Wyniki wyszukiwania
Będzie szybciej na Węglówce
01.09.2017
inżynieryjne. W ramach zadania przeprowadzono roboty na 7 obiektach (5 przepustów oraz most i wiadukt). Teraz są przystosowane do większej prędkości pociągów. Wartość umowy wynosi 23,4 mln zł netto. Nie tylko
PRZECZYTAJzmodernizowany wiadukt kolejowy na ul. Kolbuszowskiej (nad drogą wojewódzką). Ruch samochodowy odbywa się teraz dwoma pasami, poprzednio kierowcy musieli jeździć wahadłowo. Wykonanie chodnika i ścieżki rowerowej
PRZECZYTAJWygodna stacja w centrum Gdańska
03.07.2017
relacjach aglomeracyjnych, regionalnych i międzyregionalnych. Ta wizytówka całego Trójmiasta doczeka się teraz odpowiedniej oprawy. Funkcjonalność stacji będzie zachowana na następne lata i różnicę odczują nie
PRZECZYTAJObecny stan techniczny linii E 20 na odcinku Sochaczew – Swarzędz nie pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 160 km/h na ponad 60 km linii. Dalsza eksploatacja, bez przeprowadzenia prac moderniz
PRZECZYTAJzapewnią bezpośredni wjazd na peron. Dodatkowo komunikację na przystanku ułatwią schody ruchome. Teraz wykonywane są ich betonowe fundamenty. Budowana jest także droga dojazdowa do przystanku, która połączy
PRZECZYTAJkolejowe. W 2015 r. PLK odrestaurowały już most „północny”. Dzięki PLK obie konstrukcje zapewniają teraz dobre podróże – pociągi kursują już z prędkością nawet 120 km/h i zachowany jest historyczny charakter
PRZECZYTAJSOK skuteczniej chroni w nocy
22.11.2016
możliwość cyfrowego zapisu wideo. - Obserwacja terenu kolejowego w nocy jest szczególnie trudna. Teraz noktowizory umożliwiają nam stały podgląd ważnych miejsc np. urządzeń sterowania ruchem. Osoby na
PRZECZYTAJWlkp. i Witaszycach. Polskie Linie Kolejowe przebudowały już dwa perony w Ostrowie Wielkopolskim, teraz trwają prace przy poprawie trzeciego. Również w Witaszycach jest już wyższy, odnowiony peron. Ma nową
PRZECZYTAJIch budowę poprzedziło rozebranie elementów starej, wyeksploatowanej budowli. Wykonawca pracuje teraz przy budowie pięciu nowych betonowych przęseł. Na nich zostaną ułożone dwa tory. Wykonano już roboty
PRZECZYTAJpozwoliły na przewóz cięższych ładunków, a wybudowany drugi tor znacznie zwiększył przepustowość mostu. Teraz może po nim przejechać nawet do 200 pociągów na dobę. Nowy most na rzece Liwiec na linii Rail Baltica
PRZECZYTAJ