Wyniki wyszukiwania
Kładka będzie wyposażona w rampy dla rowerów oraz 4 windy, w tym dwie na wejściu od ulicy. Na każdym peronie zaplanowano 4 wiaty, system informacji pasażerskiej i ławki. Dla wygody podróżnych, przed stacją
PRZECZYTAJVivenge Sp. z o.o. z Siedlec, za ponad 760 tys. zł. Montaż wiat nie utrudni pasażerom dostęp do peronów. Roboty zakończą się pod koniec listopada tego roku. Kontakt dla mediów: Zbigniew Wolny Zespół prasowy
PRZECZYTAJobejmuje przebudowę i naprawę elementów infrastruktury kolejowej w zakresie: nawierzchni, podtorza i peronów, obiektów inżynieryjnych (tj. wiaduktów, mostów, przepustów), sieci trakcyjnej, telekomunikacji,
PRZECZYTAJGarwolin, Sobolew, Życzyn, Dęblin, Puławy Miasto, Nałęczów. Docelowo powstanie m. in. 77 nowych peronów na 17 zmodernizowanych stacjach i przystankach oraz 11 nowych podziemnych przejść dla pieszych, które
PRZECZYTAJdwie pary schodów ruchomych. Na stacji Gdańsk Główny podróżni korzystają już ze zmodernizowanych peronów nr 1 i 2. Do dyspozycji są odnowione wiaty i nowe ławki. Zamontowano nowe oświetlenie w postaci
PRZECZYTAJmaksymalną prędkością 60 km/h. Oprócz wymiany torów i rozjazdów na długości 12 km, wykonano remont peronów na stacji Pikulice oraz na przystankach Hermanowice i Malhowice. Sprawność i bezpieczeństwo na trasie
PRZECZYTAJW lipcu prace obejmują kolejno dwa tory przy peronie nr 5. Do końca wakacji, wymienionych zostanie 5 torów o długości ponad 2500 m. Prace remontowe wiążą się również z wymianą 15 rozjazdów, które są ważnym
PRZECZYTAJDruga młodość „Augusta” i „Włodzimierza”
21.08.2013
ści trasy oraz szybszy przejazd pociągów. Poprawi się też obsługa podróżnych. Usprawni ją budowa peronu wyspowego. Obiekt będzie wyposażony w wiaty, udogodnienia dla osób niepełnosprawnych i objęty mo
PRZECZYTAJstylistykę innych stacji i przystanków na trasie z Legnicy do granicy. Szaro- czerwona nawierzchnia peronów, niebieska kolorystyka małej architektury oraz wyraźnie tablice informacyjne to najbardziej char
PRZECZYTAJKamery na kolej
27.06.2012
koordynację zadań, optymalne reakcje funkcjonariuszy i sprawną obsługę pasażerów. Po meczach na peronach przystanku Warszawa Stadion i Warszawa Śródmieście ruch kolorowych kibiców prowadzono z uwzględnieniem
PRZECZYTAJ