Wyniki wyszukiwania
ginter@plk-sa.pl Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 „Warmia
PRZECZYTAJinfrastruktury były następujące: stabilne stawki dostępu dla przewoźników – jako motor napędowy dla rozwoju rynku kolejowego w Polsce zapewnienie wysokiej jakości i bezpiecznej infrastruktury zbilansowanie
PRZECZYTAJginter@plk-sa.pl Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej – Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013
PRZECZYTAJprzewidzianych kontraktem wynosi: 381 145 255 zł w tym : środki Unii Europejskiej (Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego): 285 858 941 zł-75% budżet państwa: 95 286 314 zł-25% Kontrakt podpisali: w imieniu
PRZECZYTAJstanowiska Członka Zarządu – dyrektora ds. rozwoju i Członka Zarządu – dyrektora ds. operacyjnych 1. Kandydatem na stanowisko Członka Zarządu – dyrektora ds. rozwoju może być osoba, która spełnia łącznie
PRZECZYTAJstanowiska Członka Zarządu – dyrektora ds. rozwoju i Członka Zarządu – dyrektora ds. operacyjnych 1. Kandydatem na stanowisko Członka Zarządu – dyrektora ds. rozwoju może być osoba, która spełnia łącznie
PRZECZYTAJstanowiska Członka Zarządu – dyrektora ds. rozwoju i Członka Zarządu – dyrektora ds. operacyjnych 1. Kandydatem na stanowisko Członka Zarządu – dyrektora ds. rozwoju może być osoba, która spełnia łącznie
PRZECZYTAJznacząco zwiększają dostęp transportu kolejowego do portów morskich Gdańska i Gdyni, co sprzyja rozwojowi gospodarki. Obsługę większej ilości ładunków zapewnią dłuższe, nawet 750-metrowe pociągi. Dzięki
PRZECZYTAJto jedna z inwestycji Krajowego Programu Kolejowego, które są też najlepszą receptą na utrzymanie rozwoju gospodarki. Po modernizacji stacja stanie się hubem komunikacyjnym dla stolicy, łączącym transport
PRZECZYTAJznaleźć na stronie www.bezpieczny-przejazd.pl Dodatkowe możliwości kolei – szerszy zakres prac Plany rozwoju kolei – budowy drugiego toru na odcinku Wrocław - Kobierzyce oraz reaktywacji linii z Kobierzyc w
PRZECZYTAJ