Wyniki wyszukiwania
Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego. Wartość projektu to ok. 42,8 mln zł, w tym dofinansowanie UE wynosi ponad 36 mln zł. Wykonawcą prac jest ZUE S.A. Świętokrzyskie zmienia się po kolei Inwestycje
PRZECZYTAJdokumentacji przedprojektowej dobudowy dodatkowych torów na trasie z Tczewa do Gdańska Głównego to ok. 3 mln zł netto. Do III kwartału 2019 roku wykonawca przeprowadzi analizy, które wskażą szczegółowy zakres
PRZECZYTAJrealizuje firma ZUE S.A. Inwestycję zaplanowano na lata 2017-2020. Wartość inwestycji to ponad 40 mln zł. Projekt pn. „Budowa linii kolejowej nr 582 Czarnca – Włoszczowa Północ” będzie finansowany jest
PRZECZYTAJzaplanowany jest do końca 2017 r. Całkowita wartość projektu: 348 mln zł; dofinansowanie z UE: 187 mln zł. Wartość robót budowalnych to 210 mln zł (netto). WIECEJ O PROJEKCIE: http://www.zablocie-krzemionki
PRZECZYTAJrealizacja robót budowlanych zaplanowane są w latach 2017-2020. Szacowany koszt inwestycji to ponad 40 mln zł. Projekt pn. „Budowa linii kolejowej nr 582 Czarnca – Włoszczowa Północ” finansowany jest w ramach
PRZECZYTAJBudowa łącznicy na półmetku
28.09.2016
Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Koszt całkowity: 348 mln zł; Koszt kwalifikowany: 221 mln zł; Dofinansowanie z UE: 187 mln zł; Wartość robót: 257 978 744,89 PLN (brutto). Inwestycję na zlecenie
PRZECZYTAJpowiedział Artur Popko, dyrektor Budownictwa Infrastrukturalnego w Budimeksie. Prace w Krakowie za 258 mln zł wykona konsorcjum firm Budimex SA i Ferrovial Agroman SA. Zakończenie inwestycji planowane jest
PRZECZYTAJbr. Na koniec zaplanowano przeniesienie konstrukcji na podpory docelowe. Koszt budowy mostu to 35 mln zł. Dzięki nowej przeprawie wzrośnie bezpieczeństwo, a pociągi pojadą szybciej – do 100 km/h i będą [...] kolejowej z Pruszcza Gdańskiego do stacji Gdańsk Port Północny. Koszt całego przedsięwzięcia to 370 mln zł. BUDOWA MOSTU W LICZBACH: 122 – tyle ton waży każdy z 58-u pali mostu 125,5 – tyle metrów długości
PRZECZYTAJDolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około 23 mln zł, z czego prawie 17,5 mln zł pochodzi ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura
PRZECZYTAJszerokości 120 metrów i głębokości 8 metrów. Łącznie przy budowie stacji przewiduje się wywiezienie 1,5 mln m3 gruntu. Kolejnym etapem budowy było wykonanie ścian szczelinowych. Z zaplanowanych ścian o powierzchni
PRZECZYTAJ