• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy możliwość. Rezultatów: 2446, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-waznym-elementem-rozwoju-regionow-1502

Koleje dużych prędkości ważnym elementem rozwoju regionów.

08.11.2011

ważnych węzłów kolejowych, przeniesienie części ruchu na Koleje Dużych Prędkości wykreuje potencjalne możliwości zwiększenia przepustowości potrzebnej ruchowi aglomeracyjnemu. System Kolei Dużych Prędkości znakomicie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/trasowanie-ostateczne-przebiegu-kolei-duzych-predkosci-przez-wojewodztwo-mazowieckie-1445

Trasowanie ostateczne przebiegu kolei dużych prędkości przez województwo mazowieckie

26.09.2011

granicach 1 h 30 min na relacjach z Warszawy do Poznania i Wrocławia oraz 35 min do Łodzi zwiększy możliwość współpracy tych regionów i przyczyni się do ich rozwoju. „Przez teren Ożarowa Mazowieckiego przejeżdża

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/koleje-duzych-predkosci-w-fazie-trasowania-ostatecznego-1429

Koleje dużych prędkości w fazie trasowania ostatecznego

13.09.2011

go obszaru. Zdaniem koordynatora technicznego z firmy IDOM, zaproponowane rozwiązania nie dają możliwości spełnienia parametrów projektowych jakie musi spełniać linia dużych prędkości tak, by można było

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/spotkanie-konsultacyjne-z-przedstawicielami-wladz-regionow-i-samorzadow-kierunki-rozwoju-kolei-duzych-predkosci-w-polsce-1141

Spotkanie konsultacyjne z przedstawicielami władz regionów i samorządów: Kierunki rozwoju kolei dużych prędkości w Polsce

26.01.2011

przebieg prac nad modernizacją linii E65 Południe (CMK) do parametrów linii dużej prędkości oraz możliwości włączenia linii dużych prędkości w Polsce do europejskiej sieci TEN-T. Projekt 7.1-26 Przygotowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/duza-kolej-wspiera-mala-4383

Duża kolej wspiera małą

02.10.2019

kolejowych w zarządzie PLK, będą wykorzystane na trasie kolei pod zarządem Kolejki Średzkiej. Nowe możliwości „starego” sprzętu kolejowego Od 2015 roku PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. 72 razy przekazały n

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-wygodnie-na-lasztownie-i-do-parku-przemyslowego-w-dunikowie-9898

Pociągiem wygodnie na Łasztownię i do parku przemysłowego w Dunikowie

16.07.2024

przemieszczanie się między peronami umożliwia przejście pod torami, a osoby o ograniczonych możliwościach poruszania się mogą korzystać z pochylni i ścieżek naprowadzających. Na liniach kolejowych w stronę

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/jak-wyglada-tbm-spacer-po-maszynie-drazacej-tunel-kolejowy-w-lodzi-4590

Jak wygląda TBM? Spacer po maszynie drążącej tunel kolejowy w Łodzi

części maszyny powinny dojechać jeszcze w marcu, jednak realizacja transportu zależy od warunków i możliwości przewozów międzynarodowych w obecnej sytuacji. W filmie zobaczycie, jak od wewnątrz wygląda największa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyly-tarcze-do-drazenia-tuneli-kolejowych-w-lodzi-5284

Ruszyły tarcze do drążenia tuneli kolejowych w Łodzi

30.12.2020

Uruchomienie tarcz – dużej o średnicy ponad 13 m i mniejszej o średnicy ponad 8 m, to gotowość maszyn do drążenia tuneli kolejowych pomiędzy stacją Łódź Fabryczna a Łodzią Kaliską i Łodzią Żabieniec.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/komory-startowe-i-reaktywacja-maszyn-do-drazenia-kolejowych-tuneli-w-lodzi-5039

Komory startowe i reaktywacja maszyn do drążenia kolejowych tuneli w Łodzi

05.10.2020

Krajowy Program Kolejowy o wartości blisko 76 mld zł obejmuje m.in. projekty zwiększające możliwości podróży koleją w obszarach największych węzłów kolejowych. - Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego [...] liczbę pociągów i ofertę podróży. - Budowa kolejowych tuneli w Łodzi, to kolejny krok do zwiększenia możliwości łódzkiego węzła kolejowego i pełnego wykorzystania potencjału kolei. Inwestycja, która stawia wysokie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-tarcza-do-drazenia-tuneli-kolejowych-pojedzie-do-lodzi-4545

Największa tarcza do drążenia tuneli kolejowych pojedzie do Łodzi

13.02.2020

związanego z budową tuneli w Łodzi, czyli udrożnieniem Łódzkiego Węzła Kolejowego i tworzeniem nowych możliwości podróży w Polsce – powiedział Arnold Bresch, członek Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...101102103104105106107108109110...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1051 do 1060 z 2446.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook