Wyniki wyszukiwania
pasażerskich do 140-160 km/h oraz zwiększenie bezpieczeństwa pasażerów. Zakres prac pozwoli określić przygotowana dokumentacja projektowa. Na inwestycje PLK planują przeznaczyć kolejne ok. 100 mln zł. Prace
PRZECZYTAJi ławki. Osoby o ograniczonej możliwości poruszania się skorzystają z pochylni. Dla podróżnych przygotowano czytelne oznakowanie, które ułatwi orientację. Wykonawca zakończył układanie nawierzchni ze ścieżkami
PRZECZYTAJcharakterem obiektu. Projekt realizowany jest w trybie projektuj i buduj. Dotychczas wykonawca przygotował projekt. Wykonał monitoring kanalizacji, odwodnienia oraz części instalacji. Sprawdzono oryginalną
PRZECZYTAJułatwią dostęp do pociągów szczególnie osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. W przygotowanych już konstrukcjach szybów montowane są urządzenia. Dojścia do peronów przewidziano też schodami
PRZECZYTAJwyższych platformach przewidziano wiaty, ławki i jasne oświetlenie. Dla lepszej orientacji w podróży przygotowane zostanie dotykowe oznakowanie, elektroniczne wyświetlacze i gabloty informacyjne. Dogodne dojście
PRZECZYTAJgo komfortu przewidziano nowe wiaty chroniące przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Przygotowane zostaną m.in. wygodne ławki i tzw. spoczniki. Dobrą orientację umożliwi czytelne oznakowanie,
PRZECZYTAJDla niewidomych podróżnych pomocne są ścieżki naprowadzające z wypukłą fakturą, które zostały przygotowane na antypoślizgowej nawierzchni. – Dzięki inwestycjom z „Rządowego programu budowy lub modernizacji
PRZECZYTAJinformacjami, a także nowy system nagłośnienia. Dla osób niewidomych na antypoślizgowej nawierzchni przygotowano ścieżki naprowadzające z wypukłą, wyczuwalną fakturą. Na dogodny dostęp do pociągów pozwala w
PRZECZYTAJDla pasażerów przygotowano m.in. nowe wiaty i ławki. Bezpieczeństwo zwiększa jasne, ekologiczne oświetlenie LED. Peron ma antypoślizgową nawierzchnię. Dla osób niewidomych przygotowano ścieżki naprowadzające
PRZECZYTAJPKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przygotują studia wykonalności potrzebne do rewitalizacji dwóch tras szerokotorowych biegnących od granicy z Białorusią, do terminali przeładunkowych. Dokumentacja obejmie
PRZECZYTAJ