Wyniki wyszukiwania
zakłada rewitalizację linii kolejowej, przywrócenie jej pełnej funkcjonalności oraz zwiększenie prędkości pociągów do 120 km/h. Modernizacja obejmie także budowę nowych przystanków oraz przebudowę przejazdów
PRZECZYTAJNowe technologie za ponad ćwierć miliarda złotych Zarządca sieci kolejowej – PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. korzysta z pierwszych funduszy UE na lata 2014 – 20. Umowa o wartości 282 mln zł pozwoli na
PRZECZYTAJprzewozu towarów na odcinku Kostrzyn nad Odrą - Küstrin-Kietz. Po zakończeniu prac pociągi pojadą z prędkością do 120 km/h. To dwukrotnie szybciej niż przed pracami. Wyposażone w system elektrycznego ogrzewania
PRZECZYTAJze środków Unii Europejskiej. Modernizacja magistrali Warszawa – Gdynia pozwoli na podwyższenie prędkości maksymalnej pociągów pasażerskich ze 120 km/h nawet do 200 km/h. Kończące się roboty torowe pozwolą
PRZECZYTAJpasażerów i mieszkańców Modernizacja trasy łączącej Warszawę z Łodzią oznacza nie tylko zwiększenie prędkości i przepustowości szlaków. To również inwestycja w komfort pasażerów. Na stacji w Pruszkowie, oprócz [...] najnowocześniejsze rozjazdy w Polsce, o promieniu skrętu 2,5 km. Remont układu torów pozwoli na jazdę z prędkością 160 km/h oraz umożliwi zatrzymywanie się pociągów dalekobieżnych przy nowym peronie wyspowym.
PRZECZYTAJprzez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. prac na tej trasie będzie zwiększenie prędkości do 140 km/h (poprzednio obowiązywała prędkość 50-60 km/h). Takie przyspieszenie będzie możliwe m.in. dzięki reelektryfikacji
PRZECZYTAJkosztów. System został zaprojektowany z myślą o odporności, niezawodności oraz znacznie większej prędkości i pojemności transferu danych niż starszy system GSM-R. Nowy standard ma być w pełni rozwinięty
PRZECZYTAJNiedostosowanie lokalizacji przystanków do potrzeb mieszkańców (konieczność budowy nowych). Niska prędkość jazd po głowicach rozjazdowych. Kolizyjność jazdy pociągów; ograniczone możliwości elastycznego
PRZECZYTAJbył wybudowany w 1959 r. Z uwagi na jego zły stan techniczny od 2003 r. wprowadzono ograniczenie prędkości do V=20 km/h na torze nr 2, a od dnia 1.05.2005 r. obiekt został wyłączony z eksploatacji w torze
PRZECZYTAJbędzie prowadziła pochylnia, na peron drugi winda. Po wykonaniu wszystkich prac pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Wygodne perony w Otwocku Na stacji w Otwocku trwa budowa peronów i przebudowa układu [...] między stolicami Mazowsza i Lubelszczyzny skróci się do ok. półtorej godziny. Pociągi pojadą z prędkością do 160 km/h. Sprawniejsze przejazdy zapewni drugi tor między Otwockiem a Pilawą. Powstanie 77 nowych
PRZECZYTAJ