Wyniki wyszukiwania
90% kabli na odcinku Wołomin – Tłuszcz – Łochów – Sadowne. Zmodernizowana infrastruktura pozwoli prowadzić ruch kolejowy z prędkością do 160 km/h dla pociągów pasażerskich i 120 km/h dla pociągów towarowych
PRZECZYTAJy koszt modernizacji linii liczącej ponad 58 km to około 1,4 mld zł netto. Zakończenie robót, prowadzonych w systemie „projektuj i buduj”, planowane jest na czerwiec 2014 r. Linia kolejowa E 30, której
PRZECZYTAJ71 PLN brutto Zamówienie obejmuje m.in. wykonanie dokumentacji projektowej, budowę tunelu dla prowadzenia ruchu dalekobieżnego, regionalnego, aglomeracyjnego i kolei dużych prędkości, budowę stacji kolejowej
PRZECZYTAJKolej zbliży Toruń z Bydgoszczą
29.10.2012
wart 198 844 tysięcy złotych brutto. Prace zostaną zakończone w kwietniu 2014. Rewitalizacja jest prowadzona w ramach projektu POIiŚ 7.1-45 „Polepszenie jakości usług przewozowych poprzez poprawę stanu t
PRZECZYTAJGra miejska – Tropy Europy
18.07.2012
miejskich, organizowanych w trzech największych miastach województwa na przełomie lipca i sierpnia. Prowadzone „na żywo” lekcje nt. efektów wdrażania RPO WM, będą łączyć w sobie elementy edukacyjne z emocjonującą
PRZECZYTAJniemieckiej, przedstawicielami Federalnego Urzędu Kolejowego (EBA), DB Netz AG. Budowa mostu będzie prowadzona w dwóch etapach: - wybudowanie jednej części mostu w osi nieużywanego toru wraz z elektryfikacją
PRZECZYTAJOtwarcie ofert na linię nr 179
24.01.2012
jest linią drugorzędną, na odcinku o długości około 4 km dwutorową, zelektryfikowaną. Na linii prowadzone są transporty samochodów z fabryki Fiat Auto Poland oraz obsługa bocznic Elektrociepłowni Tychy
PRZECZYTAJspotkania została przedstawiona prezentacja, której tematem był zakresu prac modernizacyjnych prowadzonych na tym odcinku. Obszar Lokalnego Centrum Sterowania Ruchem Kolejowym Działdowo swoim zasięgiem
PRZECZYTAJczasowej organizacji ruchu dla objazdu awaryjnego, projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych oraz sporządzić dokumentację powykonawczą. Czas realizacji zadania określono
PRZECZYTAJdla ruchu pasażerskiego pociągów o długości do 400 m, jeżdżących z prędkością do 160 km/h oraz prowadzenia pociągów towarowych o długości do 750 m (120 osi) i ciężarze 3200 t z prędkością do 120 km/h. W
PRZECZYTAJ