• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1776, czas wyszukiwania 20 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/konsultacje-spoleczne-dotyczace-omowienia-zaproponowanego-wariantu-przebiegu-linii-duzych-predkosci-warszawa-lodz-poznan-wroclaw-przez-obszary-gmin-brzeziny-i-rogow-w-powiecie-brzezinskim-1-1046

Konsultacje społeczne dotyczące omówienia zaproponowanego wariantu przebiegu linii dużych prędkości Warszawa – Łódź – Poznań/Wrocław przez obszary gmin Brzeziny i Rogów w powiecie brzezińskim

02.12.2010

przedstawionych prezentacjach zostały ujęte 3 warianty przebiegu linii Y, które analizowane są na etapie studium wykonalności (2 zaproponowane we wstępnym studium wykonalności budowy linii dużych prędkości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zmodernizowane-tory-stacji-brzeg-862

Zmodernizowane tory stacji Brzeg

19.08.2010

153 978 840,33 zł netto. Kontrakt na stację Brzeg wraz z przyległymi odcinkami linii jest ostatnim etapem modernizacji linii E 30 na odcinku Opole - Wrocław. Przebudowa obejmuje wymianę torów i rozjazdów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zima-nie-wstrzymala-modernizacji-stacji-brzeg-700

Zima nie wstrzymała modernizacji stacji Brzeg

25.01.2010

ruchem kolejowym oraz systemu komputerowego Ebilock 950, który zastąpi urządzenia mechaniczne. Ostatni etap robót w 2009 r. związany był z częścią środkową stacji (na odcinku od ul. Starobrzeskiej do ul. M [...] docinku do rzeki Kościelna. Kontrakt na stację Brzeg wraz z przyległymi odcinkami linii jest ostatnim etapem modernizacji linii E 30 na odcinku Opole - Wrocław. Przebudowa obejmuje wymianę torów i rozjazdów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolejna-faza-modernizacji-stacji-brzeg-602

Kolejna faza modernizacji stacji Brzeg

31.07.2009

relacji Brzeg-Nysa uruchomiony został peron tymczasowy. Prowadzi do niego oznakowane dojście. Kolejny etap robót w Brzegu związany jest z częścią środkową stacji (na odcinku od ul. Starobrzeskiej do ul. M [...] w ciągu ul. Sportowej. Kontrakt na stację Brzeg wraz z przyległymi odcinkami linii jest ostatnim etapem modernizacji linii E 30 na odcinku Opole - Wrocław. Przebudowa obejmie wymianę torów i rozjazdów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-brzeg-do-eksploatacji-1112

Stacja Brzeg do eksploatacji

13.01.2011

- Kijów, na najstarszej linii kolejowej na Dolnym Śląsku i Opolszczyźnie. Zadanie stanowi ostatni etap modernizacją linii E 30 na odcinku Opole - Wrocław o dł. 71,5km. Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szlifowanie-i-podbijanie-brzegu-997

Szlifowanie i podbijanie Brzegu

14.10.2010

zł netto. Kontrakt na modernizację stacji Brzeg wraz z przyległymi odcinkami linii jest ostatnim etapem zmian linii E 30 na odcinku Opole - Wrocław. Zakończenie prac przewidziano w grudniu 2010r. Dodatkowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przebudowa-wiaduktu-w-brwinowie-kolejne-prace-na-linii-grodziskiej-3611

Przebudowa wiaduktu w Brwinowie, kolejne prace na linii grodziskiej

01.02.2018

W piątek wieczorem, (2 lutego o godz. 20:00) rozpoczną się weekendowe prace przy rozbiórce przęsła wiaduktu kolejowego w Brwinowie. Roboty potrwają do godz. 6:00 w poniedziałek 5 lutego. W ciągu dnia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/krakow-bronowice-nowy-przystanek-juz-otwarty-4759

Kraków Bronowice: nowy przystanek już otwarty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podrozni-korzystaja-z-przystanku-krakow-bronowice-4742

Podróżni korzystają z przystanku Kraków Bronowice

15.06.2020

Polityki Regionalnej. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb” o wartości ponad 250 mln zł jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przystanek-kolejowy-krakow-bronowice-stworzy-centrum-przesiadkowe-4376

Przystanek kolejowy Kraków Bronowice stworzy centrum przesiadkowe

26.09.2019

inwestycji to ok. 2 mld zł. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej, w ramach instrumentu CEF „Łącząc Europę”. Kontakt

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9596979899100101102103104...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 991 do 1000 z 1776.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook