będzie komunikat „test systemu”. W związku z tym prosimy podróżnych o dodatkowe sprawdzanie połączeń w rozkładach, na portalu lub aplikacji Portal Pasażera. Po zakończeniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-lubliniec-z-windami-i-lepsza-informacja-pasazerska-4299

Stacja Lubliniec z windami i lepszą informacją pasażerską

17.07.2019

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rozpoczęły prace, których efektem będzie lepsza dostępność stacji Lubliniec dla pasażerów szczególnie z ograniczoną możliwością poruszania się. Komfortowe podróżowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-system-informacji-dla-podroznych-na-stacjach-warszawa-wschodnia-i-warszawa-zachodnia-1505

Nowy system informacji dla podróżnych na stacjach Warszawa Wschodnia i Warszawa Zachodnia

10.11.2011

800 pociągów, korzystają z nich dziesiątki tysięcy pasażerów. Dotychczas, system informacji dla podróżnych w tych węzłach komunikacyjnych pozostawiał wiele do życzenia. Na stacji Warszawa Wschodnia był [...] którego nazwę planuje się zmienić na Warszawa Zachodnia – Peron 8. Zmiana taka umożliwi przyjezdnym podróżnym lepszą orientację w terenie, a niewykluczone, że stamtąd odjeżdżały będą składy do lotniska w Modlinie

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...123124125126127128129130131132...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1271 do 1280 z 1876.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook