Wyniki wyszukiwania
odcinku Tunel – Charsznica – Wolbrom – Jaroszowiec Olkuski, w granicach woj. małopolskiego, są warte 150 mln zł. Na trasie od strony woj. śląskiego, roboty na odcinku Dąbrowa Górnicza Strzemieszyce – Dąbrowa
PRZECZYTAJlistopadzie wykonawca skończy montaż dwóch przęseł dla każdego toru. Zamontowane będą 4 z 6 przęseł 150-metrowej przeprawy. W grudniu nad rzeką zostaną położone ostatnie przęsła, a wykonawca będzie kontynuował
PRZECZYTAJ- wymiana torów, sieci trakcyjnej oraz urządzeń sterowania ruchem kolejowym. Na nowej konstrukcji 150 m mostu nad Wisłą ułożone będą tory i zamontowana sieć trakcyjna. Utrzymany będzie ruch kolejowy po
PRZECZYTAJprzebudowie przystanku Goczałkowice Zdrój zaplanowano na koniec marca. Zbudowany został już m.in. 150-metrowy most nad Wisłą między Goczałkowicami Zdrój a Czechowicami. Gotowy jest wiadukt nad DK 1 na
PRZECZYTAJPierwsze prace obejmują mosty. Widać już roboty na ponad 150-metrowym moście nad Wisłą. Nowy obiekt zastąpi zlokalizowany w sąsiedztwie most, tworząc połączenie między stacją Czechowice-Dziedzice a pr
PRZECZYTAJteż nowe lokalne centrum sterowania (LCS) wyposażone w nowoczesne systemy. Prace obejmą też ponad 150-metrowy most na Wiśle (między Goczałkowicami a Czechowicami-Dziedzicami) oraz 22 inne obiekty inżynieryjne
PRZECZYTAJtrzyprzęsłowy most na rzece Wiśle (między Goczałkowicami a Czechowicami-Dziedzicami) o długości ponad 150 metrów. Ponadto, na stacji Czechowice–Dziedzice zostanie wybudowane lokalne centrum sterowania (LCS)
PRZECZYTAJZmiana czasu a podróż pociągiem
25.03.2022
relacji Kraków Główny – Kołobrzeg, który w noc przejściową wyruszy ze stacji Warszawa Wschodnia o godz. 1:50 czasu zimowego, a po 14 minutach podróży zatrzyma się na stacji Legionowo o godz. 3:04 czasu letniego
PRZECZYTAJKapitałowa PLK przekazała ponad 250 tys. zł dla Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie, 150 tys. zł dla Strzelińskiego Centrum Medycznego oraz 300 tys. zł dla Dolnośląskiego Centrum Chorób Płuc
PRZECZYTAJprzejazdy zapewni przebudowa obiektów inżynieryjnych. Korzystnie zmieniają się największe obiekty: 150-metrowy wiadukt kolejowy w Wiśle Głębce oraz 70-metrowy wiadukt kolejowy w Wiśle Dziechcince. Zakończenie
PRZECZYTAJ