Wyniki wyszukiwania
W niedzielę, 10 marca z peronu nr 1 i 2 podróżni pojadą pociągiem bezpośrednio do Radomia. Kończy się zastępcza komunikacja autobusowa na odcinku Dęblin – Bąkowiec, wprowadzona w grudniu 2017 r. ze wz
PRZECZYTAJDemontaż drugiego przęsła planowany jest na 25 sierpnia br. W zakres modernizacji mostu wchodzi także kompleksowa wymiana układu torowego i sieci trakcyjnej. Prace na całym obiekcie zakończą się w kwi
PRZECZYTAJNasuwanie mostu na Rabie Przebudowa mostu na Rabie to jedno z ważniejszych zadań na odcinku Podłęże - Bochnia wchodzących w skład inwestycji obejmującej modernizację trasy kolejowej Kraków – Rzeszów.
PRZECZYTAJLinia od Toszka Północ do Starego Koźla, na której znajduje się wiadukt, to jedna z najważniejszych tras towarowych na Górnym Śląsku. Zapewnia transport węgla z kopalń Rybnickiego Okręgu Węglowego m.
PRZECZYTAJna specjalnej barce, drogą wodną – na Martwą Wisłę, gdzie most został ostatecznie złożony. Średnia waga jednego elementu to 28 ton. Niezwykle widowiskowa część operacji – podnoszenie łuków i montaż podparć
PRZECZYTAJidei Forum – podsumowała. – Widzimy konieczność kontynuacji Forum Inwestycyjnego, a ze względu na wagę problemów konieczny jest udział w dialogu przedstawiciela Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju –
PRZECZYTAJi, w których będą zatrzymywać się pociągi PKP Intercity. Nowy rozkład jazdy przykłada bardzo dużą wagę do tego, aby zapewnić lepszą dostępność komunikacyjną mieszkańcom mniejszych miast i miejscowości
PRZECZYTAJelementy maszyn do komór startowych. Umieszczona została część czołowa urządzenia z głowicą skrawającą o wadze ok. 270 ton (duży TBM). Ten element wcześniej był precyzyjnie – z dokładnością do 0,1 mm łączony na
PRZECZYTAJ. Największym wyzwaniem jest przewóz ponadnormatywnych elementów tarczy. To m.in. główny napęd o wadze 180 ton i najcięższy segment osłony – 153 ton. Wśród części ważących od 40 do 120 ton są też części
PRZECZYTAJ