Wyniki wyszukiwania
stalowej konstrukcji kratownicowej i żelbetowych podporach. Długa na ok. 300 m przeprawa będzie mieć dwa tory z siecią trakcyjną. Umożliwi zwiększenie prędkości pociągów pasażerskich do 120 km/h i towarowych
PRZECZYTAJych między Wilkowicami Bystrą a Zwardoniem, co wpłynie na usprawnienie przejazdu samochodów przez tory i zwiększy bezpieczeństwo w ruchu kolejowym i drogowym. - Linia kolejowa 139 łącząca Bielsko-Białą
PRZECZYTAJbędą w pełni podniesione, a sygnalizator się wyłączy – dopiero wtedy kontynuuj jazdę; Nie wjeżdżaj na tory, jeśli nie masz możliwości zjazdu z drugiej strony; Jeśli jesteś zagrożony na przejeździe lub jesteś
PRZECZYTAJPoprawiona została przepustowość linii, a pociągi jeżdżą szybciej – do 100 km/h. Wymieniono wówczas tory i sieć trakcyjną, przebudowano lub zbudowano obiekty inżynieryjne. Jednotorowy most kolejowy nad Martwą
PRZECZYTAJruszyła modernizacja pierwszej części linii kolejowej nr 8. Na odcinku Kozłów – Sędziszów przebudowujemy tory, perony i obiekty inżynieryjne. Natomiast dla środkowego fragmentu tej trasy, obejmującego stację
PRZECZYTAJwydania specjalnego pozwolenia przez Ministerstwo Infrastruktury, zezwalającego na przechodzenie przez tory w niewielkiej odległości od stacji kolejowej i zatrzymujących się tam pociągów. Nowe przejście znacznie
PRZECZYTAJusuwania szronu/szadzi z przewodów jezdnych. Zasłony przeciwśnieżne ograniczające zawiewanie śniegu na tory ustawiono na 824 km linii kolejowych. Prowadzone są prace mające na celu zabezpieczenie sieci trakcyjnej
PRZECZYTAJbezpiecznie jest tylko na oznakowanych przejściach i przejazdach. Jeśli oznakowane przejście przez tory ma sygnalizację świetlną, pamiętaj że migające czerwone światło, nawet gdy nie ma pociągu, oznacza
PRZECZYTAJpółrogatek lub wjeżdżanie pod opadające rogatki. „Posłuchaj głosu rozsądku, nie ryzykuj, przekraczając tory kolejowe!” – to przesłanie realizowanej przez PLK kampanii społecznej „Bezpieczny przejazd”, które
PRZECZYTAJBezkolizyjne skrzyżowanie zastąpiło przejazd kolejowo-drogowy w poziomie szyn. Kierowcy wygodnie pokonują tory oraz oszczędzają czas, który przeznaczali na oczekiwanie przed zamkniętymi rogatkami na przejazd pociągu
PRZECZYTAJ