• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy prędkość. Rezultatów: 1911, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/efektywniejsze-przewozy-kolejowe-miedzy-plk-i-lhs-6506

Efektywniejsze przewozy kolejowe między PLK i LHS

21.12.2021

stan toru, podtorza i obiektów inżynieryjnych. Wyeliminowane zostaną ograniczenia prędkości. Przywrócona będzie prędkość 60 km/h – maksymalna na towarowej trasie. Przewidziano remont mostu i dwóch przepustów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosla-efektywnosc-utrzymania-sieci-kolejowej-plk-sa-10503

Wzrosła efektywność utrzymania sieci kolejowej PLK SA!

19.02.2025

ograniczeń prędkości, poprawy parametrów i skracania czasów przejazdów. Systematyczna diagnostyka, monitoring sieci i obiektów umożliwiają skuteczną identyfikację miejsc, które mogą mieć wpływ na prędkość pociągów [...] robotami. Stawiamy na optymalne rozwiązania, które przynoszą efekt w postaci likwidacji ograniczeń prędkości oraz poprawy parametrów eksploatacyjnych – powiedział Krzysztof Waszkiewicz, członek Zarządu – dyrektor [...] , co jest czasochłonne, stanowi duży koszt dla zarządcy infrastruktury, a na liniach o dużych prędkościach – jest zwyczajnie niebezpieczne. PLK SA planują automatyzację tego procesu, co poprawi dokładność

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/strategiczne-spojrzenie-na-efektywnosc-eksploatacyjna-sieci-kolejowej-plk-sa-10320

Strategiczne spojrzenie na efektywność eksploatacyjną sieci kolejowej PLK SA

16.12.2024

tury kolejowej musi być ukierunkowane na efektywność eksploatacyjną, wyrażoną przepustowością, prędkością i dopuszczalnymi długościami pociągów oraz naciskami osi, a nie liczbą zainwestowanych miliardów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-na-ekg-o-znaczeniu-kolei-dla-gospodarki-i-ekologii-6137

PLK na EKG o znaczeniu kolei dla gospodarki i ekologii

20.09.2021

tych inwestycji jest poprawa parametrów technicznych istotnych dla ruchu towarowego – podniesienie prędkości, zwiększenie dopuszczalnych nacisków na oś oraz przystosowanie torów do kursowania dłuższych pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-uczestnikiem-forum-ekonomicznego-w-karpaczu-6095

PLK uczestnikiem Forum Ekonomicznego w Karpaczu

07.09.2021

Kolejowych S.A. uczestniczy w trzech debatach: „Europejski Rok Kolei – szansa na rozwój”, „Kolej Dużych Prędkości – rozwój regionu i walka z wykluczeniem komunikacyjnym” oraz „Nowy Jedwabny Szlak, Via Carpatia [...] ideę Europejskiego Zielonego Ładu. Dziś przedstawiciel PLK weźmie udział w panelu: „Kolej Dużych Prędkości – rozwój regionu i walka z wykluczeniem komunikacyjnym (godz. 19:30-20:30). Jutro 8 września zapraszamy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lizawice-w-eksploatacji-634

Lizawice w eksploatacji

29.09.2009

na linii E 30 - odcinek: Opole Wrocław-Legnica, czyli uzyskanie parametrów do jazdy pociągów z prędkością 160 km/h. W zakresie elektroenergetyki wykonano: napowietrzną linię zasilającą 110 kV, rozdzielnię

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-nowa-jakosc-podrozowania-koleja-z-malborka-do-elblaga-10860

Będzie nowa jakość podróżowania koleją z Malborka do Elbląga

01.07.2025

Karczowiska Górne), a przede wszystkim modernizację sieci trakcyjnej, co pozwoli na podniesienie prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h (obecnie 100-120 km/h), a pociągów towarowych do 120 km/h (obecnie

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/akty-prawne-i-przepisy/instrukcje-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa/elektroenergetyka-kolejowa

Elektroenergetyka kolejowa

ia, budowy i odbioru sieci trakcyjnej oraz układów zasilania 2X25 kV AC dla linii kolejowych o prędkości do 350 km/h Iet-6 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 3 MB Wytyczne p [...] ia, budowy i odbioru sieci trakcyjnej oraz układów zasilania 2X25 kV AC dla linii kolejowych o prędkości do 350 km/h Iet-6 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 6 MB Iet-7 Instrukcja organizacji bezpiecznej pracy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleja-do-elektrowni-jadrowej-wazny-krok-ku-strategicznej-inwestycji-10464

Koleją do elektrowni jądrowej – ważny krok ku strategicznej inwestycji

29.01.2025

h poruszania się. Powstaną również nowe przystanki. Pociągi na 60-kilometrowej trasie pojadą z prędkością do 120 km/h. Pełen zakres prac poznamy po przygotowaniu dokumentacji projektowej. Modernizacja [...] stacje i przystanki, budując także nowe miejsca zatrzymań pociągów. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (na trasie Lębork – Łeba do 120 km/h), a towarowe do 120 km/h. Aktualnie przygotowujemy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-linii-kolejowej-do-elektrowni-jadrowej-zyskaja-mieszkancy-i-gospodarka-pomorza-10222

Na linii kolejowej do elektrowni jądrowej zyskają mieszkańcy i gospodarka Pomorza

19.11.2024

dostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (na linii nr 229 Lębork – Łeba do 120 km/h), a towarowe do 120 km/h. Dokumentację

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...113114115116117118119120121122...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1171 do 1180 z 1911.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook