Wyniki wyszukiwania
lipca 2011 r. Budowa będzie się odbywała przy czasowym zamknięciu torów nr 3 i 4 linii 448 dla prowadzenia ruchu pociągów na odcinku przystanek osobowy Warszawa Stadion - Stacja Warszawa Wschodnia. Jedynym
PRZECZYTAJO przyszłości linii kolejowych na Śląsku
19.01.2011
Uszok, przedstawili uwagi m.in. na temat realizacji połączenia do lotniska w Pyrzowicach oraz prowadzonych w tym zakresie konsultacji. Pytano o termin realizacji inwestycji na trasie Gliwice – Katowice
PRZECZYTAJbezpośrednim sąsiedztwie przystanków osobowych oraz chodnikami lub drogami dojazdowymi. W związku z prowadzeniem pociągów z prędkością powyżej 160 km/h, między Warszawą i Gdynią zostanie zlikwidowanych ponad
PRZECZYTAJmodernizacja linii kolejowej Warszawa – Gdynia, obok dostosowania infrastruktury kolejowej do prowadzenia ruchu z prędkością 160 km/h dla pociągów osobowych (200 km/h dla pociągów z tzw. wychylnym pudłem)
PRZECZYTAJRogów. Kierownik budowy wraz z kierownikiem kontraktu odpowiadali na zadawane pytania dotyczące prowadzonych prac modernizacyjnych. Na uwagę zasługiwało nowoczesne przejście dla pieszych pod torami jak również
PRZECZYTAJmiesięcy, a ich powstanie oprócz bezkolizyjności ruchu i podniesienia poziomu bezpieczeństwa umożliwi prowadzenie ruchu kolejowego z prędkością 160 km/h. Zadanie jest współfinansowane z Funduszu Spójności w ramach
PRZECZYTAJwybudowano nowoczesne, skomputeryzowane Lokalne Centrum Sterowania, odpowiedzialne za bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów. Oddamy do użytku m.in. 4 przebudowane mosty i 6 wiaduktów, 2 tunele dla pieszych
PRZECZYTAJdo końca czerwca 2008 r. Modernizacja mostu pozwoli na zniesienie dotychczasowych ograniczeń i prowadzenie pociągów pasażerskich z prędkością 160/200 km/h. Inwestycja jest realizowana w ramach Projektu
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizują 24 projekty o łącznej wartości 26 mld zł. To inwestycje prowadzone na liniach kolejowych, będących częścią międzynarodowej sieci transportowej TEN-T, usprawniające [...] polskiej infrastruktury kolejowej do europejskich parametrów to najważniejszy cel, jaki wynika z prac prowadzonych w tej chwili na wielu inwestycjach współfinansowanych z CEF, m. in. na międzynarodowej linii Rail
PRZECZYTAJNajważniejszym aspektem nowelizacji rozporządzenia w sprawie ogólnych warunków prowadzenia ruchu kolejowego i sygnalizacji jest dostosowanie przepisów do planowanego wprowadzenia maksymalnej prędkości [...] Adamczyk. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, pociągi jadące z prędkością powyżej 160 km/h muszą być prowadzone z wykorzystaniem systemu ERTMS/ETCS. To system kontroli oraz sygnalizacji kabinowej, który w przypadku
PRZECZYTAJ