Wyniki wyszukiwania
poprawa ochrony środowiska. Projekt „Prace na linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap III – LCS Terespol” jest współfinasowany przez Unię Europejską w ramach instrumentu finansowego Łącząc
PRZECZYTAJpodbijarek, torowej - CSM i rozjazdowej UNIMAT o najnowocześniejszych parametrach pracy to kolejny etap największego programu inwestycyjnego spółki. Wysoka wydajność i jakość pracy zdecydowanie zwiększają
PRZECZYTAJRudawa. Z nowego peronu do Krakowa i Katowic
22.06.2018
opiewa na ok. 2 mld zł. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Instrumentu „Łącząc Europę”. Kontakt dla mediów:
PRZECZYTAJdyżurnych ruchu trwa non-stop - kierowanie ruchem nie może być przerwane, nastawnia przebudowywana jest etapami. Prace już się rozpoczęły. Polegają na odnowieniu i przygotowaniu nowych pomieszczeń, wymianie instalacji
PRZECZYTAJsilnych wiatrów. Ekspertyza dostarczy również informacji ważnych dla zadań inwestycyjnych zarówno na etapie ich projektowania jak i realizacji. Wypracowane zostaną propozycje nowych standardów konstrukcyjnych
PRZECZYTAJmodernizacji odcinka między Warszawą Wschodnią a Warszawą Zachodnią. W minionym roku zakończono pierwszy etap prac - wybudowanie nowego peronu na stacji Warszawa Gdańska. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski
PRZECZYTAJkomfortowa podróż dla pasażerów. Wartość realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi ok
PRZECZYTAJtrakcyjnej i urządzeń sterowania ruchem kolejowym pod drugim. Na dwutorowej linii prace prowadzone są etapami, by umożliwić utrzymanie dobrego ruchu pociągów towarowych do portu. Sprawny i bezpieczny przejazd
PRZECZYTAJdłuższy i o przeszło 1 m wyższy. Wartość realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi ok
PRZECZYTAJterytorialnego – podkreśla prezes Paszkiewicz. 10 kwietnia w Rzeszowie rozpoczął się również drugi etap konsultacji w sprawie zapowiedzianej w lutym optymalizacji sieci kolejowej. Rozmowy z udziałem wszystkich
PRZECZYTAJ