Wyniki wyszukiwania
publicznego: trasy przejazdu, sekwencja obsługiwanych przystanków, czas przejazdu między przystankami, prędkość maksymalna, segment, opłaty, częstotliwość kursowania zaimplementowanego w ZMR podejścia do prognoz
PRZECZYTAJuwzględnia standard udostępnianych linii kolejowych na trasie przejazdu pociągu tzn. dopuszczalną prędkość, maksymalne naciski osi, maksymalne naciski liniowe. Obowiązujące przepisy nie przewidują na etapie
PRZECZYTAJpołączeń. Zapewnione będą dogodniejsze warunki dla przewozu towarów koleją. Po zakończeniu prac prędkość pociągów zwiększy się dwukrotnie, do 120 km/h. Bezpieczeństwo zapewnią cztery nowe rozjazdy wyposażone
PRZECZYTAJśrodkami transportu zbiorowego. Wstępnie planowane jest dostosowanie linii z Poznania do Bydgoszczy do prędkości 200 km/h, co zapewni sprawny ruch większej liczby pociągów. Analizowana będzie przebudowa układów
PRZECZYTAJkolejowo-drogowych i przebudujemy elementy sieci trakcyjnej. Efektem prac będzie podniesienie prędkości pociągów do 120 km/h, co wpłynie na skrócenie czasu przejazdu i ułatwi prowadzenie ruchu pociągów
PRZECZYTAJZastosowanie maszyny PUN umożliwia potokową wymianę podkładów (w razie potrzeby również szyn) z prędkością dochodzącą nawet do 1 km toru w ciągu ośmiogodzinnej zmiany roboczej. Będziemy informować o realizacji
PRZECZYTAJNie łam serca, złam rogatkę
14.02.2025
szybkiej reakcji, wstrzymano ruch pociągów i wezwano pomoc, a w ponad 3 tys. sytuacjach ograniczono prędkość jazdy pociągów, co zapewniło bezpieczeństwo pasażerom i osobom na przejeździe. Na terenie województwa
PRZECZYTAJkm torów między Kłodzkiem Nowym a Dusznikami-Zdrojem. Efektem prac jest możliwość podniesienia prędkości z 60–80 km/h do 120 km/h na wybranych odcinkach oraz bezpieczniejsze przejazdy pociągów na górskiej
PRZECZYTAJtor planowany jest na odcinku Podgrabie – Niepołomice Dworzec Autobusowy. Pociągi pojadą nim z prędkością do 80 km/h i zatrzymają się na trzech przystankach: MAN, Boryczów i Niepołomice. Podróż z tej
PRZECZYTAJa także szacowane koszty inwestycji. Przeanalizowane będą warunki do przewozów pasażerskich z prędkością do 120 km/h oraz przewozów towarowych. Studium będzie podstawą do szczegółowego planowania etapu
PRZECZYTAJ