• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy mln. Rezultatów: 2356, czas wyszukiwania 14 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/beda-krotsze-i-wygodniejsze-podroze-z-gdyni-do-slupska-3597

Będą krótsze i wygodniejsze podróże z Gdyni do Słupska

19.01.2018

Dziś PKP Polskie Linie kolejowe S.A. podpisały dwie umowy o wartości prawie 30 mln zł netto na zaprojektowanie modernizacji linii kolejowej z Gdyni Chyloni przez Lębork do Słupska. Inwestycja skróci czas [...] 2019 r. Roboty budowlane zaplanowano na lata 2020-2023. Łączna wartość umów na projektowanie to 29,9 mln zł netto. Projekt w Krajowym Programie Kolejowym oszacowany jest na 2 mld zł. Współfinansowanie pr

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wroca-pociagi-na-trase-jarocin-wrzesnia-gniezno-3427

Wrócą pociągi na trasę Jarocin - Września – Gniezno

18.07.2017

także przepustowość trasy. Rewitalizacja linii nr 281 między Wrześnią a Gnieznem będzie kosztować 43,6 mln zł netto. Prace budowlane rozpoczną się na początku sierpnia 2017 r., a zakończą pod koniec czerwca [...] Poza umową na odcinek Gniezno – Września, PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. przeznaczyły już ponad 56 mln zł na rewitalizację linii nr 281 między Jarocinem a Gnieznem. Prace obejmowały m.in. tory i obiekty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/warszawa-ursus-niedzwiadek-nowy-przystanek-dla-stolicy-1893

Warszawa Ursus Niedźwiadek – nowy przystanek dla stolicy

04.04.2013

części zadania (realizacja przejścia podziemnego) wynosi: 7 mln 581 tys. PLN brutto, a drugiej (budowa peronu i pozostałej infrastruktury): 8 mln 677 tys. PLN brutto. Warszawa Ursus Niedźwiadek będzie kolejnym

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/powstaje-nowy-przystanek-odlotowego-polaczenia-kolejowego-2487

Powstaje nowy przystanek odlotowego połączenia kolejowego

30.06.2014

Infrastruktura i Środowisko. Koszt realizacji inwestycji wyniesie prawie 350 mln zł. Dofinansowanie z UE wyniesie ponad 230 mln zł. Kontakt dla mediów: Dutkiewicz Maciej PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pol-godziny-krocej-koleja-z-koluszek-do-czestochowy-2392

Pół godziny krócej koleją z Koluszek do Częstochowy

13.05.2014

technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” wyniesie ponad 535 mln złotych netto, z czego 416,2 mln złotych netto będzie pochodzić z dofinansowania Unii Europejskiej. Inwestycja w liczbach:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/160-km-nowych-torow-na-trasie-z-koluszek-do-czestochowy-2574

160 km nowych torów na trasie z Koluszek do Częstochowy

05.08.2014

stanu technicznego linii kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” to ponad 535 mln złotych netto. 416,2 mln złotych netto pochodzi z dofinansowania Unii Europejskiej. Inwestycja w liczbach: wymiana:

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zwiekszaja-sie-mozliwosci-linii-kolejowych-do-portow-w-szczecinie-i-swinoujsciu-7255

Zwiększają się możliwości linii kolejowych do portów w Szczecinie i Świnoujściu

26.07.2022

Szczecinie i Świnoujściu to ważny i strategiczny projekt współfinansowany z CEF w wysokości prawie 120 mln EUR. Dzięki inwestycji poprawi się kolejowy dostęp do portów, co oznacza, że do i z portów więcej towarów [...] dofinansowana jest z unijnego instrumentu finansowego CEF – „Łącząc Europę”. Wartość dofinansowania to 510 mln zł. Zakończenie prac planowane jest na drugą połowę 2022 roku. Inwestycja w liczbach 96 km nowych torów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/kolej-po-20-latach-wroci-do-jastrzebia-zdroju-ogloszono-przetarg-na-prace-projektowe-7853

Kolej po 20 latach wróci do Jastrzębia-Zdroju. Ogłoszono przetarg na prace projektowe

27.12.2022

realizowane w latach 2026 – 2029. Szacowana wartość całego zadania (prace projektowe i budowlane) to 475 mln zł netto. Siedem projektów z województwa śląskiego w programie Kolej Plus Na liście podstawowej Programu [...] ch połączeń kolejowych lub połączenia wymagają usprawnienia. Dzięki realizacji Kolei Plus ok. 1,5 mln ich mieszkańców zyska lepszy dostęp do kolei pasażerskiej. Projekty w Programie obejmują: 10 projektów

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/pociagi-pojada-miedzy-szastarka-janowem-lubelskim-i-bilgorajem-podpisano-umowe-na-projekt-linii-8738

Pociągi pojadą między Szastarką, Janowem Lubelskim i Biłgorajem – podpisano umowę na projekt linii

16.09.2023

ze stolicą regionu. W ramach przygotowania dokumentacji projektowej o szacunkowej wartości ponad 23 mln zł pracami zostanie objęta nowa 18 km linia kolejowa Szastarka - Janów Lubelski oraz ok. 12 km jednotorowa [...] Lokalnej i Regionalnej Infrastruktury Kolejowej Kolej Plus do 2029 roku”. Wartość całego projektu to 906 mln zł. Dokumentacja projektowa ma powstać do 2026 r., a w 2027 r. zaplanowano rozpoczęcie budowy. Program

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/izabelow-nowy-przystanek-na-kolejowej-mapie-wojewodztwa-lodzkiego-10572

Izabelów – nowy przystanek na kolejowej mapie województwa łódzkiego

10.03.2025

pasażerów zaufało Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. W ubiegłym roku z naszej oferty skorzystało ponad 11 mln podróżnych. Ten sukces nie byłby jednak możliwy bez takich inwestycji, jak ta w Izabelowie. Dzięki [...] mld zł oraz budowę ponad 150 parkingów przy istniejących i nowo budowanych przystankach, za ok. 100 mln zł.

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...919293949596979899100...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 951 do 960 z 2356.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook