Wyniki wyszukiwania
Po kilku miesiącach intensywnych robót prowadzonych przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. widoczne są duże zmiany. Wykonawca rozebrał już ponad 38 km torów, a docelowo wymienionych ma być niemal 49 km
PRZECZYTAJPszczółkami i Zajączkowem Tczewskim oraz dwóch z trzech torów między Pszczółkami i Pruszczem Gdańskim. W połowie maja 2010r. oddano do eksploatacji tor nr 1 na stacji Pszczółki, co umożliwiło jazdę dwutorową do [...] umożliwiło wprowadzenie dodatkowych 8 pociągów i wydłużenie relacji pociągów kursujących. W drugiej połowie czerwca zostaną także zakończone prace związane z modernizacją toru nr 1 na odcinku od Pszczółek
PRZECZYTAJodcinku Kutno-Piła Główna. - Od połowy listopada kolejarze pracują na stacjach Otłoczyn i Brzoza Toruńska. Zakończenie robót w tych lokalizacjach planowane jest na drugą połowę grudnia – informuje Żaneta Bąkowska
PRZECZYTAJiem tłucznia pod torem nr 1 oraz regulacją 4 rozjazdów. Wszystkie prace rozpoczną się w drugiej połowie 2024 roku i potrwają dwa lata. Ich wartość to 70 mln zł, finansowane są ze środków KPO. Za niespełna
PRZECZYTAJprzystanek Rzeszów Zachodni powstaje w ramach modernizacji stacji Rzeszów Główny. Efektem inwestycji w połowie 2021 r. będzie stacja bez barier architektonicznych. Windy i schody ruchome oraz czytelne oznakowanie
PRZECZYTAJzyskają stojaki rowerowe w pobliżu peronów. Z przystanku Olsztyn Śródmieście podróżni skorzystają w połowie 2019 roku. Wykonawca musiał uwzględnić bliskie położenie dawnego cmentarza i zmienić technikę robót [...] ok. 260 mln zł. Dofinansowanie UE wynosi 85 proc. Zakończenie inwestycji planowane jest w drugiej połowie 2019 roku. Kontakt dla mediów: Martyn Janduła Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rze
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/goXXABp2304
PRZECZYTAJWersja filmu z audiodeskrypcją dla osób niewidomych i niedowidzących pod linkiem: https://youtu.be/fZjh9IeebY8
PRZECZYTAJsą wykonywane obok przejeżdżających przez stację pociągów i nie wpływają na obsługę podróżnych. W połowie roku oba obiekty mają być udostępnione podróżnym. Nowe kładki skrócą czas dojścia do pociągów na
PRZECZYTAJprzystępuje do robót na połowie peronu nr 3. Roboty rozpoczną się od demontażu starej części obiektu i zabezpieczenia zabytkowej wiaty, która następnie będzie odrestaurowana. Druga połowa peronu będzie dostępna
PRZECZYTAJ