• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy - Budowa linii kolejowej Zegrze-Przasnysz. Rezultatów: 1607, czas wyszukiwania 15 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/23-miliony-zl-na-nowy-most-kolejowy-miedzy-polska-i-niemcami-2787

23 miliony zł na nowy most kolejowy między Polską i Niemcami

04.05.2015

enia powstające na linii. Lepsze parametry nowego obiektu oraz zmodernizowana wcześniej linia E 30 Opole – Wroclaw – Legnica - Węgliniec – granica państwa oraz elektryfikacja linii po stronie niemieckiej [...] podróże. Koszt realizowanego projektu „Modernizacja liniikolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł, z czego prawie [...] etapem będzie mocowanie pali, niezbędnych przy budowie fundamentów nowego mostu. Prace potrwają do końca 2016 r. Długość nowej przeprawy wyniesie blisko 160 metrów - o 23 metry więcej, niż poprzednia. Obiekt

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lodz-fabryczna-polowa-dachu-gotowa-2782

Łódź Fabryczna – połowa dachu gotowa

27.04.2015

standardowych samochodów - betoniarek trzeba przeznaczyć na budowę dworca - to trzy razy więcej niż np. przy budowie Stadionu Narodowego w Warszawie. 500 ton – tyle stali potrzeba do budowy jednego z trzech [...] prowadzona w ramach projektu „Modernizacja liniikolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B - odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej dworca Łódź Fabryczna [...] mld złotych brutto. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. złożyły wniosek o dofinansowanie inwestycji ze środków UE. Budowa dworca Łódź Fabryczna w liczbach 750 tys. m3 - tyle betonu, które pomieściłoby ok. 100

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-kontrakt-z-nowej-perspektywy-finansowej-ue-dla-kolei-umowa-na-modernizacje-kluczowego-odcinka-magistrali-poznan-wroclaw-podpisana-2776

Pierwszy kontrakt z nowej perspektywy finansowej UE dla kolei. Umowa na modernizację kluczowego odcinka magistrali Poznań – Wrocław podpisana

17.04.2015

Facility – CEF). - Korzystając z funduszy z unijnego instrumentu finansowego „Łącząc Europę - CEF” w ramach pierwszego naboru wniosków wystąpiliśmy o finansowanie modernizacji liniikolejowych o łącznej długości [...] dotyczyć najważniejszych liniikolejowych w Polsce, kluczowych dla dalszego budowania potencjału rozwoju transportu kolejowego w naszym kraju – mówi Marcin Mochocki pełnomocnik zarządu - dyrektor ds. inwestycji [...] inwestycji PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. Oprócz prac między Poznaniem a Wrocławiem unijne fundusze pozwolą na realizację ostatniego etapu obecnie prowadzonej modernizacji liniikolejowej z Warszawy do Bi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-wiadukt-we-wroclawiu-zakonczy-inwestycje-za-13-mld-zl-2771

Nowy wiadukt we Wrocławiu zakończy inwestycję za 1,3 mld zł

10.04.2015

do 120 km/godz. Zakres modernizacji: - 58 km linii dwutorowej wraz z siecią trakcyjną, - 12 stacji i przystanków osobowych, - 23 przejazdów kolejowych, - 21 peronów, - 100 obiektów inżynieryjnych, w tym [...] Inwestycja realizowana jest w ramach projektu „Modernizacja liniikolejowej E 59 na odcinku Wrocław - Poznań, Etap II - odcinek Wrocław - granica województwa dolnośląskiego” Koszt, ponad 1,3 miliarda zł., [...] to już wykonana modernizacja linii Wrocław – Poznań na odcinku od granicy województwa do stolicy Dolnego Śląska - nowe tory, rozjazdy i urządzenia sterowania ruchem kolejowym, przebudowany most nad Odrą

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/siedlce-lukow-miedzyrzec-podlaski-z-nowymi-peronami-2768

Siedlce, Łuków, Międzyrzec Podlaski z nowymi peronami

07.04.2015

Zapowiednik obejmuje budowę łącznie dziewięciu peronów, nowych wiat oraz instalację oświetlenia, nagłośnienia oraz tablic informacyjnych. Wykonawca pracujący dla PKP Polskich LiniiKolejowych S.A. wymienił ponad [...] będącej częścią magistrali Warszawa - Moskwa. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przebudowały w 2010 roku wszystkie tory pomiędzy stacjami, sieć trakcyjną, przejazdy kolejowe, a także obiekty inżynieryjne jak [...] Obecnie zarządca sieci kolejowej pracuje nad szczegółową dokumentacją potrzebną do przeprowadzenia prac budowlanych. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zespół prasowy ul

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kluczowy-projekt-dla-poprawy-przepustowosci-warszawskiego-wezla-kolejowego-2767

Kluczowy projekt dla poprawy przepustowości Warszawskiego Węzła Kolejowego

03.04.2015

Warszawa -Kutno, etap I: prace na liniikolejowej nr 3 na odcinku Warszawa – granica LCS Łowicz oraz poprawa przepustowości liniikolejowej E 20 na odcinku Warszawa Rembertów - Mińsk Mazowiecki, etap I: prace [...] Stalowa. Planowane roboty pozwolą na zwiększenie przepustowości liniikolejowych, przy maksymalnym ograniczeniu utrudnień w ruchu kolejowym. Przewoźnicy obsługujący połączenia podmiejskie do stolicy będą [...] modernizację systemów sterowania ruchem kolejowym oraz budowę dodatkowych torów. Pozwoli to uruchamiać częstsze połączenia ze stacji Sulejówek Miłosna i Ożarów Mazowiecki. Budowa nowej stacji – Dębe Wielkie – pozwoli

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-ze-stolicy-wojewodztwa-warminsko-mazurskiego-do-lotniska-2760

Koleją ze stolicy województwa warmińsko-mazurskiego do lotniska

27.03.2015

przejazdach kolejowo-drogowych. Projekt Rewitalizacja i modernizacja liniikolejowych Olsztyn - Szczytno - Szymany (odcinek Olsztyn - Szczytno -liniakolejowa nr 219 i odcinek Szymany - Szczytno -linia kolejowa [...] obejmuje budowę Lokalnego Centrum Sterowania (LCS) na stacji w Szczytnie. Nowy system i urządzenia LCS usprawnią zarządzanie ruchem kolejowym z Olsztyna do Szyman. Dzięki inwestycji PKP Polskich Linii Kolejowych [...] nowych torów na odcinku Olsztyn – Szczytno linii nr 219 (44 km) oraz na stacji Szczytno na linii nr 35 (1 km). Wyremontowano również 10 kilometrowy odcinek linii nr 35 ze Szczytna do Szyman. Oprócz tego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycja-plk-skroci-podroz-pociagiem-z-krakowa-do-zakopanego-2753

Inwestycja PLK skróci podróż pociągiem z Krakowa do Zakopanego

20.03.2015

ruchu kolejowego, poprawy komfortu jazdy i dostępności transportu kolejowego. PLK przygotowuje się też do budowy nowej linii Podłęże – Szczyrzyc – Tymbark/Mszana Dolna oraz modernizacji linii Chabówka [...] dodatkowo skrócą podróż pod Giewont Połączenie linii 97 i 98 to nie jedyna zaplanowana przez PLK inwestycja na trasie do Zakopanego. W tym roku rozpocznie się także budowa łącznicy między stacjami Kraków Zabłocie [...] możliwej do realizacji w latach 2016 - 2021 podróż z Krakowa do Zakopanego skróci się do ok. 2 godzin. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Zespół prasowy rzecznik@plk-sa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krotsza-podroz-z-kluczborka-do-ostrzeszowa-2751

Krótsza podróż z Kluczborka do Ostrzeszowa

16.03.2015

Rewitalizacja 60 km liniikolejowej nr 272 na odcinku z Kluczborka do Ostrzeszowa rozpoczęła się w 2014 r. i potrwa do sierpnia br. Rewitalizacja to odtworzenie pierwotnych parametrów linii, np. związanych z [...] prace przy budowie peronów. Obecnie prace toczą się na odcinku z Kluczborka do Krzywizny, gdzie kolejarze wymieniają tor. W Krzywiźnie, Kluczborku, Byczynie i Kostowie wymieniane są rozjazdy kolejowe – ważne [...] w ramach projektu „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu technicznego liniikolejowej nr 272 na odcinku Kluczbork – Ostrzeszów” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-pociagow-do-portu-w-gdansku-przez-nowy-most-2750

Więcej pociągów do portu w Gdańsku przez nowy most

12.03.2015

będzie wysoki. Koszt budowy mostu to 38 mln zł. Modernizacja mostu i liniikolejowej z Pruszcza Gdańskiego do stacji Gdańsk Port Północny w ramach projektu poprawy dostępu kolejowego do Portu Gdańsk (most [...] Przebudowa mostu na Martwej Wiśle w ramach modernizacji liniikolejowej Pruszcz Gdański – Gdańsk Port Północny nr 226 bardzo usprawni towarowy ruch kolejowy. Istniejąca przeprawa ma tylko jeden tor, co zmniejsza [...] mostu - będzie mogło pojechać nawet 180 par pociągów na dobę, czyli sześciokrotnie więcej niż dotychczas. Dobre tempo robót – dziesiątki pali na fundamenty Obecnie prace koncentrują się na budowie przyczółków

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...115116117118119120121122123124...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1191 do 1200 z 1607.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook