Wyniki wyszukiwania
stan toru, podtorza i obiektów inżynieryjnych. Wyeliminowane zostaną ograniczenia prędkości. Przywrócona będzie prędkość 60 km/h – maksymalna na towarowej trasie. Przewidziano remont mostu i dwóch przepustów
PRZECZYTAJograniczeń prędkości, poprawy parametrów i skracania czasów przejazdów. Systematyczna diagnostyka, monitoring sieci i obiektów umożliwiają skuteczną identyfikację miejsc, które mogą mieć wpływ na prędkość pociągów [...] robotami. Stawiamy na optymalne rozwiązania, które przynoszą efekt w postaci likwidacji ograniczeń prędkości oraz poprawy parametrów eksploatacyjnych – powiedział Krzysztof Waszkiewicz, członek Zarządu – dyrektor [...] , co jest czasochłonne, stanowi duży koszt dla zarządcy infrastruktury, a na liniach o dużych prędkościach – jest zwyczajnie niebezpieczne. PLK SA planują automatyzację tego procesu, co poprawi dokładność
PRZECZYTAJtury kolejowej musi być ukierunkowane na efektywność eksploatacyjną, wyrażoną przepustowością, prędkością i dopuszczalnymi długościami pociągów oraz naciskami osi, a nie liczbą zainwestowanych miliardów
PRZECZYTAJtych inwestycji jest poprawa parametrów technicznych istotnych dla ruchu towarowego – podniesienie prędkości, zwiększenie dopuszczalnych nacisków na oś oraz przystosowanie torów do kursowania dłuższych pociągów
PRZECZYTAJKolejowych S.A. uczestniczy w trzech debatach: „Europejski Rok Kolei – szansa na rozwój”, „Kolej Dużych Prędkości – rozwój regionu i walka z wykluczeniem komunikacyjnym” oraz „Nowy Jedwabny Szlak, Via Carpatia [...] ideę Europejskiego Zielonego Ładu. Dziś przedstawiciel PLK weźmie udział w panelu: „Kolej Dużych Prędkości – rozwój regionu i walka z wykluczeniem komunikacyjnym (godz. 19:30-20:30). Jutro 8 września zapraszamy
PRZECZYTAJLizawice w eksploatacji
29.09.2009
na linii E 30 - odcinek: Opole Wrocław-Legnica, czyli uzyskanie parametrów do jazdy pociągów z prędkością 160 km/h. W zakresie elektroenergetyki wykonano: napowietrzną linię zasilającą 110 kV, rozdzielnię
PRZECZYTAJKarczowiska Górne), a przede wszystkim modernizację sieci trakcyjnej, co pozwoli na podniesienie prędkości pociągów pasażerskich do 160 km/h (obecnie 100-120 km/h), a pociągów towarowych do 120 km/h (obecnie
PRZECZYTAJia, budowy i odbioru sieci trakcyjnej oraz układów zasilania 2X25 kV AC dla linii kolejowych o prędkości do 350 km/h Iet-6 - wersja dostosowana do zasad WCAG POBIERZ PDF rozmiar pliku: 3 MB Wytyczne p [...] ia, budowy i odbioru sieci trakcyjnej oraz układów zasilania 2X25 kV AC dla linii kolejowych o prędkości do 350 km/h Iet-6 POBIERZ PDF rozmiar pliku: 6 MB Iet-7 Instrukcja organizacji bezpiecznej pracy
PRZECZYTAJh poruszania się. Powstaną również nowe przystanki. Pociągi na 60-kilometrowej trasie pojadą z prędkością do 120 km/h. Pełen zakres prac poznamy po przygotowaniu dokumentacji projektowej. Modernizacja [...] stacje i przystanki, budując także nowe miejsca zatrzymań pociągów. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (na trasie Lębork – Łeba do 120 km/h), a towarowe do 120 km/h. Aktualnie przygotowujemy
PRZECZYTAJdostosowane do potrzeb osób o ograniczonych możliwościach poruszania się. Pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 160 km/h (na linii nr 229 Lębork – Łeba do 120 km/h), a towarowe do 120 km/h. Dokumentację
PRZECZYTAJ