Wyniki wyszukiwania
Prace potrwają do połowy czerwca 2019 r. Nie ma zmian dla pasażerów składów dalekobieżnych z i do Warszawy. Nadal pociągi pojadą trasą przez Gniezno, Inowrocław Rąbinek i Barłogi. Szczegółowe informacje [...] Prowadzone są roboty przy sieci trakcyjnej. Modernizacja torów, sieci trakcyjnej i obiektów między Warszawą a Poznaniem zwiększy możliwości przepustowe linii i pozwoli na przejazd większej liczby pociągów [...] modernizacji zaplanowane jest na koniec 2020 r. Projekt „Prace na linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa – Poznań – pozostałe roboty, odcinek Sochaczew – Swarzędz współfinansowany jest przez Unię Europejską
PRZECZYTAJjedyny odcinek jednotorowy pomiędzy Warszawą i Białymstokiem i cała linia pomiędzy miastami będzie dwutorowa. Dzięki modernizacji wszystkich odcinków linii z Warszawy do Białegostoku Rail Baltica, pociągi [...] pociągi pojadą z prędkością 160 km/h, co skróci czas podróży na trasie z Warszawy do Białegostoku z obecnych 2h 26 min do poniżej 2h. Prace pozwolą także na zwiększenie liczby połączeń, poprawią bezpieczeństwo
PRZECZYTAJLinie kolejowe przygotowane na ŚDM
11.07.2016
W rozkładzie jazdy dedykowanym na ŚDM najwięcej pociągów będzie jechało do Małopolski od strony Warszawy. Duża część składów pojedzie Centralną Magistralą Kolejową, modernizowaną linią, na której pociągi [...] jeszcze kilka lat temu. Do Krakowa można dojechać w ciągu około 2 godzin m.in. z Rzeszowa, Katowic czy Warszawy. Rekordowe czasy przejazdu Czas dojazdu pociągiem do Częstochowy – pielgrzymkowego centrum Polski [...] pociągiem z Wrocławia do Częstochowy zajmuje 1,5 godziny, a na podróż do Częstochowy z Krakowa lub z Warszawy trzeba zaplanować 2 godziny. Wymiana torów i unowocześnienie urządzeń sterowania ruchem kolejowym
PRZECZYTAJPodróże koleją na Wszystkich Świętych
27.10.2016
Będą oni dyżurować od godzin porannych do wieczornych, od 28 października do 2 listopada mi.in w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Białymstoku czy Wrocławiu*. Do ich zadań należy informacyjne wsparcie pasażerów [...] ach z lat ubiegłych, zaplanował dodatkowe miejsca dla pasażerów w pociągach kursujących m.in. z Warszawy do Krakowa, Trójmiasta czy Poznania. Duża część biletów jest sprzedawana bezpośrednio przed podróżą [...] Gdańsku, Gdyni, Bydgoszczy, Olsztynie, Toruniu, Szczecinie, Lublinie, Łodzi Kaliskiej, Białymstoku, Warszawie Wschodniej, Zachodniej i Centralnej ** Całodobowo działa również Centrum Wsparcia Klienta, które
PRZECZYTAJŁódź Fabryczna – połowa dachu gotowa
27.04.2015
pozwolą określić datę startu pierwszych regularnych połączeń. Z nowej stacji pociągi dojadą m.in. do Warszawy. Czas przejazdu najszybszych pociągów do stolicy nie przekroczy 70 minut. Łódź Fabryczna – centrum [...] trzeba przeznaczyć na budowę dworca - to trzy razy więcej niż np. przy budowie Stadionu Narodowego w Warszawie. 500 ton – tyle stali potrzeba do budowy jednego z trzech świetlików na terenie nowego Dworca Łódź [...] stacji Łódź Widzew Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową
PRZECZYTAJPrzedsiębiorstwo TOR-KAR-SSON – Warszawa 5. Konsorcjum w składzie : Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Spółka z o.o. – Warszawa / Pełnomocnik / PKP Energetyka S.A. – Warszawa Dolnośląskie Przedsiębiorstwo
PRZECZYTAJszczególne wyróżnienia otrzymali: Odznaka srebrna: Romuald Chalimoniuk – Zakład Linii Kolejowych w Warszawie Marek Kowalczyk – Biuro Eksploatacji Centrala Andrzej Popowski - Zakład Linii Kolejowych w Białymstoku
PRZECZYTAJPodpisanie umowy inwestycyjnej
04.08.2008
W dniu 6 sierpnia 2008 roku w siedzibie PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w Warszawie, przy ul. Targowej 74, zostanie podpisana umowa inwestycyjna na opracowanie analiz post-realizacyjnych do Raportów końcowych
PRZECZYTAJgoście zwiedzają odcinek robót Skierniewice-Łódź Widzew prowadzonych w ramach modernizacji linii Warszawa-Łódź.
PRZECZYTAJMedia o tunelu średnicowym
01.02.2007
W związku z zakończeniem remontu tunelu średnicowego w Warszawie, prezentujemy Państwu wypowiedź prof. Miroława Kosiorka Kierownika Zakładu Badań Ogniowych Instytutu Techniki Politechniki Warszawskiej
PRZECZYTAJ