Wyniki wyszukiwania
96). Obiekty zapewniają pasażerom wygodę przy wsiadaniu do pociągu. Nowe wiaty, ławki, tablice informacyjne oraz oznakowanie zwiększają poziom obsługi podróżnych. Dla osób o ograniczonych możliwościach
PRZECZYTAJprezentowany pociąg ratownictwa technicznego, nowoczesne urządzenia do diagnostyki toru, foldery informacyjne poświęcone realizowanym inwestycjom infrastrukturalnym są wyrazem ciągłego rozwoju kolejnictwa
PRZECZYTAJRegionalnym PKP PLK w Warszawie w trosce o podróżnych przygotują poza komunikatami na tablicach informacyjnych na stacjach i przystankach ulotki, które będą wydawane w kasach przy zakupie biletu, kolportowane
PRZECZYTAJsali "B", odbędzie się podpisanie n/w umów. Umowa nr SPOT/1.1.1/160/05 na działania promująco-informacyjne do zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja linii kolejowej nr 8. Etap I: odcinek Warszawa Za
PRZECZYTAJwww.portalpasazera.pl oraz www.intercity.pl i www.rozklad-pkp.pl . Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, podróżni otrzymują wsparcie mobilnych informatorów, którzy [...] wygodne podróże z czterech peronów. W obsłudze pomagają windy i schody ruchome, monitory i tablice informacyjne. Na dworcu zatrzymają się wszystkie pociągi PKP Intercity kończące i rozpoczynające swój bieg [...] www.portalpasazera.pl oraz www.intercity.pl i www.rozklad-pkp.pl . Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, podróżni otrzymują wsparcie mobilnych informatorów, którzy
PRZECZYTAJwymaga zejście z peronu, wyjście i przejście przez strefę bezpieczeństwa na wybrany peron. WSPARCIE INFORMACYJNE i POMOC W sprawnej organizacji przemieszczania się pasażerów, kolejarzy wspierać będą mobilni
PRZECZYTAJ: rozklad.plk-sa.pl , www.intercity.pl , oraz www.rozklad-pkp.pl . Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, podróżni otrzymują wsparcie mobilnych informatorów, którzy [...] : rozklad.plk-sa.pl , www.intercity.pl , oraz www.rozklad-pkp.pl . Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, podróżni otrzymują wsparcie mobilnych informatorów, którzy [...] : rozklad.plk-sa.pl , www.intercity.pl , oraz www.rozklad-pkp.pl . Poza tradycyjnymi punktami informacyjnymi, jak kasy czy centra obsługi klienta, podróżni otrzymują wsparcie mobilnych informatorów, którzy
PRZECZYTAJograniczonej możliwości poruszania. Zmodernizowane perony będą wyposażone w wiaty, ławki i tablice informacyjne oraz pochylnie ułatwiające dostęp do peronów. Będzie szybciej i bezpieczniej Na dwutorowej trasie
PRZECZYTAJdworzec, aby jechać dalej, będą musieli przejść również odprawę w strefach buforowych. WSPARCIE INFORMACYJNE i POMOC W sprawnej organizacji przemieszczania się pasażerów, kolejarzy wspierać będą mobilni
PRZECZYTAJeksploatacji w grudniu 2014 r. Ma dwa perony o długości 150 m i szerokości 4 m wyposażone w tablice informacyjne oświetlenie oraz ławki. Mają wygodny dostęp dla osób o ograniczonej mobilności. Położone są niedaleko
PRZECZYTAJ