• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy waga. Rezultatów: 58, czas wyszukiwania 5 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/10-marca-pociagiem-z-deblina-bezposrednio-do-radomia-4131

10 marca pociągiem z Dęblina bezpośrednio do Radomia

09.03.2019

W niedzielę, 10 marca z peronu nr 1 i 2 podróżni pojadą pociągiem bezpośrednio do Radomia. Kończy się zastępcza komunikacja autobusowa na odcinku Dęblin – Bąkowiec, wprowadzona w grudniu 2017 r. ze wz

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/montaz-przesla-mostu-kolejowego-nad-kanalem-zeranskim-433

Montaż przęsła mostu kolejowego nad kanałem Żerańskim

21.08.2008

Demontaż drugiego przęsła planowany jest na 25 sierpnia br. W zakres modernizacji mostu wchodzi także kompleksowa wymiana układu torowego i sieci trakcyjnej. Prace na całym obiekcie zakończą się w kwi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bochnia-130-metrowy-most-przez-rabe-na-swoim-miejscu-1944

Bochnia: 130 metrowy most przez Rabę na swoim miejscu

22.05.2013

Nasuwanie mostu na Rabie Przebudowa mostu na Rabie to jedno z ważniejszych zadań na odcinku Podłęże - Bochnia wchodzących w skład inwestycji obejmującej modernizację trasy kolejowej Kraków – Rzeszów.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/remont-wiaduktu-w-paczynie-podnoszenie-100-tonowego-przesla-4659

Remont wiaduktu w Paczynie – podnoszenie 100-tonowego przęsła

Linia od Toszka Północ do Starego Koźla, na której znajduje się wiadukt, to jedna z najważniejszych tras towarowych na Górnym Śląsku. Zapewnia transport węgla z kopalń Rybnickiego Okręgu Węglowego m.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/sprawne-przeprawy-nie-waskie-gardla-efekt-modernizacji-mostow-2974

Sprawne przeprawy nie „wąskie gardła” – efekt modernizacji mostów

02.01.2016

na specjalnej barce, drogą wodną – na Martwą Wisłę, gdzie most został ostatecznie złożony. Średnia waga jednego elementu to 28 ton. Niezwykle widowiskowa część operacji – podnoszenie łuków i montaż podparć

PRZECZYTAJ
/klienci-i-kontrahenci/forum-inwestycyjne/aktualnosci/aktualnosci-2014

Aktualności 2014

idei Forum – podsumowała. – Widzimy konieczność kontynuacji Forum Inwestycyjnego, a ze względu na wagę problemów konieczny jest udział w dialogu przedstawiciela Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju –

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/multimedia/video/szczegoly/efekty-modernizacji-linii-nr-8-warszawa-okecie-radom-3613

Efekty modernizacji linii nr 8 Warszawa Okęcie - Radom

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pkp-intercity-i-pkp-polskie-linie-kolejowe-sa-zapowiadaja-rozklad-jazdy-na-sezon-2019-2020-4359

PKP Intercity i PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zapowiadają rozkład jazdy na sezon 2019/2020

12.09.2019

i, w których będą zatrzymywać się pociągi PKP Intercity. Nowy rozkład jazdy przykłada bardzo dużą wagę do tego, aby zapewnić lepszą dostępność komunikacyjną mieszkańcom mniejszych miast i miejscowości

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyly-tarcze-do-drazenia-tuneli-kolejowych-w-lodzi-5284

Ruszyły tarcze do drążenia tuneli kolejowych w Łodzi

30.12.2020

elementy maszyn do komór startowych. Umieszczona została część czołowa urządzenia z głowicą skrawającą o wadze ok. 270 ton (duży TBM). Ten element wcześniej był precyzyjnie – z dokładnością do 0,1 mm łączony na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-najwieksza-maszyna-tbm-w-drodze-do-lodzi-beda-lepsze-podroze-koleja-4670

Druga największa maszyna TBM w drodze do Łodzi – będą lepsze podróże koleją

15.05.2020

. Największym wyzwaniem jest przewóz ponadnormatywnych elementów tarczy. To m.in. główny napęd o wadze 180 ton i najcięższy segment osłony – 153 ton. Wśród części ważących od 40 do 120 ton są też części

PRZECZYTAJ
123456Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 58.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook