• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy etap. Rezultatów: 1776, czas wyszukiwania 13 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-zachodnia-od-czerwca-ze-wszystkimi-peronami-9751

Warszawa Zachodnia od czerwca ze wszystkimi peronami

29.05.2024

obiekt połączył Wolę z Ochotą. Obecnie wywożony jest grunt przy pomocy ciężkiego sprzętu. W kolejnym etapie budowana będzie konstrukcja ostatniego segmentu przejścia podziemnego dla pieszych. Po zakończonym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czerwcowa-korekta-rozkladu-jazdy-3090

Czerwcowa korekta rozkładu jazdy

09.06.2016

dyspozytorzy. Całodobowo działa również Centrum Wsparcia Klienta, które dba o pasażerów na każdym etapie podróży. Pracujący tam przedstawiciele PKP S.A., PKP Intercity i PLK odpowiadają m.in. za monitorowanie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dla-lepszych-podrozy-plk-zwieksza-mozliwosci-linii-zbaszynek-czerwiensk-4570

Dla lepszych podróży PLK zwiększą możliwości linii Zbąszynek – Czerwieńsk

06.03.2020

projekt „Modernizacja linii kolejowej nr 358 Zbąszynek – Gubin na odcinku Zbąszynek – Czerwieńsk – II etap” za ok. 106 mln zł. Inwestycja jest współfinansowana z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-wzmacnia-wspolprace-z-czeskim-zarzadca-infrastruktury-2919

PLK wzmacnia współpracę z czeskim zarządcą infrastruktury

27.10.2015

Sławomir Żałobka oraz premier Brandenburgii Dietmar Woidke. Litwa następna Branża kolejowa wchodzi w nowy etap w swoim rozwoju i wymaga szczególnej uwagi i związanej z tym koordynacji na szczeblu techniczno-e

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-modernizuja-stacje-leszno-i-odcinek-rawicz-czempin-3522

PLK modernizują stację Leszno i odcinek Rawicz – Czempiń

27.10.2017

Modernizacja realizowana jest w ramach projektu „Prace na linii kolejowej E59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap IV, odcinek granica województwa dolnośląskiego – Czempiń”, współfinansowanego przez Unię Europejską

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozpoczety-kolejny-etap-modernizacji-linii-czempin-poznan-2069

Rozpoczęty kolejny etap modernizacji linii Czempiń – Poznań

13.11.2013

jest w końcu 2015 r. Koszt projektu „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań” to 940,16 milionów złotych, z czego 667,16 milionów złotych pochodzi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wygodniejsze-przystanki-i-nowe-tory-na-trasie-poznan-czempin-2632

Wygodniejsze przystanki i nowe tory na trasie Poznań – Czempiń

24.09.2014

W ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja linii kolejowej E-59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III odcinek Czempiń – Poznań zmodernizowane zostaną jeszcze tory pomiędzy Luboniem a Mosiną, przystanki

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nadzor-inwestorski-nad-modernizacja-odcinka-poznan-czempin-1705

Nadzór inwestorski nad modernizacją odcinka Poznań – Czempiń

31.07.2012

się w ramach projektu POIiŚ 7.1-5.1 „Modernizacja linii kolejowej E 59 na odcinku Wrocław – Poznań, etap III, odcinek Czempiń – Poznań” Informacje dla mediów: Maciej Dutkiewicz PKP Polskie Linie Kolejowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pierwszy-krok-do-czterech-torow-na-linii-warszawa-wawer-otwock-10641

Pierwszy krok do czterech torów na linii Warszawa Wawer – Otwock

14.04.2025

Cała inwestycja ma potrwać do 2028 roku. Modernizacja odcinka Warszawa Wawer – Otwock to ostatni etap modernizacji linii otwockiej. W ramach zakończonych już prac między Warszawą Wschodnią a Warszawą [...] kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap II b” (Warszawa Wawer – Otwock) ubiega się o współfinansowanie przez Unię Europejską ze środków Fundusze

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/czterema-torami-przez-wisle-3790

Czterema torami przez Wisłę

21.06.2018

przez ul. Podgórską i Zabłocie. W kolejnych etapach prac, zmiany będą mniejsze, a dla pieszych i rowerzystów będą przygotowane ścieżki zastępcze. Pierwsze etapy prac przy mostach nie będą wymagać zmian w [...] Infrastruktury Łukasz Smółka. Pociągi pojadą obok budowanych mostów Kolejowe mosty będą realizowane etapami, by zachować ciągłość ruchu pociągów. Pierwszy będzie budowany obiekt wschodni (położony najbliżej [...] poziomem drogi, a ich wysokość osiągnie 18 metrów. Pociągi pojadą po nich z prędkością 100 km/h. Pierwszy etap robót ruszy w poniedziałek (25 czerwca) po obu stronach Wisły – na bulwarach Kurlandzkim i Podolskim

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9293949596979899100101...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 961 do 970 z 1776.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook