• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 20ć. Rezultatów: 1624, czas wyszukiwania 18 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-plus-kolej-po-20-latach-wraca-do-jastrzebia-zdroju-7685

Kolej Plus: Kolej po 20 latach wraca do Jastrzębia-Zdroju

09.11.2022

Jastrzębie-Zdrój jest największym miastem, liczącym ok. 90 tys. mieszkańców, pozbawionym od 2001 roku dostępu do kolei. Dzięki odbudowie linii kolejowej mieszkańcy zyskają szybkie i wygodne połączenie [...] projektu o szacowanej wartości 475 mln zł netto wybudowana zostanie nowa jednotorowa linia o długości ok. 20 km na odcinkach: Jastrzębie-Zdrój Centrum – Pawłowice Śląskie oraz Żory – Orzesze. Trasa zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-zmiany-na-podlaskich-torach-w-2022-r-7904

Dobre zmiany na podlaskich torach w 2022 r.

18.01.2023

o inwestycji na www.rail-baltica.pl . Rządowy program budowy lub modernizacji przystanków na lata 2021-2025 w województwie podlaskim umożliwia przebudowę 12 przystanków. Jego celem jest ograniczanie w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-26-mld-zl-na-lepszy-dostep-kolei-do-portow-w-gdansku-i-gdyni-4274

Ponad 2,6 mld zł na lepszy dostęp kolei do portów w Gdańsku i Gdyni

24.06.2019

finansowego Connecting Europe Facility (CEF) - „Łącząc Europę”. Zakończenie prac zaplanowane jest do końca 2021 r. Kontakt dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmienia-sie-stacja-rzeszow-bedzie-dodatkowy-przystanek-3953

Zmienia się stacja Rzeszów, będzie dodatkowy przystanek

11.10.2018

także chodnik i ścieżka rowerowa. Prace rozpoczną się w marcu 2020 i zakończą w pierwszej połowie 2021 roku. Zmiany w organizacji ruchu Dalsza wymiana torów i rozjazdów w rejonie przebudowywanych obiektów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podroz-do-cieszyna-ustronia-i-wisly-glebce-tylko-pociagiem-4045

Podróż do Cieszyna, Ustronia i Wisły Głębce? Tylko pociągiem

20.12.2018

Cieszyn oraz 191 na odcinku Goleszów – Wisła Głębce, pociągi będą jeździły z dużo większą prędkością, z 20/30/40/60 km/h przyspieszą do 80/110/120 km/h. Składy towarowe będą kursować z prędkością 60 i 80 km/h [...] względem transportu samochodowego. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. planują zakończenie robót w grudniu 2021 roku. Projekt pn.: „Rewitalizacja linii kolejowych nr 694/157/190/191 Bronów – Bieniowiec – Skoczów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/175-mln-euro-na-modernizacje-rail-baltica-3255

175 mln euro na modernizację Rail Baltica

16.12.2016

współfinansowane ze środków krajowych i unijnych, efekt współpracy między EBI a PLK. Dotychczas (od 2001 roku) podpisanych zostało z EBI 16 umów na łączną wartość ok. 2,8 mld euro na współfinansowanie i

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/znak-stop-gwarantuje-bezpieczny-przejazd-1-2854

Znak STOP gwarantuje bezpieczny przejazd

07.08.2015

modernizację tylu przejazdów w latach 2012 – 2015 obejmuje program inwestycyjny PLK 44 – o tyle procent od 2011 r. zmniejszyła się liczba poszkodowanych w wypadkach kolejowych 14 – tyle procent mniej wypadów niż

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zawarto-dwie-umowy-w-ramach-regionalnego-programu-operacyjnego-wojewodztwa-lodzkiego-1564

Zawarto dwie umowy w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego

30.01.2012

Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego wynosi 35 992 458 PLN, co stanowi 85% nakładów. 15 września 2011 roku podpisano umowę z wyłonionym, w ramach przetargu nieograniczonego, wykonawcą prac projektowo

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-technologie-na-linii-kolejowej-warszawa-gdynia-1810

Nowe technologie na linii kolejowej Warszawa - Gdynia

19.12.2012

ch linii transportu kombinowanego. Całkowity koszt projektu: 1 120 431 630,34 PLNCzas realizacji: 2011 – 2015 Pionierski i zarazem pilotażowy w skali kraju projekt PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. realizuje [...] Zarządzania Ruchem Kolejowym (ERTMS) European Rail Traffic Management System został zaprojektowany w celu ustanowienia zintegrowanego i przyjaznego użytkownikom systemu transportu kolejowego. Ma on zapewnić

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/v-konferencja-naukowo-techniczna-nt-szkody-gornicze-a-infrastruktura-transportowa-1229

V Konferencja Naukowo-Techniczna nt.: "Szkody górnicze, a infrastruktura transportowa"

21.03.2011

W dniach 17 ÷ 18 marca 2011 roku w miejscowości Ustroń Jaszowiec odbyła się V edycja KONFERENCJI NAUKOWO – TECHNICZNEJ „SZKODY GÓRNICZE A INFRASTRUKTURA TRANSPORTOWA” . Konferencja odbywała się pod Patronatem

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...111112113114115116117118119120...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1151 do 1160 z 1624.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook