• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wielkopolska-latwiejsze-podroze-z-poznania-do-szczecina-6288

Wielkopolska. Łatwiejsze podróże z Poznania do Szczecina

25.10.2021

Poznania do Szczecina pociągiem w niecałe 2 godziny Po uzyskaniu wymaganych certyfikatów podróż najszybszymi pociągami z Poznania do Szczecina zajmie poniżej 2 godzin. Pociągi po nowych torze jeżdżą już [...] Wronkami, m.in. w Poznaniu (Wola), Kiekrzu, Rokietnicy, Pamiątkowie i Baborówku. Na niemal całym ok. 50-km odcinku między Poznaniem a Wronkami pociągi sprawnie i bezpiecznie jeżdżą dwoma nowymi torami z siecią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawniejsze-podroze-program-rozjazdowy-na-polmetku-3905

Sprawniejsze podróże – program rozjazdowy na półmetku

06.09.2018

niezawodne, płynne, bezpieczne kursowanie pociągów ze stałą prędkością do 120 km/h, a w niektórych lokalizacjach nawet do 160 km/h. Dzięki nowym rozjazdom pociągi sprawnie zmieniają tor, np. przejeżdżają [...] konstrukcyjnym - etap II” jest finansowany z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ 5.2-20). Wartość projektu 214 533 800 zł. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/miedzy-poznaniem-a-wroclawiem-pojedziemy-szybciej-5442

Między Poznaniem a Wrocławiem pojedziemy szybciej

03.03.2021

stolicy Wielkopolski, zapewnią prace specjalnych maszyn. Od Rawicza w stronę Czempinia regulację 70 km torów prowadzi tzw. podbijarka. Następnie do szlifowania szyn wykorzystywany jest pociąg Speno. To [...] przekazywane na bieżąco dla każdej miejscowości. Prace na skrzyżowaniach zajmują od kilku godzin do 2 dni i są uzgadniane z zarządcami dróg. Zakończenie robót przewidziane jest w kwietniu. Krótsze podróże [...] odcinku trasy Wrocław – Poznań oraz między Poznaniem a Czempiniem pociągi już jeżdżą z prędkością do 160 km/h. Podróżni mają zapewniony komfortowy dostępu do pociągów. Istotnym efektem inwestycji na „środkowym”

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-towarow-pojedzie-zmodernizowana-weglowka-4020

Więcej towarów pojedzie zmodernizowaną Węglówką

04.12.2018

Dąbiem nad Nerem pociągi pasażerskie pojadą nawet o 40 km/h szybciej niż obecnie, bo z prędkością do 140 km/h, a składy towarowe z prędkością do 120 km/h. PLK przebudują perony na przystankach: Szadek, Otok [...] Inowrocław – Tczew” LCS Zduńska Wola Karsznice wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. Wartość umowy 10,2 mln zł netto, a realizacja prac projektowych 21 miesięcy. Lepsze warunki do przewozu towarów Projekt [...] Węglówki, linii kolejowej nr 131 na odcinku Zduńska Wola Karsznice – Dąbie nad Nerem (woj. łódzkie). Na 60 km dwutorowej linii PLK wymienią tory oraz sieć trakcyjną i rozjazdy. Szczegółowy zakres określi dokumentacja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wznowiony-ruch-na-trasie-poznan-szczecin-2871

Wznowiony ruch na trasie Poznań – Szczecin

02.09.2015

sieci trakcyjnej, torów i przyległego terenu ok. 100 drzew. Skala zniszczeń po nawałnicy na krótkim, 8 km odcinku linii była niespotykana. Po przeglądzie technicznym toru, naprawie i włączeniu sieci trakcyjnej [...] iem i zapewnione są dodatkowe informacje dla pasażerów. Trwa usuwanie skutków nawałnic Komunikat - 2 września godz. 14:00 Polskie Linie Kolejowe z przewoźnikami pomimo powalonych drzew zapewniły komunikację [...] starsze i dzieci. Zmieniona organizacja ruchu pociągów po nawałnicy w Zachodniopomorskiem Komunikat - 2 września godz. 9:00 Informacja dla pasażerów oraz wydawane napoje i przygotowany poczęstunek na stacjach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-torowe-w-trojmiescie-przed-terminem-2175

Prace torowe w Trójmieście przed terminem

16.01.2014

Modernizacja zakładała przebudowę ok.18.5 km trasy, co oznacza, że zbudowano ponad 50 km nowych torów i rozwieszono nad nimi 71 km sieci trakcyjnej. Przebudowane zostały też 2 mosty, 11 wiaduktów, 13 przepustów [...] systemowi ERTMS, który pozwoli, między innymi, na podwyższenie maksymalnej prędkości pociągów do 200 km/h na wybranych odcinkach trasy. Całkowity koszt robót modernizacyjnych prowadzonych na terenie Trójmiasta

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczecie-prac-w-rejonie-plocka-1627

Rozpoczęcie prac w rejonie Płocka

02.04.2012

systemie projektuj i buduj). W ramach umowy zostanie wymieniona nawierzchnia torowa o długości ponad 2km na linii kolejowej Nr 33 Kutno-Brodnica na odcinku Łąck – Płock. Zakres robót przewiduje wymianę podsypki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sniadanie-prasowe-1-352

Śniadanie prasowe

14.05.2008

in. zmodernizowano 62,8 km linii dwutorowej, wybudowano nowoczesne, skomputeryzowane Lokalne Centrum Sterowania ruchem kolejowym, przebudowano 4 mosty, 6 wiaduktów, 2 tunele i 2 kładki dla pieszych, 37 [...] I etapu (15 czerwca 2008 r.), czas przejazdu oraz prędkość na zmodernizowanym odcinku-32 min / 140 km/h oraz zwrócił uwagę na wykorzystanie funduszy unijnych w tak krótkim terminie przy tej skali inwestycji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przetarg-na-zdanie-w-ramach-rpo-wojewodztwa-lodzkiego-47

Przetarg na zdanie w ramach RPO województwa łódzkiego

16.06.2010

przywrócenie prędkości konstrukcyjnej 90km/h dla pociągów pasażerskich, co w konsekwencji spowoduje skrócenie czasu przejazdu pociągów na odcinku Łowicz – Łódź Kaliska z ok. 2,3 godziny do około 1 godziny. Zakres [...] Zakres prac na odcinku o długości 47 km obejmuje kompleksową wymianę nawierzchni torowej, wymianę 12 kompletów rozjazdów oraz modernizację 43 przejazdów drogowych. Nawierzchnia torowa będzie zabudowana nowymi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wzrosnie-przeladunek-towarow-na-stacji-terespol-4234

Wzrośnie przeładunek towarów na stacji Terespol

23.05.2019

1520 mm stacji Terespol” , zrealizuje Schuessler-Plan Inżynierzy Sp. z o.o. do 2022 r. Finansowanie 2,6 mln zł netto pochodzi ze środków PLK. Budowla planowana na lata 2022 - 2024. – Modernizacja stacji [...] Kotki. Szerokie tory będą dostosowane do przewozu cięższych składów (do 25t/oś) i prędkości do 60 km/h. Umożliwi to rozwój współpracy gospodarczej w regionie. W tym roku podpisana została umowa na prace

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...110111112113114115116117118119Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1171 do 1180 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook