Wyniki wyszukiwania
regionalnym, ale i dalekobieżnym. Budynek Lokalnego Centrum Sterowania (LCS) w Lublinie jest na ostatnim etapie prac. Nowoczesne urządzenia i system sterowania zamontowane w LCS będą wspierały prace kolejarzy [...] kolejowej nr 7 Warszawa Wschodnia Osobowa – Dorohusk na odcinku Warszawa – Otwock – Dęblin – Lublin, etap I” wynosi ponad 3,5 mld zł, z czego kwota dofinansowania unijnego POIiŚ to ponad 2,9 mld zł. Prace
PRZECZYTAJi towarowych. Wymaga to od wykonawcy szczególnej uwagi i odpowiedniego przygotowywania kolejnych etapów prac. Przystanek Warszawa Powązki jest budowany w ramach projektu „Prace na linii obwodowej w Warszawie
PRZECZYTAJInwestycja realizowana jest w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego obiektów inżynieryjnych etap I – Modernizacja estakady kolejowej w Gorzowie Wielkopolskim”. Wartość całego projektu wynosi 95 mln
PRZECZYTAJmln zł netto i rozpoczął się I etap inwestycji. Prace przygotowawcze obejmują opracowanie dokumentacji projektowej i wykup gruntów, niezbędnych pod nowe tory. Kolejne etapy inwestycji (II i III) odnoszą [...] modernizacja istniejącej linii kolejowej nr 104 Chabówka – Nowy Sącz – Etap I: prace przygotowawcze” jest realizowane w latach 2018 - 2021. Etap II i III będą realizowane odpowiednio w latach 2020-24 i 2020-27 [...] oceny oddziaływania na środowisko. Zawierają warunki środowiskowe, które muszą być uwzględnione na etapie projektu budowlanego i realizacji inwestycji. - Uzyskane przez PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. decyzje
PRZECZYTAJBudowa nowego mostu kolejowego w Krakowie przebiega zgodnie z harmonogramem. Gotowe są już przyczółki i podpory podtrzymujące konstrukcję. Rozpoczyna się zasadnicza faza prac. Wykonawca przygotowuje s
PRZECZYTAJBudowa łącznicy na półmetku
28.09.2016
następnie spawane i w ten sposób powstają dwa najdłuższe przęsła w konstrukcji łącznicy. Kolejne etapy Po zakończeniu montażu przęseł, tymczasowe podpory zostaną rozebrane. Ich funkcje przejmą dźwigary
PRZECZYTAJ– podnoszenie łuków i montaż podparć tymczasowych – odbyła się między 24 a 29 czerwca br. Kolejny etap – spawanie łuków – trwał od 1 do 12 lipca br. Na koniec zaplanowano przeniesienie konstrukcji na podpory
PRZECZYTAJenia wody odprowadzanej z mostu. Koszt realizowanego projektu „Modernizacja linii kolejowej E 30, etap II, odcinek Bielawa Dolna – Horka: budowa mostu przez Nysę Łużycką oraz elektryfikacja” wynosi około
PRZECZYTAJgłębokości 8 metrów. Łącznie przy budowie stacji przewiduje się wywiezienie 1,5 mln m3 gruntu. Kolejnym etapem budowy było wykonanie ścian szczelinowych. Z zaplanowanych ścian o powierzchni około 40 000 m2 (blisko [...] złotych. Modernizacja jest prowadzona w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej Warszawa – Łódź, etap II Lot B- odcinek Łódź Widzew – Łódź Fabryczna ze stacją Łódź Fabryczna oraz budową części podziemnej
PRZECZYTAJ