Wyniki wyszukiwania
dostępu do portów morskich Gdańsk, Gdynia, Szczecin, Świnoujście oraz na linii węglowej łączącej Śląsk z portami (Chorzów Batory - Maksymilianowo). W trakcie spotkania omówiono także przygotowania do nowej
PRZECZYTAJdniej Europy. Ponadto linia ta łączy najważniejsze regiony gospodarcze południowej Polski: Dolny Śląsk, Zagłębie Śląsko-Dąbrowskie oraz duże ośrodki miejskie: Wrocław, Opole Katowice, Kraków. Projekt
PRZECZYTAJmożliwościach poruszania się. Dofinansowanie ponad 3 mld zł na modernizację „Węglówki”, linii łączącej Śląsk z portami, umożliwi zwiększenie kolejowych przewozów towarowych - realizację jednego z głównych celów
PRZECZYTAJ(Chorzów Batory – Tczew) tzw. „Węglówki” – ważnego międzynarodowego szlaku towarowego, łączącego Śląsk z wybrzeżem. Węglówka także dla pasażera Magistrala Węglowa ma istotne znaczenie dla ruchu pasażerskiego
PRZECZYTAJWadowicami a Andrychowem. Wracają bezpośrednie połączenia koleją z Kalwarii Zebrzydowskiej Lanckorony na Śląsk. Dla podróżnych udostępnione będą przystanki w Choczni, Choczni Górnej, Inwałdzie oraz stacja Andrychów [...] minut czas podróży. Sprawniejsze i bezpieczniejsze będą przejazdy regionalne oraz z Małopolski na Śląsk. Istotną korzyścią dla podróżnych staje się zwiększenie dostępności do kolei. Możliwości przejazdów
PRZECZYTAJ160 km/h. Pozwoli to osiągnąć kolejny historyczny rekord w czasie podróży koleją z Małopolski na Śląsk. Projekt „Modernizacja linii kolejowej E-30, na odcinku Zabrze-Katowice-Kraków, etap IIb” za przeszło
PRZECZYTAJtej linii liczy 677 km i łączy najważniejsze ośrodki ekonomiczne południowej Polski: Dolny Śląsk, Górny Śląsk, Małopolskę i Podkarpacie. Celem modernizacji linii E 30 jest dostosowanie stacji i szlaków
PRZECZYTAJdzięki lepszej dostępności peronów, wyposażonych w pochylnie lub windy. Koleją przez regiony Dolny Śląsk bogatszy o nowe przystanki Na Dolnym Śląsku pociągi zatrzymają się na dwóch nowych przystankach: Oława
PRZECZYTAJmodernizacji linie pozwalają na szybszy przejazd cięższych pociągów m.in. na ważnych trasach łączących Śląsk z portami morskimi – mówi Ireneusz Merchel, prezes PLK. Towarowe pojadą szybciej przez most nad Brdą
PRZECZYTAJ