• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy plan 21. Rezultatów: 35, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/przez-opolskie-i-slaskie-po-lepszych-torach-dbamy-o-relacje-miedzywojewodzkie-10938

Przez opolskie i śląskie po lepszych torach – dbamy o relacje międzywojewódzkie

25.07.2025

ych, peronach, przejazdach kolejowo-drogowych oraz w urządzeniach sterowania ruchem kolejowym. W planie jest dostosowanie trasy do prędkości 160km/h . Na wybranych odcinkach realizowanego zakresu wymienione [...] działać naprzemiennie na jednym, następnie na drugim torze. Zakres umowy przewiduje prace remontowe na 21 obiektach inżynieryjnych . Wiadukty w Toszku, Strzelcach Opolskich i Szymiszowie oraz most w Warmątowicach [...] 132 na odcinku Opole Groszowice – Pyskowice” przeznaczyliśmy łącznie 105 mln zł (netto) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO). Roboty zrealizuje konsorcjum w składzie: DOLKOM Sp. z o.o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ruszyla-maszyna-jadwiga-rozpoczela-drazenie-najdluzszego-tunelu-kolejowego-w-polsce-10821

Ruszyła maszyna: Jadwiga rozpoczęła drążenie najdłuższego tunelu kolejowego w Polsce

24.06.2025

najdłuższego tunelu kolejowego w Polsce. Cieszę się, że inwestycja realizowana jest zgodnie z przyjętym planem. Dzięki niej region zyska nowe możliwości rozwoju gospodarczego i społecznego – mówi Dariusz Klimczak [...] południu Polski powstanie 20 takich budowli. Pociągi będą kursować w 16 z nich, o łącznej długości niemal 21 km. Pozostałe 4 to będą tunele ewakuacyjne, a ich długość osiągnie ok. 10 km. - To jeden z najtrudniejszych [...] Małopolski do Zakopanego zajmie ok. 90 minut. Fragmenty tej inwestycji finansowane są w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Więcej o projekcie: www.podleze-piekielko.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-sa-inwestuje-miliardy-z-kpo-w-nowoczesna-i-bezpieczna-infrastrukture-10794

PLK SA inwestuje miliardy z KPO w nowoczesną i bezpieczną infrastrukturę

13.06.2025

nastawni wyposażonej w urządzenia komputerowe. Obecnie realizujemy 41 przedsięwzięć w ramach 5 obszarów: 21 przedsięwzięć liniowych, 5 digitalizacyjnych, 7 w ramach poprawy bezpieczeństwa na przejazdach, 4 w

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/niemal-300-metrow-podziemnej-podrozy-kingi-jadwiga-w-blokach-startowych-10761

Niemal 300 metrów podziemnej podróży Kingi, Jadwiga w blokach startowych

29.05.2025

specjaliści na tym placu budowy. Tym bardziej cieszę się, że działania realizowane są zgodnie z przyjętym planem. Już niedługo Małopolska zyska nowe, atrakcyjne czasowo połączenie kolejowe. Dzięki niemu zaktywizujemy [...] na południu Polski powstanie 20 tuneli. Pociągi będą kursować w 16 z nich, o łącznej długości niemal 21 km. Towarzyszących im tuneli ewakuacyjnych będzie 4, a ich długość osiągnie ok. 10 km. – Jesteśmy na [...] Małopolski do Zakopanego zajmie ok. 90 minut. Fragmenty tej inwestycji finansowane są w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Więcej o projekcie: www.podleze-piekielko.pl .

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jadwiga-i-kinga-wydraza-pierwsze-tunele-kolejowe-dla-inwestycji-podleze-piekielko-10620

Jadwiga i Kinga wydrążą pierwsze tunele kolejowe dla inwestycji „Podłęże-Piekiełko”

31.03.2025

na południu Polski. W sumie pod ziemią pociągi będą kursować w 16 tunelach o łącznej długości niemal 21 km. Towarzyszących im tuneli ewakuacyjnych będzie 4, a ich długość osiągnie ok.10 km. – „Podłęże-Piekiełko” [...] Małopolski do Zakopanego zajmie ok. 90 minut. Fragmenty tej inwestycji finansowane są w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności. Więcej o projekcie: www.podleze-piekielko.pl

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesna-informacja-pasazerska-na-51-stacjach-w-aglomeracji-warszawskiej-10476

Nowoczesna informacja pasażerska na 51 stacjach w aglomeracji warszawskiej

06.02.2025

Legionowo – Tłuszcz); Warszawa Zacisze Wilno, Ząbki, Kobyłka Ossów, Kobyłka, Wołomin Słoneczna (linia nr 21 Warszawa Wileńska – Wołomin Słoneczna); Warszawa Mokry Ług, Zielonka Bankowa (linia nr 449 Warszawa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-w-lubuskim-na-dobrych-torach-10303

Kolej w Lubuskim na dobrych torach

11.12.2024

z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO), planowana jest do I kw. 2026 r. Priorytetem w ruchu kolejowym pozostaje dla nas bezpieczeństwo, dlatego środki z Krajowego Planu Odbudowy i Z [...] urę kolejową. Płynny, bezpieczny ruch, zapewni postępująca wymiana toru i podkładów na łącznie ok. 21 km odcinku linii Zielona Góra – Żary. Aby zminimalizować niezbędne zmiany w ruchu na jednotorowej trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/na-linii-z-otwocka-do-lublina-wiecej-informacji-dla-pasazerow-10261

Na linii z Otwocka do Lublina więcej informacji dla pasażerów

03.12.2024

wyświetlaczy, w Celestynowie będzie ich 4, w Pilawie 42, na peronach w Dęblinie 52, w Puławach Miasto 21, w Nałęczowie 31, w Czesławicach 2, Sadurkach 2, Miłocinie Lubelskim 2, Motyczu Leśnym 2, Motyczu 4

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wyzszy-poziom-bezpieczenstwa-na-152-przejazdach-kolejowo-drogowych-9509

Wyższy poziom bezpieczeństwa na 152 przejazdach kolejowo-drogowych

26.03.2024

Leśnej oraz Żaganiu na ul. Szkolnej. W woj. dolnośląskim dodatkowe zabezpieczenia pojawią się łącznie na 21 przejazdach. W sygnalizację świetlno-dźwiękową i półrogatki wyposażone zostaną np. przejazdy m.in. [...] kolejowych”. Wartość całej inwestycji to ponad 467 mln zł. Projekt jest finansowany ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO).

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-przystanek-olawa-zachodnia-juz-w-budowie-9497

Nowy przystanek Oława Zachodnia już w budowie

19.03.2024

potrzebom, uwzględniła również wniosek Miasta o poszerzenie przejścia z 4 m do 6 m i dostosowanie do planów i budowy dróg dojazdowych oraz ciągu pieszo-rowerowego. Szeroki zakres prac związany z budową przejścia [...] niu korzystnych dla mieszkańców zmian wartość umowy wzrosła z 9 mln zł do blisko 13 mln zł, w tym 2,1 mln zł zostanie sfinansowane przez Miasto, a pozostałą różnicę – ok. 1,8 mln zł pokryje dodatkowo PLK

PRZECZYTAJ
1234Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 1 do 10 z 35.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook