Wyniki wyszukiwania
pociągów. Po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu wymaganych pozwoleń pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h (obecnie do 90 km/h), a towarowe do 80 km/h (obecnie 40 km/h). Zakres prac wymaga
PRZECZYTAJpieszych. Po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu wymaganych pozwoleń pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h (obecnie do 90 km/h), a towarowe do 80 km/h (obecnie 40 km/h). Zakończenie robót planowane
PRZECZYTAJpociągów. Po zakończeniu wszystkich prac i uzyskaniu wymaganych pozwoleń pociągi pasażerskie pojadą z prędkością do 120 km/h (obecnie do 90 km/h), a towarowe do 80 km/h (obecnie 40 km/h). Zakończenie prac planowane
PRZECZYTAJjest w maju tego roku. Zaplanowane prace rewitalizacyjne na tym odcinku pozwolą na podwyższenie prędkości pociągów z 50 km/h do 80-100 km/h oraz skrócenie czasu przejazdu pociągów o około 20 min. Projekt
PRZECZYTAJDzięki rewitalizacji linii (nr 151) na odcinkach Bierawa – Nędza i Racibórz – Krzyżanowice zwiększono prędkość do 120 km/h dla pociągów pasażerskich i do 100 km/h dla pociągów towarowych (dotychczas 50/60 km/h)
PRZECZYTAJwzmacniane są podpory. W efekcie prowadzonych prac pasażerowie pojadą zdecydowanie szybciej. Wzrośnie prędkość pociągów pasażerskich z 50 km/h do 110 km/h. Dzięki temu po odnowionych trasach sprawniej pojedzie [...] znacząco usprawnimy ruch kolejowy w bardzo ważnym społecznie i gospodarczo regionie. Wraz ze wzrostem prędkości, skróci się czas przewozu towarów, co pozwoli kolei być jeszcze bardziej konkurencyjną względem
PRZECZYTAJobiekty inżynieryjne, takie jak wiadukty, mosty i przepusty. Inwestycja pozwoli na przywrócenie prędkości maksymalnej pociągów na poziomie 80 km/h. Przetarg na projekt „Zaprojektowanie i wykonanie robót
PRZECZYTAJtory kolejowe o wzmocnionych parametrach, którymi pociągi pasażerskie będą mogły poruszać się z prędkością do 120 km/h. Istotnym fragmentem działań, w trudnym terenie podgórskim, będzie budowa licznych
PRZECZYTAJNowy most będzie podobny do sąsiedniego kratownicowego. Przewidziane prace pozwolą na podniesienie prędkości przejazdu pociągów pasażerskich do 120 km/h (obecnie 100 km/h), a towarowych 100 km/h (obecnie 80
PRZECZYTAJurządzenia sterowania ruchem. Przebudowane tory i wymieniana sieć trakcyjna umożliwią jazdę pociągów z prędkością do 100 km/h. Modernizacja stacji obejmuje też pobliskie wiadukty. Konstrukcje są odnawiane i wzmacniane
PRZECZYTAJ