• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1774, czas wyszukiwania 6 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/linia-obwodowa-kolejny-krok-do-poprawy-komunikacji-w-stolicy-3153

Linia obwodowa – kolejny krok do poprawy komunikacji w stolicy

09.08.2016

obsługę. Wartość już zrealizowanych prac to 43 mln zł. Drugi etap inwestycji PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w lipcu rozpoczęły drugi etap przetargu na linię obwodową. Jeszcze w tym roku wyłoniony zostanie [...] Zakończył się pierwszy etap prac na linii obwodowej - na stacji Warszawa Gdańska. Oprócz nowego peronu i dobudowy torów, zmodernizowane zostały także dwa obiekty inżynieryjne. Przebudowane zostały tory [...] zostanie wykonawca, który w marcu rozpocznie prace. W ramach drugiego etapu inwestycji zostaną przebudowane 3 przystanki: Warszawa Koło, Warszawa Kasprzaka i Warszawa Zachodnia (peron 8). Powstaną także dwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczniej-na-przejazdach-w-polnocnej-polsce-2451

Bezpieczniej na przejazdach w północnej Polsce

13.06.2014

jeździć szybciej. Projekt przejazdowy podzielony jest na dwa etapy. W ramach pierwszego, w obu województwach wyremontowane zostaną 32 przejazdy. Etap drugi przewiduje remont aż 53 przejazdów. W województwie [...] realizacji całego przedsięwzięcia. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. na remont przejazdów w ramach II etapu w województwach kujawsko-pomorskim i pomorskim wydadzą ponad 49 mln zł. W Polsce jest ponad 12,5 tys [...] Projekt „Poprawa bezpieczeństwa i likwidacji zagrożeń eksploatacyjnych na przejazdach kolejowych – etap II” ubiega się o finansowanie przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-dzieki-funduszom-ue-koncza-realizacje-8-projektow-na-najwazniejszych-liniach-kolejowych-w-polsce-1504

PKP Polskie Linie Kolejowe dzięki funduszom UE kończą realizację 8 projektów na najważniejszych liniach kolejowych w Polsce

10.11.2011

państwa, etap I; Pomoc techniczna na opracowanie projektu „Modernizacja kolejowego korytarza nr II (E 20 i C-E 20) – pozostałe roboty"; Modernizacja linii kolejowej E 59, odcinek Wrocław – Poznań (Etap I); [...] zakres, cele oraz efekty projektów: Modernizacja linii kolejowej E 65, odcinek Warszawa – Gdynia, etap I; Modernizacja linii kolejowej E 30 na odcinku Węgliniec – Legnica; Modernizacja linii kolejowej [...] I); Modernizacja linii kolejowej E 20 na odcinku Siedlce – Terespol, etap I. Cel omówionych projektów to m.in. uzyskanie prędkości 160 km/h w ruchu pasażerskim i 120 km/h w ruchu towarowym, skrócenie czasu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wesola-wiadomosc-dla-wesolej-rusza-budowa-tunelu-pod-torami-na-praskiego-pulku-10635

Wesoła wiadomość dla Wesołej: rusza budowa tunelu pod torami na Praskiego Pułku!

10.04.2025

drogowy na ul. Marsa w Warszawie Rembertów (na etapie przetargu, analizy ofert). Projekt „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap IIb – część wiaduktowa” ubiega się o dofi [...] korkach. Przed nami kolejne zadania związane z budową skrzyżowań bezkolizyjnych, jesteśmy bowiem na etapie analiz ponad 50 wniosków w ramach programu wiaduktowego – mówi Piotr Wyborski, prezes PKP Polskich [...] prowadzonego przez PLK SA projektu „Poprawa bezpieczeństwa na skrzyżowaniach linii kolejowych z drogami – etap IIb – część wiaduktowa”. PLK SA we współpracy z miastem planują i realizują, w ramach tego samego

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/gsm-r-w-polsce-staje-sie-faktem-1241

GSM-R w Polsce staje się faktem

06.04.2011

szkolenie personelu wskazanego przez zamawiającego. 2. Etap 2 to testy funkcjonalne dostarczonej w etapie I infrastruktury sieci ERTMS/GSM-R. 3. Etap 3 obejmuje testowanie funkcjonalności eksploatacyjnej [...] zawarta 13 maja 2010 roku z Bombardier Transportation). Zadanie będzie realizowane w trzech etapach: 1. Etap 1 przewiduje zaprojektowanie, dostawę, budowę, instalację i uruchomienie infrastruktury sieci [...] wdrażania sieci ERTMS/GSM-R w Polsce poprzez realizację projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS/ETCS i ERTMS/GSM-R w Polsce na odcinku Legnica – Węgliniec – Bielawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-wygodniejsze-podroze-koleja-ze-stacji-wloclawek-7512

Będą wygodniejsze podróże koleją ze stacji Włocławek

26.09.2022

Łodzi. Ogłoszony został przetarg na przygotowanie dokumentacji projektowej oraz realizację pierwszego etapu zadania. – Polska kolej zmienia się z myślą o pasażerach. Dzięki inwestycjom PLK staje się coraz bardziej [...] Zakończenie prac w ramach zadania pn. „Rewitalizacja infrastruktury pasażerskiej na stacji Włocławek - etap 1: peron nr 1 i przejście podziemne w km 54,819 linii nr 18” planuje się w kwietniu 2023 r. Prace [...] środków budżetowych PLK. Przygotowana dokumentacja projektowa obejmie także zakres wchodzący w drugi etap prac. W jego ramach PLK planują przebudowę i podwyższenie peronu nr 2, wydłużenie peronu nr 1 do 300

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podleze-piekielko-nowe-mozliwosci-kolei-w-malopolsce-polsce-i-europie-4063

„Podłęże – Piekiełko” nowe możliwości kolei w Małopolsce, Polsce i Europie

07.01.2019

Rail S.A. To pierwszy z trzech etapów inwestycji dla budowy nowej linii, umownie zwanej „Podłęże – Piekiełko” i modernizacji istniejącej linii nr 104 Chabówka – Nowy Sącz. Etap obejmuje prace przygotowawcze [...] modernizacja istniejącej linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz – Etap I: prace przygotowawcze” jest realizowane w latach 2018 - 2021. Etap II i III będą realizowane odpowiednio w latach 2020-24 i 2020-27 [...] - Zawarta dzisiaj umowa to niezwykle ważny etap ogromnej inwestycji: budowy nowej linii między Podłężem a Tymbarkiem i Mszaną Dolną oraz modernizacji istniejącej trasy Chabówka – Nowy Sącz. Inwestycja

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tbm-faustyna-przed-czasem-na-mecie-trzeciego-tunelu-jednotorowego-w-lodzi-9859

TBM Faustyna przed czasem na mecie trzeciego tunelu jednotorowego w Łodzi

28.06.2024

nitka jest już drugą, która połączy główny tunel średnicowy ze stacją Łódź Żabieniec. W kolejnym etapie TBM Faustyna zostanie przeniesiona z poziomu -3 przystanku Koziny na poziom -2. Operacja umieszczenia [...] powierzchnię. Przed ponownym zmontowaniem każda z części przejdzie szczegółową inspekcję. W ostatnim etapie elementy zostaną umieszczone na wcześniej przygotowanej tzw. kołysce startowej. Rozpoczęcie budowy [...] czwartego, ostatniego tunelu w kierunku stacji Łódź Kaliska planowane jest na wrzesień br. W tym etapie maszyna wydrąży nitkę o długości 696 m z przystanku Łódź Koziny do komory przy al. Unii Lubelskiej

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/system-ertms-postepowanie-przetargowe-509

System ERTMS - postępowanie przetargowe

29.01.2009

kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe wdrożenie ERTMS w Polsce na odcinku Legnica - Węgliniec - Bielawa Dolna - w części ETCS II” Nadzór i zarządzanie projektem „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II. Pilotażowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podziemna-stacja-lodz-fabryczna-637

Podziemna stacja Łódź Fabryczna

08.10.2009

Modernizacja linii kolejowej Warszawa-Łódź, etap II, Lot B odcinek Łódź Widzew-Łódź Fabryczna. W ramach realizacji tej inwestycji wybudowana zostanie podziemna stacja Łódź Fabryczna wraz z multimodalnym [...] dużych prędkości) dworzec Łódź Fabryczna, połączony tunelem ze stacją Łódź Widzew. Rozpoczęcie II etapu modernizacji linii kolejowej Warszawa-Łódź , na odcinku Łódź Fabryczna – Łódź Widzew jest ważnym elementem

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...6789101112131415...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 101 do 110 z 1774.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook