• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 12 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dobre-utrzymanie-linii-kolejowych-to-sprawna-i-bezpieczna-podroz-plk-o-efektach-utrzymania-sieci-w-2015-r-2972

Dobre utrzymanie linii kolejowych, to sprawna i bezpieczna podróż. PLK o efektach utrzymania sieci w 2015 r.

29.12.2015

utrzymaniowo-naprawczych w 2015 rok jest podwyższenie prędkości jazdy pociągów na ponad 1.500 km torów. To o 500 km wyremontowanych torów więcej niż w 2014 r. - Kompleksowe remonty m.in. na odcinkach: Oleśnica [...] niezbędnych do utrzymania i eksploatacji sieci kolejowej. W bieżącym roku do spółki przyjęto ponad 2.000 pracowników na stanowiska podstawowe związane z prowadzeniem ruchu i utrzymaniem. PLK prowadzi również

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/oswiadczenie-pkp-polskich-linii-kolejowych-sa-po-publikacji-dziennika-gazety-prawnej-25-sierpnia-2015-r-nt-przejazdu-w-miejscowosci-pniewite-2865

Oświadczenie PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. po publikacji Dziennika Gazety Prawnej 25 sierpnia 2015 r. nt. przejazdu w miejscowości Pniewite.

25.08.2015

UTK, zgodnie z zaleceniami PKBWK, zarządca infrastruktury wprowadził na przejeździe wymagane zmiany, 2. Na wspomnianym w artykule przejeździe – zgodnie z Rozporządzeniem 1) – zarządca infrastruktury ustawił [...] 000. PLK zarządza blisko 13000 przejść i przejazdów kolejowo-drogowych zlokalizowanych na 18,5 tys. km linii kolejowych. Blisko 60% z nich, to przejazdy kat. D. na których w I półroczu 2015 zanotowaliśmy

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-jest-priorytetem-polskich-linii-kolejowych-rok-2014-najbezpieczniejszym-w-historii-2728

Bezpieczeństwo jest priorytetem Polskich Linii Kolejowych. Rok 2014 najbezpieczniejszym w historii

12.02.2015

rekordowe 5,3 mld zł, w 2014 wydano 7,2 mld zł, w tym roku wydatki sięgną blisko 9 mld zł. Tylko w ciągu tych 3 lat zarządca infrastruktury zmodernizuje od podstaw ponad 3500 km torów. W ramach dodatkowych działań

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/rozklad-jazdy-2011-2012-przedstawiony-1514

Rozkład jazdy 2011/2012 przedstawiony

23.11.2011

2011 r. realizuje umowy na 2 337 km torów. Od 1 stycznia do 30 września 2011 zmodernizowano m.in. 433 km torów, 91 obiektów inżynieryjnych, 109 przejazdów kolejowych i 112 km sieci trakcyjnej. Szczegółowe

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/relacja-z-dni-transportu-publicznego-2009-628

Relacja z Dni Transportu Publicznego 2009

22.09.2009

kilka miesięcy temu pobiła rekord prędkości na polskich torach, osiągając prędkość 235 km/h, a także parowóz Ty2 pod parą ! Chętni mogli odbyć podróż historycznym pociągiem retro, zorganizowaną na trasie

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-przygotowuja-cmk-do-podrozy-z-predkoscia-powyzej-200-km-h-4549

PLK przygotowują CMK do podróży z prędkością powyżej 200 km/h

19.02.2020

zostaną nowe tory. Będą dostosowane do przejazdu pociągów z prędkością do 250 km/h. Obecnie tor pozwala na jazdę do 160 km/h. Inwestycja Modernizacja 16 szt. obiektów inżynieryjnych na szlaku Pilichowice [...] Magistrali Kolejowej z prędkością ponad 200 km/h Inwestycje PLK na Centralnej Magistrali Kolejowej skrócą czas podróży. Dostosowują linię do prędkości powyżej 200 km/h i zwiększają poziom bezpieczeństwa w ruchu [...] prac oraz uruchomieniu systemu ERTMS/GSM-R oraz systemu ETCS poziom 2, na linii CMK planowany jest przejazd z prędkością do 250 km/h. CMK zapewnia połączenia między Warszawą, Krakowem, Katowicami i Wrocławiem

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-testowaly-jazde-200-km-h-na-trasie-warszawa-gdansk-4515

PLK testowały jazdę 200 km/h na trasie Warszawa – Gdańsk

15.01.2020

trasie Warszawa Wschodnia – Gdańsk Główny – Warszawa Wschodnia potwierdził, że jazda z prędkością 200 km/h jest możliwa, bezpieczna i komfortowa. Oznacza to, że podróż nad polskie morze na trasie Warszawa [...] Kolejowe S.A. oraz Instytutu Kolejnictwa sprawdzali właściwe działanie urządzeń systemu ERTMS/ETCS poziomu 2 oraz pracę składu podczas rozwijania wyższych prędkości. W przejeździe uczestniczył Andrzej Bittel, [...] siecią trakcyjną. Testowane było działanie systemów radiołączności pociągowej. Pomiary i testy dla 200 km/h i bezpieczeństwa na torach z Warszawy do Gdańska Przy pomocy dziesiątek czujników, nadajników, o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/lublin-ponad-200-tys-pociagow-przejechalo-pod-nadzorem-komputerowych-systemow-7097

Lublin – ponad 200 tys. pociągów przejechało pod nadzorem komputerowych systemów

09.06.2022

Na stacji Lublin Główny i 16 km przyległych szlaków od października 2021 r. bezpieczne i sprawne prowadzenie ruchu pociągów umożliwiają komputerowe urządzenia. Nowoczesne systemy zastąpiły elektryczne [...] (na trasie Lublin – Warszawa) dyżurni ruchu będą śledzić na monitorach ruch pociągów łącznie na 45 km linii między Puławami a Lublinem. Bezpieczna i sprawna kontrola ruchu pociągów Nowoczesne lokalne centra [...] kolejowym na odcinku Lublin-Warszawa zakończy się w IV kwartale 2022 roku. Wartość nowego LCS to ponad 2 mln zł. Modernizacja stacji Lublin Główny Na stacji Lublin Główny pasażerowie korzystają z nowych, wyższych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-na-predkosc-powyzej-200-km-h-na-polskich-torach-4199

Kolej na prędkość powyżej 200 km/h na polskich torach

26.04.2019

przejazd z prędkością do 250 km/h. Wówczas najkrótszy czas podróży pociągiem na trasie Warszawa – Katowice / Kraków będzie poniżej 2h. Obecnie pociągi pokonują tę trasę w czasie ok. 2h 20 min. Inwestycje dla [...] dla prędkości wyższych niż obecnie wykorzystywana maksymalna prędkość 200 km/h. W pierwszej kolejności prędkość powyżej 200 km/h będzie wprowadzana na Centralnej Magistrali Kolejowej łączącej Warszawę [...] Wymiana obejmuje ponad 18 km torów, 43 rozjazdy. Wybudowana zostanie nowa nastawnia wyposażona w komputerowe urządzenia sterowania. Pociągi docelowo będą mogły jechać 230/250 km/h. – Przygotowujemy Centralną

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/ponad-200-mln-dofinansowania-unijnego-na-specjalistyczny-sprzet-3932

Ponad 200 mln dofinansowania unijnego na specjalistyczny sprzęt

28.09.2018

wzmocnią PLK do końca bieżącego roku. Nowe pojazdy są szybsze niż dotychczasowe - pojadą nawet 100 km/h, przez co zapewniają sprawniejsze dojazdy do prac i usuwanie usterek na sieci kolejowej. Dzięki [...] Obecnie trwa procedura przetargowa na zakup pojazdu. Na etapie procedury przetargowej jest także zakup 2 podbijarek torów i podbijarki rozjazdów . Nowoczesne urządzenia zapewnią wysoką jakość infrastruktury [...] 2021 r. Specjalistyczny sprzęt wzmocni zespoły techniczne na terenie całego kraju. Projekt POIiŚ 5.2-10 pn. „Poprawa bezpieczeństwa ruchu kolejowego poprzez zakup specjalistycznego sprzętu technicznego”

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...9293949596979899100101...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 961 do 970 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook