Wyniki wyszukiwania
. Projekt „Modernizacja linii kolejowej nr 35 na odcinku Ostrołęka-Chorzele” ma wartość około 347 mln zł i ubiega się o częściowe finansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa
PRZECZYTAJBeskidzka – Chabówka – Zakopane”, współfinansowanego w ramach POIiŚ. Wartość zadania to blisko 12 mln zł netto. Wykona je Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie Sp. z
PRZECZYTAJzabudowany przez Zakład Robót Komunikacyjnych – DOM w Poznaniu Sp. z o.o. Wartość prac to blisko 6,7 mln zł.
PRZECZYTAJin. w Skoczowie, Goleszowie, Cieszynie, Ustroniu Polanie i Wiśle Uzdrowisko. Projekt o wartości 460 mln zł, dofinansowany ze środków unijnych w ramach RPO Województwa Śląskiego, obejmował linie od Chybia
PRZECZYTAJprzytorowych dla Zakładów Linii Kolejowych na terenie całego kraju. Wartość podpisanej umowy to 65,5 mln zł netto. Kontrakt będzie realizowany do końca 2027 r.
PRZECZYTAJbudowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021 – 2025”. Wartość zadań to łącznie blisko 23 mln zł netto. Zakończenie prac planowane jest z końcem 2024 r. Program przystankowy przyczynia się do
PRZECZYTAJparkingów przy istniejących i nowo budowanych przystankach. Kwota przeznaczona na ich budowę to 74,31 mln zł. Obecnie zakończono budowę w 9 lokalizacjach, w 42 miejscach postępują prace budowlane, a dla 6
PRZECZYTAJzwiększy monitoring, m.in. w Chrzanowie, Libiążu, Oświęcimiu, w Brzeszczach. Kontrakt za ponad 14 mln zł na projekt, dostawę i instalację systemu informacji pasażerskiej oraz monitoringu zrealizuje Firma
PRZECZYTAJprzejmie Muzeum Ziemi Przemyskiej. Budowa nowego mostu kolejowego w Przemyślu nad rzeką San za blisko 67 mln zł netto zrealizowana została w ramach projektu: „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych
PRZECZYTAJKoleją znowu dojedziemy do Ciechocinka
21.10.2024
w życie nowego rozkładu jazdy 2025/2026, tj. od 14 grudnia 2025 r. Szacowana wartość prac to 24,5 mln zł netto. Finansowanie zaplanowane jest ze środków budżetowych.
PRZECZYTAJ