Wyniki wyszukiwania
standardu infrastruktury, co zwiększa bezpieczeństwo na kolei. Równocześnie spółka szkoli pracowników – coraz więcej z tych zajęć to szkolenia praktyczne, a wkrótce PLK planuje zakup nowoczesnych symulatorów
PRZECZYTAJprzekraczania przejazdów kolejowo - drogowych. Przyjęta metodologia działań przynosi wymierne efekty – coraz więcej osób wykazuje rozwagę i ostrożność podczas pokonywania przejazdów, co tylko potwierdza słuszność
PRZECZYTAJkolejowo-drogowe. - „ Popieramy i chętnie wspieramy wszystkie inicjatywy dla dzieci i młodzieży, mające na celu poprawę bezpieczeństwa. Spotkania organizowane w ramach kampanii społecznej Bezpieczny przejazd –
PRZECZYTAJDzięki dwóm programom finansowanym z funduszy UE w województwie pomorskim na 46 przejazdach PLK wymienia wyeksploatowane urządzenia. W ich miejsce instalowana jest nowoczesna sygnalizacja ostrzegającą
PRZECZYTAJskutków brawury, rutyny i pośpiechu. Dlatego akcję wspierają eksperci z dziedziny bezpieczeństwa: prof. Uniwersytetu Warszawskiego, dr hab. psych. Adam Tarnowski, dr n. med. Krzysztof Kowalczuk z Wojskowego
PRZECZYTAJGSM-R, to system łączności oparty o standardowe rozwiązania sieci komórkowych dostosowane do potrzeb kolejnictwa. Umożliwia komunikację między dyżurnymi ruchu, maszynistami i personelem kolejowym. Ana
PRZECZYTAJtowarzyszy kolejarzom odpowiedzialnym za bezpieczne prowadzenie ruchu pociągów cały czas. – Pracownicy są coraz lepiej przygotowani, odpowiedzialni i świadomi zakresu wykonywanej pracy. To oczywiste, że muszą być
PRZECZYTAJW Pruszkowie i w Grodzisku Mazowieckim PLK przedłużają podziemne przejścia dla pieszych i dostosowuje je do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. Nowe tunele połączą oddzielone torami dzielnice. W G
PRZECZYTAJkonsekwencja w działaniach na rzecz bezpieczeństwa, które jest priorytetem Polskich Linii Kolejowych. Coraz mniejsza liczba wypadków na przejazdach, to zasługa m.in. zaangażowanie pracowników PLK, którzy organizują
PRZECZYTAJProjekt jest ostatnim etapem realizowanego zadania modernizacji linii E65 na odcinku Warszawa – Gdynia którego podstawowym celem jest dostosowanie ok. 350 km trasy do standardów transeuropejskiej siec
PRZECZYTAJ