• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 5h. Rezultatów: 731, czas wyszukiwania 11 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-krotsze-podroze-z-olkusza-do-krakowa-8810

Będą krótsze podróże z Olkusza do Krakowa

03.10.2023

Umowa za przeszło 5 mln zł netto, podpisana przez PLK SA z firmą IDOM Inżynieria, Architektura i Doradztwo sp. z o.o. zakłada przygotowanie dokumentacji projektowej, przeprowadzenie konsultacji społecznych [...] niedaleko popularnego miejsca wypoczynku. Po nowej dwutorowej łącznicy pociągi pojadą z prędkością 80 km/h. Koszt jej budowy szacowany jest na przeszło 200 mln zł. – Olkusz to kolejna miejscowość w Małopolsce [...] pasażerskich połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. Więcej na dedykowanej stronie https://www

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagiem-z-krakowa-do-myslenic-niepolomic-i-olkusza-ogloszono-przetargi-na-prace-projektowe-8250

Pociągiem z Krakowa do Myślenic, Niepołomic i Olkusza. Ogłoszono przetargi na prace projektowe

28.04.2023

możliwościach poruszania się. Pociągi w trudnym podgórskim terenie pojadą z prędkością od 80 do 120 km/h. Przejazd z Krakowa do Myślenic szacowany jest na ok. 40 minut. Niepołomice zyskają połączenie kolejowe [...] nowego toru planowana jest od Podgrabia do centrum Niepołomic. Pociągi pojadą nim z prędkością do 80 km/h i zatrzymają się na trzech przystankach: MAN, Boryczów, Niepołomice. Podróż z tej miejscowości do centrum [...] nowemu przystankowi Jaworzno Sosina. Po nowej dwutorowej łącznicy pociągi pojadą z prędkością 80 km/h. Program Kolej+ Będący pod egidą Ministerstwa Infrastruktury program Kolej+ jest wart 13,2 mld zł, w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/coraz-szybciej-pociagiem-z-lodzi-do-krakowa-2807

Coraz szybciej pociągiem z Łodzi do Krakowa

01.06.2015

kursowanie pociągom pasażerskim i towarowym. Prędkość maksymalna po remoncie zostanie podniesiona do 100 km/h, dzięki czemu po moście w ciągu doby przejedzie znacznie więcej pociągów. Większa będzie również nośność [...] pozwalającym skrócić podróż pomiędzy Krakowem a Łodzią. Jeszcze w październiku ubiegłego roku trwała ona 3,5 godziny. W grudniu ten czas został skrócony o kwadrans. Obecnie pociąg pokonuje tę trasę w niespełna

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-krakowie-pojedziemy-pod-torami-4198

W Krakowie pojedziemy pod torami

25.04.2019

uzyskaniu odpowiednich certyfikatów pociągi pasażerskie na tej trasie przyspieszą do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E30, odcinek Zabrze – Katowice – Kraków, etap IIb” [...] Nowy obiekt ma 111 m długości i 4,6 m wysokości. Kierowcy pojadą jezdnią o dwóch pasach ruchu, po 3,5 m każdy. Piesi przejdą dwoma oświetlonymi chodnikami o szerokości 2 m. Chodniki są ok. 2 m wyżej niż

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/krakow-mydlniki-nowy-peron-i-nowe-tory-do-krakowa-3707

Kraków Mydlniki nowy peron i nowe tory do Krakowa

20.04.2018

Odcinek Kraków Główny Towarowy - Kraków Mydlniki, to najkrótsza, 5 km część modernizowanej linii między stolicami Śląska i Małopolski. Jednak to inwestycja bardzo wymagająca pod względem zakresu, złożoności [...] ji połączenia kolejowego do Katowic. Inwestycja umożliwi podniesienie prędkości pociągów do 160 km/h i skrócenie czasu podróży do ok. 1 godz. Prace modernizacyjne zakończą się w 2020 roku. Szacowana wartość

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-lublin-najwiekszy-projekt-kpk-rozpoczety-3389

Warszawa – Lublin, największy projekt KPK rozpoczęty

29.05.2017

pociągiem między Warszawą a Lublinem z prędkością do 160 km/h, po zakończeniu modernizacji całego odcinka od Warszawy do Lublina, zajmie 1,5h. Będzie można uruchomić większą liczbę połączeń lokalnych i [...] za 930,5 mln zł. Inwestycja realizowana jest w ramach projektu „Prace na linii kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk, na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I (POIiŚ 5.1-11.1)” [...] prac między Lublinem a Otwockiem PLK zmodernizują 150 km torów i sieci trakcyjnej do prędkości 160 km/h. Budowa drugiego toru między Otwockiem a Pilawą zdecydowanie zwiększy możliwości przejazdu pociągów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/modernizacja-odcinka-opole-kedzierzyn-kozle-ma-zapewniony-nadzor-3629

Modernizacja odcinka Opole – Kędzierzyn Koźle ma zapewniony nadzór

19.02.2018

sprawniejszych przejazd pociągów. Linia zostanie przystosowana do ruchu pociągów z prędkością do 160 km/h. Zwiększy się komfort odprawy podróżnych. Na 10 stacjach i przystankach 20 przebudowanych peronów, będzie [...] zakresie linii nr 136 od km -0,206 do km 37,511 oraz linii nr 132 od km 94,281 do km 101,100 wynosi 628,5 mln zł. Dofinansowanie ze środków unijnych CEF ( Connecting Europe Facility – „Łącząc Europę” ) przeszło

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/peron-w-koscianie-z-nowymi-wiatami-4168

Peron w Kościanie z nowymi wiatami

03.04.2019

dolnośląskiego o ok. 20 minut. Prędkość pociągów pasażerskich zostanie zwiększona do 160 km/h, a towarowych do 120 km/h. Modernizacja peronów i przejść podziemnych oraz budowa wiaduktów zwiększy bezpieczeństwo [...] (CEF). Zakończenie modernizacji planowane jest do końca 2020 r. Inwestycja w liczbach: - 5 zmodernizowanych stacji - 5 nowych przejść podziemnych - 4 nowe wiadukty kolejowe i 3 nowe wiadukty drogowe - 24 [...] Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń”. Wartość prac to ponad 1,5 mld zł, z czego ok. 1,2 mld zł stanowi dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach instrumentu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-zgierzu-i-lodzi-zabiencu-podrozni-korzystaja-z-nowych-peronow-i-przejsc-podziemnych-z-windami-5915

W Zgierzu i Łodzi Żabieńcu podróżni korzystają z nowych peronów i przejść podziemnych z windami

14.07.2021

dzięki modernizacji 5 przejazdów kolejowo-drogowych. Po modernizacji pociągi pasażerskie na odcinku Łódź Kaliska – Zgierz przyspieszą z 90 km/h do 120 km/h, a towarowe z 60 km/h do 100 km/h. Zadanie pn. „Wykonanie [...] Inwestycja jest finansowana ze środków budżetowych. Prace na odcinku Łódź Kaliska – Zgierz obejmują: 5 peronów 25 km torów 48 rozjazdów 3 mosty 3 wiadukty. Dla lepszych podróży z Łodzi do Kutna W ramach

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-malaszewiczach-podrozni-korzystaja-z-nowych-peronow-3863

W Małaszewiczach podróżni korzystają z nowych peronów

08.08.2018

między Białą Podlaską a Terespolem. Pociągi osobowe będą jeździć z prędkością do 160 km/h, a towarowe do 120 km/h. Mieszkańcy Białej Podlaskiej będą mogli korzystać z nowego przystanku Biała Podlaska Rozrządowa [...] Europejską w ramach instrumentu finansowego Łącząc Europę”. Łączną wartość projektu wynosi ponad 555,5 mln zł, a kwota dofinansowania 546,4 mln zł. ,,Wyłączną odpowiedzialność za treść publikacji ponosi

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 731.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook