• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 25t. Rezultatów: 163, czas wyszukiwania 7 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wiecej-zabezpieczen-na-przejazdach-kolejowo-drogowych-3003

Więcej zabezpieczeń na przejazdach kolejowo-drogowych

06.02.2016

o wykonywania czynności na posterunkach. Łącznie w minionym roku w szkoleniach wzięło udział ponad 25 000 osób odpowiedzialnych za bezpieczne prowadzenie ruchu kolejowego. Takie działanie zwiększyło zakres [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/najwieksza-tarcza-do-drazenia-tuneli-kolejowych-pojedzie-do-lodzi-4545

Największa tarcza do drążenia tuneli kolejowych pojedzie do Łodzi

13.02.2020

aglomeracji codzienny dojazd do pracy i szkoły. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu [...] ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie się tunel Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwsza-maszyna-do-drazenia-tuneli-dla-kolei-juz-w-lodzi-4540

Pierwsza maszyna do drążenia tuneli dla kolei już w Łodzi

06.02.2020

województwa codzienny dojazd do pracy i szkoły. Projekt pn. „Udrożnienie Łódzkiego Węzła Kolejowego (TEN-T), Etap II, Odcinek Łódź Fabryczna – Łódź Kaliska/Łódź Żabieniec” jest współfinansowany w ramach Programu [...] ton – waga większej maszyny 650 ton – waga mniejszej maszyny 10 m – szacowany dzienny postęp drążenia 25 m – największa głębokość, na jakiej znajdzie się tunel Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wprowadza-nowoczesny-symulator-dla-dyzurnych-ruchu-2864

PLK wprowadza nowoczesny symulator dla dyżurnych ruchu

24.08.2015

ruchu kolejowego. Na poprawę bezpieczeństwa na kolei Grupa PKP przeznaczyła w ciągu ostatnich 4 lat 25 mld zł. Wciąż ponad 70 procent wszystkich zdarzeń powodują nieostrożni piesi przechodzący przez tory [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-oraz-pkp-intercity-wobec-publikacji-dziennika-gazety-prawnej-2892

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. oraz PKP Intercity wobec publikacji Dziennika Gazety Prawnej

25.09.2015

5 lat, PLK wydała na inwestycje infrastrukturalne 15 mld zł. 4 ostatnie lata (2012-2015) to skok do 25 mld zł. Do roku 2023 dzięki przyjęciu Krajowego Programu Kolejowego przeznaczymy na infrastrukturę [...] Mirosław Siemieniec Rzecznik Prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. miroslaw.siemieniec@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/podkarpacie-zyskuje-kolejowe-polaczenia-padew-mielec-debica-4145

Podkarpacie zyskuje kolejowe połączenia Padew – Mielec – Dębica

15.03.2019

branży automatyki, elektroenergetyki. – Bardzo cieszę się, że rozpoczynają się roboty na linii kolejowej 25. Jest to jedna z kilku inwestycji kolejowych, które zaplanowaliśmy w ramach Regionalnego Programu [...] zaprojektować inwestycje na trasie Padew – Mielec – Dębica. Projekt „Rewitalizacja linii kolejowej nr 25, na odcinku Padew - Mielec - Dębica” wpisany jest w Regionalny Program Operacyjny Województwa Podk [...] procedurze przetargowej. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. T: + 48 694 480 153 rzecznik@plk-sa.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/inwestycja-ulatwi-podroze-koleja-z-mielca-do-debicy-4121

Inwestycja ułatwi podróże koleją z Mielca do Dębicy

28.02.2019

zaprojektować inwestycje na trasie Padew – Mielec – Dębica. Projekt „Rewitalizacja linii kolejowej nr 25, na odcinku Padew - Mielec - Dębica” wpisany jest w Regionalny Program Operacyjny Województwa Podk [...] 355 438,06 PLN. Kontakt dla mediów: Dorota Szalacha Zespół prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. T: + 48 694 480 153 dorota.szalacha@plk-sa.pl Inwestycja w liczbach - 32 km wymienionych torów - 9 stacji

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/system-sterowania-i-komputery-pomoga-w-edukacji-przyszlych-kolejarzy-3026

System sterowania i komputery pomogą w edukacji przyszłych kolejarzy

15.03.2016

Józefa Bema w Siedlcach trafiły urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Do Dęblina PLK przekazały 25 zestawów komputerowych. Posłużą one uczniom nowego kierunku: technik dróg i mostów kolejowych w Zespole [...] proces sterowania ruchem pociągów. Do Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Dęblinie PLK przekazały komputery. 25 zestawów posłuży uczniom nowego kierunku, technik dróg i mostów kolejowych. Przyszli kolejarze zdobywają [...] dla mediów: Mirosław Siemieniec Rzecznik prasowy PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. rzecznik@plk-sa.pl T: + 48 694 480 239

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sa-efekty-inwestycji-plk-2707

Są efekty inwestycji PLK

21.01.2015

zadecydowały protesty mieszkańców, co nie pozwalało na uzyskanie decyzji środowiskowej oraz blisko 2,5 roczne opóźnienie konsorcjum wykonującego prace projektowe i pozyskującego niezbędne decyzje. PLK nie [...] 2015 roku Polskie Linie Kolejowe zaplanowały podpisanie umowy na modernizację kolejnego odcinka trasy 25 km z Warszawy Okęcia do Czachówka. Kolej w ostatnich latach integruje i uzgadnia inwestycje, by mo [...] PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Rzecznik prasowy ul. Targowa 74 03-734 Warszawa rzecznik@plk-sa.pl T: +48 662 114 900

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-obecne-na-forum-ekonomicznym-w-karpaczu-4988

PLK obecne na Forum Ekonomicznym w Karpaczu

09.09.2020

rząd mają na celu odbudowę kolei. Do Programu Kolej Plus złożonych zostało 96 wniosków na kwotę około 25 mld zł. Tak duże zainteresowanie pokazuje jak kolej jest bardzo potrzebna w mniejszych regionach. Program [...] - Realizujemy podstawowe cele w zakresie strategii państwa. to np. modernizacja korytarzy sieci TEN-T, inwestycje na magistralach towarowych, w portach czy wschodnich przejściach granicznych – zaznaczył

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...567891011121314...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 91 do 100 z 163.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook