• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1187, czas wyszukiwania 10 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/cmk-modernizacja-16-obiektow-inzynieryjnych-2929

CMK - modernizacja 16 obiektów inżynieryjnych

09.11.2015

stolicy m.in. do: Krakowa (2h 28 min), Katowic (2h 34 min), Wrocławia (3h 42 min). Od nowego rozkładu w grudniu br. czasy przejazdu jeszcze się skrócą: do Krakowa (2h 15 min), Katowic (2h 19 min), Wrocławia (3h [...] 2016 r. i potrwają około pół roku. Inwestycja polega na przebudowie i dostosowaniu do prędkości 200 km/h 2 mostów, 6 wiaduktów i 8 przepustów kolejowych. Efektem będzie dodatkowe skrócenie podróży, możliwość [...] ruchu kolejowym i drogowym. Centralna Magistrala Kolejowa, czyli linia kolejowa nr 4 ma długość 224 km. Rozpoczyna się w Grodzisku Mazowieckim, a kończy w Zawierciu, łącząc Warszawę z Krakowem oraz Katowicami

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/torunski-wiadukt-do-remontu-szybsza-kolej-z-torunia-do-bydgoszczy-1993

Toruński wiadukt do remontu - szybsza kolej z Torunia do Bydgoszczy

07.08.2013

prędkością do 150 km/h. Kolejne realizowane zadanie obejmuje prace na trasie Chełmża – Grudziądz. Zaplanowane roboty na tym odcinku pozwolą na podwyższenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80 – 100 km/h oraz skrócenie [...] pojadą po nowych torach z prędkością 120 km/h. Roboty rewitalizacyjne, które pozwolą na przywrócenie parametrów technicznych linii, obejmują odcinek o długości 92 km. Roboty rewitalizacyjne zakończone w 2012 [...] krajowej nr 91. Inwestycja pozwoli pociągom jadącym np. z Torunia do Bydgoszczy na jazdę z prędkością 120 km/h. Zakres prac będzie dotyczył części leżącej pod pięcioma głównymi torami. Obejmą one wymianę 5 przęseł

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stop-przed-kazdym-przejazdem-kolejowo-drogowym-2329

STOP - przed każdym przejazdem kolejowo – drogowym!

26.03.2014

ostrożności, zwłaszcza jeżeli wskutek mgły lub z innych powodów przejrzystość powietrza jest zmniejszona. 2. Kierujący jest obowiązany prowadzić pojazd z taką prędkością, aby mógł go zatrzymać w bezpiecznym miejscu [...] wjeżdżania na przejazd, jeżeli opuszczanie ich zostało rozpoczęte lub podnoszenie nie zostało zakończone; 2) wjeżdżania na przejazd, jeżeli po drugiej stronie przejazdu nie ma miejsca do kontynuowania jazdy; [...] zespołem pojazdów o długości przekraczającej 10 m, który nie może rozwinąć prędkości większej niż 6 km/h, przed wjazdem na przejazd kolejowy jest obowiązany upewnić się, czy w czasie potrzebnym na przejechanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/etcs-nowoczesny-system-zarzadzania-ruchem-kolejowym-na-polskich-torach-2077

ETCS - nowoczesny system zarządzania ruchem kolejowym na polskich torach

28.11.2013

przyspieszą do 200 km/h, a w 2015 roku na pozostałym odcinku Idzikowice - Grodzisk Mazowiecki. Podróż z Warszawy do Krakowa albo do Katowic będzie wówczas trwała niewiele ponad 2 godziny. Inwestycja pn [...] zarządzania ruchem kolejowym, który pozwoli pociągom na osiągnięcie wyższej prędkości maksymalnej niż 160 km/h. ETCS ( European Train Control System ) to kluczowy element ujednoliconego Europejskiego Systemu [...] maszynistę, pociąg zostanie wyhamowany automatycznie. ETCS pozwala na rozpędzenie pociągów powyżej 160km/h. Przy takiej prędkości maszynista nie jest w stanie samodzielnie zidentyfikować wszystkich sygnałów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/293-km-h-pociagu-pendolino-w-polsce-aktualizacja-na-dzien-24112013-2076

293 km/h pociągu Pendolino w Polsce - aktualizacja na dzień 24.11.2013

23.11.2013

to 275 km/h (dopuszczalna eksploatacyjna prędkość wynosi 250 km/h). Kolejny element testów Pendolino przebiegł pomyślnie. Przy okazji po raz pierwszy na polskich torach osiągnęliśmy prędkość 291 km/h. To [...] ejszym taborem. Z prędkością 160 km/h jeździmy w Polsce od 25 lat. W przyszłym roku rozpoczynamy regularną jazdę na Centralnej Magistrali Kolejowej z prędkością 200 km/h. Pendolino jest przede wszystkim [...] inwestycji poza linią CMK, które spajają sieć kolejową dobrych prędkości na poziomie od 120 przez 160 km/h do 200 km/h – mówi Remigiusz Paszkiewicz, prezes PKP Polskich Linii Kolejowych. Testy prędkości stanowią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bedzie-szybciej-miedzy-wroclawiem-a-walbrzychem-podpisanie-umowy-na-modernizacje-linii-274-784

Będzie szybciej między Wrocławiem a Wałbrzychem - podpisanie umowy na modernizację linii 274

28.06.2010

odcinku, który będzie modernizowany wynosi 40 km/h, z lokalnymi ograniczeniami do 20km/h. Po ukończeniu prac zostanie przywrócona prędkość konstrukcyjna do 100 km/h. Obecnie czas przejazdu pociągiem osobowym [...] Prace będą prowadzone na dwóch odcinkach toru nr 2: dziewięciokilometrowym między Imbramowicami i Żarowem, pięciokilometrowy między Żarowem i Jaworzyną Śląską. W ramach umowy zostaną wykonane następujące [...] następujące zadania: wymiana nawierzchni na długości prawie 15 km naprawa wiaduktu stalowego, mostu, przebudowa przepustu kolejowego naprawa przejścia pod torami w Jaworzynie Śląskiej oraz roboty podtorzowe wraz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejne-prace-na-linii-wroclaw-jelenia-gora-753

Kolejne prace na linii Wrocław - Jelenia Góra

15.04.2010

zakresie zadania jest także naprawa mostu kolejowego oraz przepustów. Zadanie nr 2 dotyczy odcinka Żarów – Jaworzyna o długości 5,8 km. Poza wymianą nawierzchni, w zakresie prac ujęto też naprawę wiaduktu stalowego [...] czasu jazdy pociągów na trasie Wrocław – Wałbrzych. Rozkładowa prędkość wzrośnie z obecnych 40 km/h do 100 km/h. Poprawi się również stan przejazdów kolejowo – drogowych i obiektów związanych z obsługa [...] Wałbrzychem na linii nr 274 wykonane będą dwa zadania. Zadanie nr 1 dotyczy odcinka o długości 8,8 km na szlaku Imbramowice – Żarów. Planowane prace obejmą m.in. wymianę nawierzchni na szlakach i przejazdach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/analiza-oddzialywania-kolei-na-otoczenie-na-linii-warszawa-lodz-747

Analiza oddziaływania kolei na otoczenie na linii Warszawa - Łódź

07.04.2010

Skierniewice –Łódź Widzew na odcinka Skierniewice – Koluszki o długości ok. 42 km Koluszki – Łódź Widzew o długości ok. 20 km . Prace będą przebiegać w dwóch fazach: 1. Analizy porealizacyjnej w ramach której [...] przez linię kolejową dla migrujących zwierząt, szczególnie w odniesieniu do migracji dużych ssaków 2. Przedłożyć wyniki analiz właściwym organom. Podstawę prawną wykonania analizy porealizacyjnej stanowią

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kontynuacja-modernizacji-linii-kolejowej-nr-401-szczecin-dabie-swinoujscie-739

Kontynuacja modernizacji linii kolejowej Nr 401 Szczecin Dąbie - Świnoujście

31.03.2010

planem modernizacja obejmie: 1. odcinek linii o łącznej długości 7,890 km między stacjami Goleniów – Białuń oraz Łożnica – Rokita 2. wymianę trzech rozjazdów na stacji Świnoujście Towarowa SiA 3. wymianę [...] rozkładowej, likwidację ograniczeń prędkości i docelowo przystosowanie układu torowego do prędkości 160 km/h. Inwestycja realizowana jest z budżetu państwa. Romana Nakoneczna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/otwarcie-ofert-na-zaprojektowanie-i-wykonanie-robot-budowlanych-na-linii-kolejowej-nr-91-krakow-glowny-medyka-odcinek-lancut-rogozno-418

Otwarcie ofert na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej nr 91 Kraków Główny – Medyka, odcinek Łańcut - Rogóżno

15.07.2010

731,64 PLN brutto. Zakres robót budowlanych na odcinku Łańcut – Rogóżno, na długości ok. 8 km w torze nr 1 i 2 przewiduje między innymi: kompleksową wymianę nawierzchni torowej, odtworzenie rowów ziemnych [...] Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Sp z o.o Warszawa - oferta na kwotę 27.975.820,00 PLN brutto 2. Przedsiębiorstwo Robot Kolejowych i Inżynieryjnych S.A. Wrocław - oferta na kwotę 29.374.793,02 PLN

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...108109110111112113114115116117...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1121 do 1130 z 1187.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook