• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 20ć. Rezultatów: 1624, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pomorze-zachodnie-koleja-szybko-i-wygodnie-10392

Pomorze Zachodnie: koleją szybko i wygodnie

30.12.2024

perony powstały w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” (wartość prac w zachodniopomorskim to ok. 40 mln zł) oraz „Budowy Szczecińskiej Kolei Metro [...] czas przejazdu na trasie Szczecin – Poznań – Warszawa, którą najszybsze pociągi pokonują w ok. 4 godz. 20 min. Inwestycja „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Poznań Główny – Szczecin Dąbie” warta ponad

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rok-zmian-na-mazowieckich-torach-inwestujemy-w-wygode-i-bezpieczenstwo-10374

Rok zmian na mazowieckich torach – inwestujemy w wygodę i bezpieczeństwo

20.12.2024

za 3,6 mln zł w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025”. Obiekt zapewnia dogodniejsze przesiadki oraz dostęp do parkingu P+R. Peron jest jednokrawędziowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejowy-program-utrzymaniowy-przekazany-do-konsultacji-3488

Kolejowy program utrzymaniowy przekazany do konsultacji

27.09.2017

decyzjom rządu kolej w Polsce odzyskuje zaufanie pasażerów i staje się atrakcyjna dla przewoźników. Już w 2021/2022 będziemy mieli do czynienia z zupełnie inną jakością transportu kolejowego, tak pasażerskiego [...] umożliwi nie tylko poprawę parametrów infrastruktury kolejowej na całej sieci, ale również ma na celu zapewnienie sprawnego systemu komunikacyjnego zwłaszcza dla mieszkańców mniejszych miejscowości oddalonych [...] ych do zlikwidowania. Przyjęte założenia oraz nowa kategoryzacja linii kolejowych mają również na celu niedopuszczenie do degradacji przewidzianych do likwidacji linii kolejowych, przy jednoczesnym utrzymaniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-trasy-warszawa-gdynia-jesienno-zimowe-prace-na-trojmiejskim-odcinku-magistrali-1825

Modernizacja trasy Warszawa – Gdynia. Jesienno-zimowe prace na trójmiejskim odcinku magistrali

18.01.2013

LCS Gdańsk, LCS Gdynia” – wg Umowy o dofinansowanie nr POIS 07.01.00-00-020/10-00 z dnia 30 września 2011 r. wynosi 1 166 930 022, 33 PLN. Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz Rzecznik Prasowy Centrum

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podpisano-juz-piata-umowe-w-ramach-modernizacji-linii-kolejowej-miedzy-krakowem-a-rzeszowem-1087

Podpisano już piątą umowę w ramach modernizacji linii kolejowej między Krakowem, a Rzeszowem

17.12.2010

osobowych: Lubzina , Witkowice, budowę nowego przystanku osobowego - Dębica Wschodnia, przebudowę / budowę 20 wiaduktów kolejowych i 1 drogowego, 6 mostów, 1 estakady drogowej; budowę 5 przejść podziemnych dla [...] Kolejowej Sp. z o.o. w Krakowie. Termin realizacji robót budowlanych planowany jest w okresie czerwiec 2011 r. – wrzesień 2013 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A rozpoczną modernizację infrastruktury bezpośrednio [...] (SRK), tj.: „Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej”, przyjętej przez Radę Ministrów 20 listopada 2006 r., Realizacja tego priorytetu polega na podniesieniu parametrów eksploatacyjnych linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konferencja-prasowa-nt-negocjacji-pkp-plk-sa-przewozy-regionalne-sp-z-oo-1070

Konferencja prasowa nt negocjacji PKP PLK S.A. - Przewozy Regionalne Sp. z o.o.

07.12.2010

oznacza brak możliwości oceny zdolności regulowania kolejnych zobowiązań przez tego przewoźnika w 2011 roku – mówi Katarzyna Janio. – Jako Zarząd PKP PLK S.A. jesteśmy zobowiązani do dbania o interes finansowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prawie-400-milionow-zlotych-na-modernizacje-linii-kolejowej-na-podkarpaciu-1043

Prawie 400 milionów złotych na modernizację linii kolejowej na Podkarpaciu

30.11.2010

Inżynieryjnych S.A. we Wrocławiu. Termin realizacji robót budowlanych planowany jest w okresie wrzesień 2011 r. – wrzesień 2014 r. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A rozpoczną modernizację infrastruktury bezpośrednio [...] (SRK), tj.: „Poprawa stanu infrastruktury technicznej i społecznej”, przyjętej przez Radę Ministrów 20 listopada 2006 r., Realizacja tego priorytetu polega na podniesieniu parametrów eksploatacyjnych linii

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/osmiu-oferentow-na-dwa-zadania-w-wojewodztwach-pomorskim-i-kujawsko-pomorskim-226

Ośmiu oferentów na dwa zadania w województwach pomorskim i kujawsko-pomorskim.

06.07.2010

Chorzów Batory – Tczew na odcinku Bydgoszcz Główna – Tczew planowana jest do realizacji w latach 2010-2011 oraz w roku 2014-2015. Celem inwestycji jest przywrócenie prędkości rozkładowej 120 km/h na odcinkach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bez-objazdow-z-katowic-do-zebrzydowic-2834

Bez objazdów z Katowic do Zebrzydowic

09.07.2015

sytuacji na liniach i kursowaniu pociągów. Obecnie na Śląsku pracuje kilkanaście pociągów sieciowych i 20 pogotowi technicznych PLK. Aktualizacja, 9 lipca, godz. 7:00 Przywrócony ruch na trasie Kraków – Zakopane [...] technicznych PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. i PKP Energetyka na głównych liniach kolejowych. Coraz mniej składów notuje opóźnienia. Naprawy trwają na liniach kolejowych z Katowic do Raciborza, Rybnika [...] pociągach oraz na dworcach i przystankach. Zarządca infrastruktury współpracuje z przewoźnikami w celu ograniczenia utrudnień. Potężne burze przeszły również w rejonie Krakowa i na Śląsku oraz w okolicach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

2015 roku 46 mostów objęła modernizacja, a 99 remont. Dzięki tym pracom przeprawy nie tylko służą coraz lepiej kolejowym przewozom, ale stają się również ciekawym elementem otoczenia, świadectwem historii [...] Podkarpacia już skrócił się do ok. 2 godzin, a po dodatkowych pracach skróci się jeszcze do 1 godz. 20 minut. To jednak nie jedyny obiekt, który powstał na trasie Kraków - Rzeszów. PLK zmodernizowały ich [...] PLK przeznaczyły na remont mostu Gdańskiego w Warszawie. Po pracach pociągi pojadą 60 km/h, czyli o 20 km/h szybciej niż obecnie. Most Gdański nad Wisłą w Warszawie to konstrukcja stalowa, kratownicowa

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...118119120121122123124125126127...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1221 do 1230 z 1624.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook