• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 10,5. Rezultatów: 555, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czy-naprawde-wolisz-zginac-zatrzymaj-sie-i-zyj-1923

Czy naprawdę wolisz zginąć? Zatrzymaj się i żyj!

24.05.2013

rezultacie wypadku na przejeździe lub potrącenia pieszego, przeciętne ograniczenie ruchu wynosi ponad 5 godzin – niezbędne dla czynności procesowych prowadzonych przez prokuraturę oraz usunięcie pojazdów [...] ponad 3 tysięcy pociągów, każdego dnia średnio na prawie 50 minut. Oznacza to, że codziennie prawie 10 pociągów doznaje niemal godzinnego opóźnienia wskutek zdarzeń spowodowanych przez nieostrożnych kierowców

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/prace-w-podkrakowskim-tunelu-1975

Prace w podkrakowskim Tunelu

28.06.2013

przebudowa jej układu torowego, urządzeń sterowania ruchem kolejowym i sieci trakcyjnej, wymiana ok. 5,5 km nawierzchni torowej i rozjazdów, przebudowa peronu wyspowego wraz z wiatami dla podróżnych. W ramach [...] jest rozpoczęta renowacja dwóch tuneli „Włodzimierz” i „August” - szacowany koszt renowacji tuneli to 10 mln zł netto, oraz rewitalizacja odcinka Kozłów – Tunel, która obejmie wymianę ok. 8 km nawierzchni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/polemika-z-artykulem-zamieszczonym-na-stronie-wppl-1973

Polemika z artykułem zamieszczonym na stronie wp.pl

27.06.2013

modernizacją objęto „323 km torów za 10 mld zł, a koszt modernizacji 1 km wyniósł 31 mln zł”. W rzeczywistości modernizacją objęto odcinek ponad 350 km linii kolejowej za 9,5 mld zł, co oznacza, że 1 km zostanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-wakacje-na-hel-dojedziemy-pociagiem-1964

W wakacje na Hel dojedziemy pociągiem

20.06.2013

20 czerwca do 2 września. Pierwszy pociąg regionalny z Gdyni na Hel odjedzie w piątek 21 czerwca o 5:56, a pierwszy dalekobieżny pociąg sezonowy, z Lublina dojedzie do końcowej stacji 29 czerwca o 6:56 [...] Hel o około pół godziny. Zaplanowane prace obejmują wymianę nawierzchni kolejowej na długości ponad 10 km, wymianę podkładów na długości ponad 23 km i naprawę bieżącą nawierzchni torowej na długości ponad

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spolki-grupy-pkp-zadaja-sprostowania-od-redakcji-dziennika-gazety-prawnej-1994

Spółki Grupy PKP żądają sprostowania od Redakcji Dziennika Gazety Prawnej

08.08.2013

Główny 3h10 2h50 W-wa Centralna - Gdańsk Główny 3h00 2h40 W-wa Wschodnia- Gdańsk Główny 2h50 2h30 Ponadto PKP PLK S.A. pracuje nad dalszym skróceniem poszczególnych czasów przejazdu o kolejne 5 minut. W [...] byłby o ok.10% wyższy. Wychylne pudło sprawdza się na krętych trasach. Trasa Warszawa – Kraków i Katowice ma prostą geometrię toru. Zastosowanie wychylnego pudła skróciłoby podróż o zaledwie 10 minut z Gdańska [...] „Resort transportu i PKP jesz­cze w 2012 r. obiecywały, że pociąg dojedzie ze stolicy nad Bałtyk w 2,5 godz. Ostatnio była mowa o 3 godz.” sugeruje, że zapowiadane czasy przejazdu nie zostaną dotrzymane

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/torunski-wiadukt-do-remontu-szybsza-kolej-z-torunia-do-bydgoszczy-1993

Toruński wiadukt do remontu - szybsza kolej z Torunia do Bydgoszczy

07.08.2013

torami. Obejmą one wymianę 5 przęseł, remont przyczółków pod wymienianymi przęsłami, roboty torowe na przęsłach. Prace potrwają około 12 miesięcy i będą kosztowały ponad 2,5 mln zł. Na rewitalizowanej [...] wiadukt kolejowy na stacji Toruń Główny. Pełni on kluczową rolę dla stacji – przebiega po nim łącznie 10 torów na dziesięciu przęsłach. Konstrukcja przęseł jest w eksploatacji już od ponad 120 lat. Pod wiaduktem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zarzadca-infrastruktury-monitoruje-linie-kolejowe-w-czasie-upalow-1987

Zarządca infrastruktury monitoruje linie kolejowe w czasie upałów

29.07.2013

prędkości. W niedzielę 28 lipca, podczas rekordowych w tym roku temperatur, opóźnienia od 2 do 10 minut dotyczyły około 5 % uruchamianych w kraju pociągów. Informacje dla mediów: Mirosław Siemieniec Zespół prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-zblizy-torun-z-bydgoszcza-1-2041

Kolej zbliży Toruń z Bydgoszczą

10.10.2013

do 120 km/h. Nowy rozkład jazdy, wprowadzony w połowie grudnia, pozwoli zaoszczędzić pasażerom ok. 10 minut. Osiągnięcie docelowo zakładanego czasu przejazdu będzie możliwe po zakończeniu całej inwestycji [...] Dzięki inwestycji pociągi będą mogły pokonywać ten odcinek z większą prędkością. Te prace o wartości 2,5 mln zł potrwają około roku. Wysokie tempo prac uzyskano dzięki zastosowaniu nowoczesnych maszyn. Wśród [...] maksymalnej do 160 km/h i na skrócenie czasu jazdy pociągiem z Bydgoszczy do Gdańska, do nieco ponad 1,5 godziny. Kolejne realizowane zadanie obejmuje prace na trasie Chełmża – Grudziądz. Zaplanowane na tym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniej-szybciej-i-bezpieczniej-koleja-w-wielkopolsce-2028

Wygodniej, szybciej i bezpieczniej koleją w Wielkopolsce

23.09.2013

ą sprawnością ruchową. W ramach inwestycji wyremontujemy także nawierzchnię na 10 przejazdach kolejowo – drogowych. Na 5 przejazdach podniesiemy poziom bezpieczeństwa poprzez zamontowanie nowoczesnych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wdrazanie-kolejowego-korytarza-towarowego-baltyk-adriatyk-2055

Wdrażanie kolejowego korytarza towarowego Bałtyk - Adriatyk

22.10.2013

Bolonia/Rawenna) / Triest / -/Graz – Maribor – Lublana - Koper/Triest. Termin wdrożenia korytarza nr 5 ustalono na 10 listopada 2015 r. W 2014 decyzją Rady Zarządzającej zostanie utworzone dla tego korytarza E [...] a br. były gospodarzem inauguracyjnego spotkania, które zorganizowała .Rada Zarządzająca korytarza 5 tworzona z przedstawicieli zarządców infrastruktury Polski (PKP PLK S.A.), Czech (SŽDC), Słowacji (ŽSR) [...] terminali, przyniesie wartość dodaną dla całego europejskiego sektora transportu. Korytarz towarowy nr 5 jest wdrażany na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady nr 913/2010 z dnia 22 września

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...6789101112131415...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 101 do 110 z 555.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook