• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy podróżny. Rezultatów: 1875, czas wyszukiwania 9 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/plk-na-stacjach-lodz-zabieniec-i-zgierz-zwiekszaja-dostepnosc-do-kolei-4564

PLK na stacjach Łódź Żabieniec i Zgierz zwiększają dostępność do kolei

26.02.2020

trakcyjną po zachodniej stronie stacji (od ul. Lipce Reymontowskie). Pomimo prac, zachowane jest dla podróżnych zwężone przejście podziemne. Latem prace przeniosą się na drugą stronę stacji. Na stacji Łódź Żabieniec

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/maszyny-na-wiedence-szykuja-lepsze-podroze-z-zawiercia-do-czestochowy-4565

Maszyny na Wiedence szykują lepsze podróże z Zawiercia do Częstochowy

27.02.2020

do Zawiercia o ok. 10 minut. Zwiększy się komfort obsługi na stacjach i przystankach. Z myślą o podróżnych PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zwiększają dostępność stacji Poraj oraz przystanków Myszków Nowa [...] wyższe z antypoślizgową nawierzchnią i dobrze oświetlone. Staną na nich nowe wiaty i ławki. Dla podróżnych będą informacje głosowe oraz umieszczone w gablotach. Osoby z ograniczoną możliwością poruszania

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/od-15-marca-korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-4567

Od 15 marca korekta rozkładu jazdy pociągów

03.03.2020

TLK Nida relacji Kielce – Warszawa – Kielce. Więcej na intercity.pl . Dworce zmieniają się dla podróżnych PKP kontynuują program przebudowy polskich dworców. Najbardziej zaawansowane prace trwają w Sędziszowie [...] usługa PKP Mobility będzie dostępna przy dworcu Gdynia Główna. Kompleksowa informacja i pomoc dla podróżnych Na czas wprowadzenia korekty rozkładu jazdy,15 i 16 marca na dziesięciu dworcach w największych [...] jest nowa funkcja aplikacji BILKOM – mailowe i SMS-owe powiadomienia o opóźnieniach pociągów dla podróżnych, którzy kupią bilety przez internet. Centrum Wsparcia Klienta (CWK) to działający całodobowo zespół

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowe-mozliwosci-kolei-w-poznaniu-i-aglomeracji-poznanskiej-4575

Nowe możliwości kolei w Poznaniu i aglomeracji poznańskiej

11.03.2020

rosnącego natężenia pociągów i zapewnienia lepszego dostępu do kolei przy coraz większej liczbie podróżnych. – Rozpoczynając prace studialne patrzymy w przyszłość, z wyprzedzeniem planujemy sprawny i efektywny

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dodatkowy-nowy-peron-6-na-wroclawiu-glownym-4577

Dodatkowy nowy peron 6 na Wrocławiu Głównym

13.03.2020

Zwiększy się sprawność ruchu pociągów, szczególnie, że liczba podróżnych i kursujących składów rośnie. Dwustumetrowy peron zapewni podróżnym wygodny dostęp do pociągów. Wyposażony jest w wiaty i tablice [...] Na Dolnym Śląsku coraz więcej stacji i przystanków zapewnia dogodny dostęp do pociągów wszystkim podróżnym m.in. osobom o ograniczonych możliwościach poruszania się. Wszystkie przebudowane stacje np. Jelenia

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-malopolsce-kolej-zwieksza-oferte-podrozy-4578

W Małopolsce kolej zwiększa ofertę podróży

13.03.2020

z innymi środkami transportu. Perony na przystankach zostały przygotowane do bieżącej obsługi podróżnych. PLK przygotowały wiaty i ławki, oświetlenie oraz nagłośnienie. Szybkie podróże z Małopolski na

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/korekta-rozkladu-jazdy-pociagow-wprowadzona-1-4583

Korekta rozkładu jazdy pociągów wprowadzona

15.03.2020

jest nowa funkcja aplikacji BILKOM – mailowe i SMS-owe powiadomienia o opóźnieniach pociągów dla podróżnych, którzy kupią bilety przez internet. Kontakt dla mediów: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Mirosław

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/stacja-szczecin-glowny-zapewnia-komfortowy-dostep-do-pociagow-4579

Stacja Szczecin Główny zapewnia komfortowy dostęp do pociągów

14.03.2020

modernizują stację Szczecin Główny w ramach projektu „Poprawa stanu technicznego infrastruktury obsługi podróżnych (w tym dostosowanie do wymagań TSI PRM) Etap I Szczecin Główny”. Inwestycja warta jest ok. 70 mln

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/tymczasowe-ograniczenia-w-rozkladzie-jazdy-siec-kolejowa-przejezdna-4592

Tymczasowe ograniczenia w rozkładzie jazdy. Sieć kolejowa przejezdna

18.03.2020

Kolei oraz służbami porządkowymi i sanitarnymi m.in. w sytuacjach związanych z ochroną zdrowia podróżnych. Nad bezpiecznym ruchem pociągów czuwają dyżurni ruchu i dyspozytorzy PKP Polskich Linii Kolejowych

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/w-toruniu-kolej-blizej-pasazera-powstanie-nowy-przystanek-torun-mokre-4597

W Toruniu kolej bliżej pasażera – powstanie nowy przystanek Toruń Mokre

24.03.2020

PLK poprawią standard obsługi podróżnych w Łysomicach, Ostaszewie Toruńskim i Grzywnie. Przebudowane perony ułatwią korzystanie z pociągów. Dzięki pochylniom zostaną dostosowane do potrzeb osób o ograniczonej [...] Toruńskim, który zostanie przeniesiony o około 700 metrów bliżej centrum wsi, co poprawi dostęp podróżnych do kolei. Dzięki wymianie prawie 19 km torów oraz budowie 16 nowych rozjazdów przejazd pociągów

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...89909192939495969798...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 931 do 940 z 1875.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook