• Strona główna
  • Przeskocz do treści
  • Przeskocz do nawigacji

PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

PLENG
Kontrast
AAA
  • O Spółce

    O PKP Polskich Liniach Kolejowych S.A.

    • Czym się zajmujemy?
    • Władze Spółki
    • Struktura Spółki
    • Spółki zależne
    • Raport roczny

    Biuro prasowe

    • Informacje prasowe
    • Aktualności
    • Kontakt dla mediów
    • Multimedia
    • Logotypy
    • Mapy
  • Klienci i kontrahenci
    • Wykonawcy/ Podwykonawcy
    • Akty prawne i przepisy
    • Informacja dla akcjonariuszy
    • Bezpieczeństwo Informacji Spółki
    • Statut Sieci Kolejowej
    • Warunki udostępniania infrastruktury i regulaminy
    • Serwis Kalkulacja
    • Internetowy system zamawiania trasy pociągu
    • Dopuszczanie nowych produktów i usług
    • Forum inwestycyjne
    • Zamówienia publiczne
    • Najem/Dzierżawa
    • Połączenie bocznic
    • Inwestycje zewnętrzne
    • Ochrona środowiska
    • Współpraca Zarządców/Współpraca międzynarodowa
  • Informacje
    • Rozwój
    • Biblioteki
    • Patronaty
    • Ogłoszenia
    • Bez barier
    • Rzeczy znalezione
    • Program Kolej Plus
    • Dworce
    • Plakaty stacyjne
    • Wytyczne dla organizatorów imprez masowych
  • Kariera
    • Dołącz do nas
    • Proces rekrutacji
    • Oferty pracy
    • Dla uczniów szkół średnich i studentów
  • Kontakt
    • Podstawowe dane
    • Zarząd Spółki
    • Centrala Spółki
    • Centrum Realizacji Inwestycji
    • Zakłady Linii Kolejowych
    • Centrum Zarządzania Ruchem Kolejowym
    • Zakład Maszyn Torowych
    • Centrum Diagnostyki
    • Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury
    • Straż Ochrony Kolei
    • Formularze kontaktowe
    • Inspektor Ochrony Danych
    • Telefoniczne infolinie dla pasażerów
    • Kontakt dla mediów
    • Formularz zgłoszeń naruszeń prawa
Portal Pasażera
Strona głównaWyniki wyszukiwania
  • Sortowanie:
  • Trafność
  • Data
  • Tytuł

Wyniki wyszukiwania

Szukaliśmy 2km. Rezultatów: 1186, czas wyszukiwania 8 milisekund.
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/druga-najwieksza-maszyna-tbm-w-drodze-do-lodzi-beda-lepsze-podroze-koleja-4670

Druga największa maszyna TBM w drodze do Łodzi – będą lepsze podróże koleją

15.05.2020

Łódź Polesie i Łódź Śródmieście, do stacji Łódź Fabryczna. Duży tunel będzie miał długość ponad 2,5 km i średnicę 12,7 metrów. W maju do Łodzi dojechały części głowicy skrawającej, czyli czoła tarczy [...] pierwsza tarcza , która wydrąży 4 jednotorowe tunele o średnicy 8,5 metra i łącznej długości ok.3,5 km od komory rozjazdowej przy al. Włókniarzy do linii kolejowej nr 15 w kierunku Łodzi Żabieńca i Łodzi

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/bezpieczenstwo-na-sieci-kolejowej-rok-po-szczekocinach-1862

Bezpieczeństwo na sieci kolejowej rok po Szczekocinach

01.03.2013

standardy zarządzania bezpieczeństwem. PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. zarządzają siecią blisko 19,2 tys. km linii kolejowych, udostępnianą 74 przewoźnikom kolejowym, w tym 9 realizującym przewozy pasażerskie [...] infrastruktury Do głównych elementów tego obszaru należą: modernizacje i rewitalizacje ponad 1000 km torów rocznie, wdrażanie Europejskiego Systemu Zarządzania Ruchem Kolejowym ERTMS, dodatkowe projekty

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/zacheca-do-podrozy-koleja-nowe-perony-miedzy-stargardem-a-szczecinem-5074

Zachęcą do podróży koleją - nowe perony między Stargardem a Szczecinem

16.10.2020

sieć trakcyjna oraz urządzenia sterowania ruchem kolejowym. Między Poznaniem a Szczecinem (ok. 190 km) podróżni zyskają lepszy komfort obsługi na 32 stacjach i przystankach. Efektem prac, po uzyskaniu [...] pociągi pojadą między stolicami Wielkopolski i Pomorza Zachodniego nawet o około 50 minut krócej, poniżej 2 godzin. Poziom bezpieczeństwa zwiększa nowe urządzenia sterowania oraz lokalne centra terowania w Poznaniu

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/wieksze-bezpieczenstwo-lepsza-komunikacja-nowe-wiadukty-usprawnily-przejazdy-na-kolejowej-trasie-z-krakowa-do-katowic-10674

Większe bezpieczeństwo, lepsza komunikacja – nowe wiadukty usprawniły przejazdy na kolejowej trasie z Krakowa do Katowic

25.04.2025

zrealizowaliśmy inwestycje za przeszło 2 mld zł. Dzięki modernizacji torów i instalacji nowoczesnego systemu sterowania ruchem przyspieszyliśmy pociągi pasażerskie do 160 km/h. Umożliwiło to skrócenie podróży

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/dolny-slask-znow-pojedziemy-pociagiem-miedzy-swidnica-a-jedlina-zdrojem-8487

Dolny Śląsk: znów pojedziemy pociągiem między Świdnicą a Jedliną-Zdrojem

23.06.2023

energooszczędne oświetlenie. Osoby mające trudności z poruszaniem się skorzystają z pochylni. Na 22 km odcinku jednotorowej trasy wymieniono tory oraz przebudowano 112 obiektów inżynieryjnych, w tym 5 wiaduktów [...] była wykorzystywana w ruchu pociągów od 1992 r. Górska trasa wznosi się o ponad 200 m (początek: 240,2 m n.p.m., koniec: 495,64 m n.p.m.), zawiera liczne zakręty i wiadukty. Projekt jest współfinansowany

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szerszy-tunel-na-trasie-wroclaw-jelenia-gora-to-korzysci-dla-podroznych-9733

Szerszy tunel na trasie Wrocław - Jelenia Góra to korzyści dla podróżnych

28.05.2024

Polskich Linii Kolejowych S.A. zadanie o wartości ok. 130 mln zł: „Rewitalizacja tunelu liniowego w km 118,700 wraz z infrastrukturą towarzyszącą” realizowane w ramach projektu „Prace na linii kolejowej [...] umowa z KPO na kolejne zadanie na linii kolejowej Wrocław – Jelenia Góra za 125 mln zł. Będą odnowione 2 mosty i 4 wiadukty, a także 8 przejazdów kolejowo-drogowych.

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowoczesny-pociag-sieciowy-sprawniejsze-prace-na-liniach-kolejowych-3652

Nowoczesny pociąg sieciowy - sprawniejsze prace na liniach kolejowych

02.03.2018

Infrastruktury Kolejowej w Krakowie - spółka zależna PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. - podpisała dziś (2 marca 2018 r.) umowę z ZPS spółka z o.o. na zakup pociągu sieciowego i sprzętu do budowy i modernizacji [...] Zarządu PKP Polskich Linii Kolejowych S.A. Pociąg sieciowy będzie posiadał własny napęd i pojedzie 80 km/h. Wraz z dodatkową platformą i wagonami samodzielnie dojedzie do miejsca robót. Zapewni sprawną o

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/jeden-wykonawca-zlozyl-oferte-na-zaprojektowanie-i-zbudowanie-przystanku-kolejowego-obok-stadionu-pge-arena-w-gdansku-1485

Jeden wykonawca złożył ofertę na zaprojektowanie i zbudowanie przystanku kolejowego obok stadionu PGE Arena w Gdańsku

24.10.2011

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ,, RAJBUD" Sp. z o.o. ul. 1-go Maja 3 83-110 Tczew Oferowana cena 2 082 057,90 zł brutto . Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto 1 000 000 [...] wznowienie ruchu pociągów pasażerskich (zawieszonego od 2005 r.) i uzyskanie prędkości rozkładowej 80 km/h. oraz umożliwienie wykorzystania toru linii kolejowej 227 do jazd pociągów pasażerskich. Usprawni

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/nowy-peron-na-stacji-w-radomiu-gotowy-2876

Nowy peron na stacji w Radomiu gotowy

10.09.2015

będą wyższe, wyposażone w wiaty i ławki, tak jak na peronie nr 3. Na stacji wymienionych zostanie 14 km torów, sieć trakcyjna oraz 38 rozjazdów, które są jednym z kluczowych elementów decydujących o bez [...] Czachówek - Warka i Warka - Radom. Koszt przebudowy całej linii pomiędzy Warszawą a Radomiem wynosi 2,1 miliarda złotych. Kontakt dla mediów: Karol Jakubowski PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. karol.jaku

PRZECZYTAJ
/o-spolce/biuro-prasowe/informacje-prasowe/szczegoly/szybciej-koleja-z-koluszek-do-czestochowy-2306

Szybciej koleją z Koluszek do Częstochowy

18.03.2014

Gorzkowice, Widzów Teklinów – Radomsko. W sumie projekt zakłada m.in. wymianę torów o długości około 160 km, naprawę sieci trakcyjnej, urządzeń sterowania ruchem kolejowym, remont przejazdów kolejowych oraz [...] kolejowej nr 1 na odcinku Koluszki – Częstochowa” wyniesie ponad 535 mln złotych netto, z czego 416,2 mln złotych netto będzie pochodzić z dofinansowania Unii Europejskiej. Kontakt dla mediów: Maciej Dutkiewicz

PRZECZYTAJ
Poprzednia strona...89909192939495969798...Kolejna strona
Pokazuję wyniki od 931 do 940 z 1186.
MENU
Obserwuj nas
FacebookTwitterYouTubeInstagramLinkedIn
  • Zamówienia publiczne
  • PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
  • Polityka prywatności
  • Nasze serwisy
  • Kariera
  • Dostępność
  • Kontakt
Copyright © 2025 PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.
Informacja o plikach cookie

Ta strona używa plików cookies. Mają one dwie funkcje: zapewniają podstawową funkcjonalność tej witryny oraz pozwalają nam ulepszać nasze treści, zapisując i analizując zanonimizowane dane użytkownika. W dowolnym momencie możesz zmienić swoją zgodę na używanie tych plików. Więcej informacji na temat plików cookie oraz przetwarzaniu danych osobowych można znaleźć w naszej Polityce prywatności.

Obowiązkowe

Te pliki cookie są potrzebne do sprawnego działania naszej strony internetowej.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
CookieConsent Zapisuje Twoją zgodę na używanie plików cookie. 1 rok HTML Serwis internetowy
PHPSESSID Identyfikator sesji pracy używany do uwierzytelniania. Zestawia połączenie między serwerem a sesją w terminalu. Wyłączenie wpływa na funkcjonalność uwierzytelniania; jeśli sesja jest wyłączona, zostanie ponownie zainicjowana. sesja HTTP Serwis internetowy
ASP.NET_SessionId Służy do identyfikacji sesji użytkownika na serwerze. Sesja jest obszarem na serwerze, który może być używany do przechowywania stanu sesji pomiędzy żądaniami http. sesja HTTP Serwis internetowy
Opcjonalne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
cookieAgreement Informacje nt. cookies używany na portalu https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
__RequestVerificationToken Token zabezpieczający przed fałszerstwem, który identyfikuje i weryfikuje tożsamość lub informacje wprowadzone do witryny https://portalpasazera.pl/ 1 mies. HTML Serwis internetowy
Statystyczne

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
_ga Służy do rozróżniania użytkowników. 1 mies. HTML Google
__utmc Używany przez Google Analytics. Przechowuje czas wizyty/przebywania na stronie. sesja HTTP Google
__utmz Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o tym, skąd trafił na witrynę użytkownik. 5 mies. HTML Google
__utma Używany przez Google Analytics. Przechowuje informacje o ilości wyświetleń dla danego użytkownika. 2 lata HTML Google
__utmt Używany przez Google Analytics. Służy do ograniczania szybkości żądań. -1 miesiąc HTML Google
__utmb Używany przez Google Analytics. Służy do określania nowych sesji / wizyt. -1 miesiąc HTML Google
_gid Używany przez Google Analytics. Rejestruje unikatowy identyfikator używany do generowania statystyk dotyczących sposobu, w jaki odwiedzający korzysta z witryny. 1 mies. HTML Google
Marketing

Za pomocą tych plików cookie staramy się ulepszać naszą ofertę dla naszych użytkowników. Za pomocą zanonimizowanych danych użytkowników serwisu możemy zoptymalizować przepływ użytkowników. To umożliwia nam ulepszanie reklam i zawartości witryny.

NazwaPrzeznaczenieCzas ważnościRodzajDostawca
fr Używany przez Facebook. 3 mies. Piksel Facebook